جورج سانتوس اعتراف کرد که 500 هزار وام شخصی به کمپین انتخاباتی “شخصی” نبوده است

شخصی که از اهداکننده درخواست کرد گفت که آقای سانتوس در هفته‌های منتهی به کمپین از او خواسته بود تا با اهداکنندگانی که برخی از آنها حداکثر مجاز را به کمپین انتخاباتی آقای سانتوس داده بودند، نزدیک شود و کمک کند تا کمک‌های خود را هماهنگ کند. RedStone، به گفته یک فرد آشنا با این ترتیب که می خواست ناشناس بماند بار گزارش شده است.

عکس از Win McNamee/Getty Images

امروز، فیشر گفت که تلاش برای اصلاح “نیمه اندازه گیری نیست – حتی به سختی یک چهارم اندازه گیری است.”

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

عکس از Win McNamee/Getty Images

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

جورج سانتوس روز سه شنبه به خبرنگاران قول سورپرایز داد. وقتی آورد قهوه و دونات برای روزنامه نگارانی که دفتر او را زیر و رو می کردند، این یک ناامیدی بود. اما ظاهرا سانتوس سورپرایز دیگری هم داشت.

اواخر بعدازظهر سه‌شنبه، عملیات سیاسی سانتوس مجموعه‌ای از گزارش‌های اصلاح‌شده مالی مبارزات انتخاباتی را ارسال کرد و از جمله به فدرال‌رزروها گفت که وامی 500000 دلاری که او به کمپین انتخاباتی‌اش داده است، در واقع از بودجه شخصی او تامین نشده است. قبلا ادعا شده بود

در حالی که پرونده‌های کمپین قدیمی و جدید ادعا می‌کنند که وام‌ها «از طرف نامزد» گرفته شده است، آخرین پرونده اصلاح‌شده کمپین، کادر «وجوه شخصی نامزد» را علامت زده بود. در پرونده اصلاح شده جدید امروز، علامت آن کادر برداشته شده است.

دلیل واقعی اینکه مک کارتی سانتوس را در کمیته علمی قرار داد

یک پرونده اصلاح شده دیگر در روز سه شنبه فاش کرد که ۱۲۵۰۰۰ دلار «وام از نامزد» در اواخر اکتبر نیز از «وجوه شخصی» وی تأمین نشده است، اما مانند سؤال ۵۰۰،۰۰۰ دلاری، نگفت که این پول از کجا آمده است، چه زمانی سررسید وام است. یا چه نهادی، در صورت وجود، از این پول حمایت کرده است.

سانتوس در یک مصاحبه رادیویی WABC همین ادعا را مطرح کرد و گفت این وام ها “پولی بود که خودم از طریق سازمان Devolder پرداخت کردم.” (اخرین افشای مالی سانتوس حقوق 750000 دلاری از سازمان Devolder به همراه سود سهام به ارزش بین 1 تا 5 میلیون دلار را نشان می دهد.)

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بر اساس باریک اهداکننده در اواخر اکتبر، تنها چند روز قبل از اینکه سانتوس 125000 دلار به کمپین انتخاباتی خود وام دهد، چک مشارکت 25000 دلاری خود را به Red Strategies قطع کرد – پولی که او اکنون به FEC می گوید از نامزد دریافت شده است، اما نه از بودجه شخصی او.

فیشر پس از بررسی پرونده ها به Daily Beast گفت: “من نمی دانم آنها فکر می کنند دارند چه می کنند.” کمپین سانتوس ممکن است تیک جعبه “وجوه شخصی نامزد” را برداشته باشد، اما همچنان گزارش می دهد که 500000 دلار از خود سانتوس آمده است. اگر «وام از نامزد» واقعاً از طرف نامزد دریافت نشده باشد، سانتوس باید پاک شود و افشا کند که این پول واقعاً از کجا آمده است. سانتوس نمی تواند علامت یک جعبه را بردارید و مشکلات حقوقی خود را برطرف کند.

برندان فیشر، معاون مدیر اجرایی ناظر دولتی Documented و کارشناس امور مالی کمپین، برای اولین بار در گزارشی در ماه گذشته در Daily Beast سوالاتی را در مورد منبع سرمایه گذاری 705000 دلاری سانتوس در کمپین “خود تامین مالی” مطرح کرد.

وام های کمپین انبوه جورج سانتوس ممکن است قانونی نباشد

مجله نیویورک تایمز در اوایل این ماه گزارش شد که عملیات سانتوس از طریق نهادی که هرگز در کمیسیون انتخابات فدرال ثبت نشده بود، کمک های مالی زیادی را دریافت کرده است. به نظر می رسد که این نهاد نامی مشترک دارد – RedStone Strategies – با یک شرکت خصوصی که پیش از این گزارش شده بود Daily Beast با سانتوس مرتبط است.

با این حال، در حالی که بایگانی اصلاح شده جدید به ما گفته بود که بودجه کجاست نه از کجا آمده است، همچنین یک سوال جدید را مطرح کرد که کجاست انجام داد پول از

سانتوس قبلاً اعتراف کرده بود که از پول نقد شرکتش، Devolder Organization LLC، برای تامین مالی کمپین خود استفاده کرده است – اقدامی که کارشناسان حقوقی گفتند می‌تواند به یک سهم غیرقانونی 705000 دلاری شرکت اضافه کند. سانتوس ماه گذشته به Daily Beast تایید کرد که پول خود را به طور خاص برای تضمین کمپین خود از شرکت خود برداشت کرده است، به این دلیل که او تنها مالک شرکت است. (با این حال LLC یک “مالکیت انحصاری” نیست و حساب های آن از حساب های شخصی سانتوس متمایز است.)