جورج کانوی پیش‌بینی بدی درباره «لونی بن حزب» جمهوری‌خواه دارد

رابینسون تردید داشت که مک کارتی پس از اینکه جایگاه سخنران را مشخص کرد، پیشنهادات خود را به جمهوری خواهان MAGA تعدیل کند. او نامزدی را دارد اما هنوز باید رای دادگاه بدهد.

اینها همان قانونگذارانی هستند که نماینده کوین مک کارتی (رئیس کالیفرنیا) برای انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس نمایندگان باید راضی کند.

یوجین رابینسون، ستون نویس واشنگتن پست، به تازگی از این اصطلاح در برنامه “صبح جو” ام اس ان بی سی برای اشاره به انبوهی از منکران انتخابات در میان جمهوریخواهان آینده مجلس پس از انتخابات میان دوره ای استفاده کرده بود. چند نفر از آنها در آخر هفته میکروفون ها را بستند تا قول تحقیق درباره چیزهای دموکرات، به ویژه پسر رئیس جمهور، هانتر بایدن را بدهند.

جورج کانوی، وکیل محافظه‌کار روز جمعه نسبت به هرج و مرج هشدار داد که سال آینده یک «گروه لونی‌بین» جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان ایجاد خواهد کرد.

“به یاد داشته باشید، او هنوز هم برای سخنران نامزد می شود. او هنوز باید آن 218 رای را برای سخنران شدن به دست آورد، و باید آنها را از نمایندگانی مانند مارجوری تیلور گرین و جیم جردن، و می‌دانید، همه جمهوری‌خواهان حاضر در مجلس شورای اسلامی دریافت کند. رابینسون توضیح داد.

او افزود: «اگر کوین مک کارتی را نمی‌شناختید، می‌توانید خوش‌بینانه بخوانید، که او اکنون با آنها بازی می‌کند و شاید وقتی او سخنران شود، اوضاع تغییر کند. با این حال، من کوین مک کارتی را می شناسم – فکر نمی کنم تغییر کند.

مربوط…



منبع

کانوی پیش‌بینی کرد که اعضای گروه MAGA در مجلس به طور مداوم به سمت بالا بردن ریسک سوق داده می‌شوند، زیرا آنها برای جلب توجه در یک میدان شلوغ فزاینده تلاش می‌کنند، و گفت که این وضعیت بدتر خواهد شد.

کانوی توضیح داد: «حزب جمعی Looney-bin» برای انتخاب مجدد در مناطقی که کاملاً قرمز رنگ هستند برگزار می شود و آنها باید به پایگاه MAGA پاسخ دهند. همه چیز این است که آن‌ها در فاکس نیوز حرفشان را بزنند و درباره هانتر بایدن و همه این چیزها صحبت کنند – و جو بایدن را استیضاح کنند. و این چیزی است که ما شاهد آن خواهیم بود» او خاطرنشان کرد که همه آنها برای کسب مقام با هم رقابت می کنند، «زیرا این چیزی است که باعث می شود آنها دوباره انتخاب شوند.»