جورج استفانوپولوس، عضو ABC، نماینده حزب جمهوریخواه در مورد دفاع از ترامپ در سال 2024 را ترک کرد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

یک نماینده حزب جمهوری خواه از محکوم کردن دونالد ترامپ خودداری کرد – حتی زمانی که رئیس جمهور سابق (و نامزد فعلی) خواستار خاتمه قانون اساسی ایالات متحده شد.

ظاهراً استفانوپولوس به گوش هایش باور نمی کرد. حتی اگر دونالد ترامپ باشد؟ او درخواست کرد. جویس پاسخ خود را تأیید کرد، اما تاکید کرد که فکر نمی‌کند ترامپ مانند سال 2016 بر انتخابات مقدماتی تسلط یابد.

جمهوریخواهان اگر به استفاده از همان کتاب بازی ادامه دهند بازنده خواهند بود

ABC News

جویس با اشاره به اینکه ترامپ توانایی تعلیق قانون اساسی را ندارد، گفت: «خب، او چیزهای زیادی می گوید. اما این بدان معنا نیست که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. بنابراین شما باید این واقعیت را از روی فانتزی بپذیرید. و خیال این است که ما قانون اساسی را به حالت تعلیق درآوریم و به عقب برگردیم. ما در حال حرکت به جلو هستیم و به عنوان اکثریت جمهوری خواه و به عنوان کنفرانس جمهوری خواه به حرکت رو به جلو ادامه خواهیم داد.”

جویس ریاست گروه حکومت جمهوری خواهان، گروهی از جمهوریخواهان میانه رو مجلس نمایندگان را بر عهده دارد. این گروه شامل آدام کینزینگر نماینده مستعفی شده (R-IL) است که بیانیه ترامپ را در یک پیام به سخره گرفته است. توییت.

نماینده دیوید جویس (R-OH) به ABC گفت این هفته جورج استفانوپولوس را میزبانی می کند که از هر کسی که نامزد جمهوری خواهان در سال 2024 باشد حمایت خواهد کرد، حتی اگر ترامپ آن شخص باشد. این یک روز پس از آن بود که ترامپ خواستار برگزاری انتخابات جدید در سایت Truth Social شد: «آیا نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 را بیرون می‌زنید و برنده حق را اعلام می‌کنید یا یک انتخابات جدید دارید؟ یک تقلب گسترده از این نوع و بزرگی، امکان خاتمه تمام قوانین، مقررات، و مواد، حتی آنهایی که در قانون اساسی وجود دارد، می دهد. «بنیان‌گذاران» بزرگ ما، انتخابات دروغین و تقلبی را نمی‌خواستند و نمی‌پذیرفتند!»

ABC News

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جویس، تقریباً سعی می کرد به لنگر از سلامت عقلش اطمینان دهد، گفت: «خب، دوباره، زود است. من فکر می کنم افراد زیادی در مرحله مقدماتی حضور خواهند داشت. فکر می‌کنم در پایان روز، هر کسی که جمهوری‌خواه پس از آن انتخاب کند، من عقب خواهم ماند.»

با درخواست رئیس جمهور سابق برای کنار گذاشتن قانون اساسی، حتی یک محافظه کار نمی تواند به طور مشروع از او حمایت کند و حتی یک حامی را نمی توان محافظه کار نامید. این دیوانه کننده است. ترامپ از قانون اساسی متنفر است. «درسته @GOPLeader@EliseStefanik@Jim_Jordan؟»

جویس گفت: «فقط فکر نمی‌کنم در این مرحله او بتواند به آنجا برسد، زیرا فکر می‌کنم تعداد زیادی کاندیدای با کیفیت خوب در آنجا وجود دارند.

این پاسخ برای استفانوپولوس اهمیت چندانی نداشت. “این یک بیانیه فوق العاده است. شما نمی توانید علیه کسی که طرفدار تعلیق قانون اساسی است بیرون بیایید؟» او گفت.