جورج کانوی می‌گوید ترامپ در سال 2024 شکست می‌خورد زیرا «تعداد زیادی از آمریکایی‌ها روی شیشه شکسته می‌خزند تا علیه او رأی دهند».

یک نماینده در دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

کانوی در مقاله ای در 15 نوامبر برای واشنگتن پست نوشت: «ترامپ موفق نخواهد شد، همانطور که شکست های پی در پی وی در مجلس نمایندگان، سنا، ریاست جمهوری و نتایج میان دوره ای هفته گذشته نشان می دهد.

ترامپ اولین جمهوری خواه است که نامزدی خود را برای سال 2024 اعلام کرد. این مال ترامپ است سومین دوره ریاست جمهوری. او در رقابت خود با هیلاری کلینتون در سال 2016 پیروز شد و در سال 2020 به رئیس جمهور جو بایدن شکست خورد.

کانوی افزود: “بسیاری از آمریکایی ها روی شیشه های شکسته می خزند تا علیه او رای دهند، مهم نیست که رقیب انتخاباتی او چه کسی باشد. آنها به اندازه کافی دیده اند.”

چپ: دونالد ترامپ؛ سمت راست: جورج کانوی.سمت چپ: AP Photo/Manuel Balce Ceneta; سمت راست: رویترز/جاشوا رابرتز

  • جورج کانوی می گوید ترامپ در سال 2024 شکست خواهد خورد.

  • کانوی در مقاله ای برای واشنگتن پست به نتایج میان دوره ای 2022 اشاره کرد.

  • در ماه اکتبر، کانوی به سی ان ان گفت که مطمئن است ترامپ برای دفع مشکلات قانونی خود دوباره نامزد ریاست جمهوری خواهد شد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

مفسر سیاسی که هست ازدواج با کلیان کانوی، دستیار سابق ترامپوی گفت از اینکه ترامپ نامزد می شود تعجب نکرده است. ترامپ روز سه‌شنبه طی یک سخنرانی یک ساعته در مارآلاگو نامزدی ریاست‌جمهوری 2024 خود را اعلام کرد و در آنجا متعهد شد که آمریکا را دوباره «بزرگ» و «با شکوه» کند.

سمت چپ: دونالد ترامپ با کت و شلوار با کراوات قرمز؛  سمت راست: جورج کانوی با کت و شلوار با پاپیون مشکی.

او گفت: «بسیاری از آمریکایی‌ها روی شیشه‌های شکسته می‌خزند تا در سال ۲۰۲۴ علیه ترامپ رای بدهند.

کانوی می نویسد: “در صورت عدم حبس یا حبس، و شاید فقط دومی، او به ناچار دوباره به دنبال ریاست جمهوری خواهد رفت. خودشیفتگی، غرور او، نفس لطیف و در عین حال نامحدود او راه دیگری ندارد.”

کانوی به سی ان ان گفت: «او در واقع برای حمایت در برابر این اقدامات قانونی نامزد ریاست جمهوری خواهد شد، اما تعداد آنها بسیار زیاد خواهد بود.

کانوی افزود: «می‌دانید، من فکر می‌کنم که او ممکن است به هر حال نامزدی را کسب کند، اما فکر می‌کنم که ما شاهد فروپاشی برای پایان دادن به همه فروپاشی‌های یک شخصیت عمومی خواهیم بود».

جورج کانوی، وکیل و کارشناس سیاسی گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا محکوم به شکست در جاه طلبی های خود در سال 2024 در کاخ سفید است.

کانوی نوشت که رئیس‌جمهور سابق احتمالاً به دنبال «انتقام» در میان مجموعه‌ای از پرونده‌های قضایی و تحقیقات جنایی است. این تحقیقات شامل یکی از تحقیقات FBI است که در حال بررسی این است که آیا ترامپ پرونده های طبقه بندی شده را با خود به مار-آلاگو برده است یا خیر.