جورج کانوی می‌گوید فکر نمی‌کند رون دیسانتیس برای ریاست‌جمهوری نامزد شود، زیرا رفتن به یک «جشن گل برای پایان دادن به همه جشنواره‌های گلی» هیچ «عمدی» ندارد.

نمایندگان DeSantis و دستیاران دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

ترامپ و دیسانتیس در حال حاضر هستند مدعیان اصلی انتخابات ریاست جمهوری 2024 جمهوری خواهان، اگرچه هیچ یک از آنها نامزدی برای ریاست جمهوری را اعلام نکرده اند.

کانوی گفت که دیسانتیس در 44 سالگی به اندازه کافی جوان است که به جای این که در چرخه انتخابات 2024 در برابر ترامپ شرکت کند، منتظر یک لحظه مناسب است.

کانوی، مفسر سیاسی که با کلیان کانوی، دستیار ترامپ ازدواج کرده است، می‌گوید: «شیوه‌ای که شما با ترامپ در پیش می‌گیرید این است که او را با چکش و انبر دنبال کنید و ترامپ بلافاصله به عقب برمی‌گردد. “این جشنواره گلی برای پایان دادن به همه جشنواره های گلی است.

مشاور ترامپ کلیان کانوی در سپتامبر گفت که رئیس جمهور سابق مشتاق است به زودی نامزدی خود در سال 2024 را اعلام کند. در یک گردهمایی در 5 نوامبر، ترامپ کنایه زد که اعلامیه ای در یک “مدت زمانی بسیار بسیار بسیار کوتاه” منتشر خواهد شد.

در مورد دیسانتیس، در مناظره ای در ماه اکتبر، او متعهد نشد به خدمت چهار سال کامل به عنوان فرماندار فلوریدا. نماینده DeSantis به اینسایدر گفت در ماه ژوئیه که فرماندار “روی فلوریدا متمرکز شده و برای انتخاب مجدد به عنوان فرماندار امسال شرکت می کند.”

او گفت که احتمال اینکه دسانتیس که 44 سال دارد در سال 2028 نامزد شود، بیشتر است.

رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ با ران دیسانتیس در یک گردهمایی در پنساکولا، فلوریدا، در 3 نوامبر 2018 به مبارزات انتخاباتی پرداخت.AP Photo/Butch Dill, File

  • کانوی گفت که او هیچ چیز مثبتی برای دسانتیس نمی بیند که وارد یک «جشن گل» با ترامپ شود.

  • هفته گذشته، ترامپ در مورد دیسانتیس غوغایی به راه انداخت و او را «فرماندار متوسط ​​جمهوری‌خواه» خواند. او همچنین DeSantis را به بی‌وفایی متهم کرد و از او با نام مستعار جدید “Ron DeSanctimonious” یاد کرد.

    با این حال، ترامپ از قبل حمله به DeSantis را آغاز کرده است و خطوط نبرد بالقوه را برای نامزدی GOP در سال 2024 ترسیم کرده است.

    کانوی گفت: «او بر خلاف ترامپ منطقی است.

    جورج کانوی فکر نمی کند که ران دیسانتیس برای ریاست جمهوری نامزد شود.

  • جورج کانوی، وکیل و کارشناس سیاسی گفت که او فکر نمی کند، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در سال 2024 در برابر دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری شود.

    کانوی افزود که فکر می‌کند فرماندار تازه انتخاب شده فلوریدا به جمع‌آوری پول و ساخت «صندوق جنگی عظیم» ادامه خواهد داد. او حدس زد که DeSantis امکان نامزدی را باز می گذارد، سپس تا رقابت سال 2028 صبر می کند تا “نامزد اصلی” برای GOP شود.

    در یک حضور در شبکه MSNBC در روز یکشنبه، کانوی گفت که او فکر می‌کند که دسانتیس در انتخابات سال 2024 تجدیدنظر خواهد کرد، زیرا هرگونه درگیری با رئیس‌جمهور سابق “وحشیانه” خواهد بود.

    او گفت: «حتی اگر دیسانتیس موفق شود ترامپ را از پای درآورد، در نهایت درصد قابل توجهی از پایگاه جمهوری خواهان از او عصبانی خواهد شد.»

    ترامپ دیسانتیس