جوجه های “تاجر مرگ” روسیه در طول پخش زنده از مبارزه خارج شدند

بوت به جای به خطر انداختن جان و دست و پا، تصمیم گرفت که یک سیاستمدار شود، زیرا به حزب ملی گرای افراطی LDPR (حزب لیبرال دموکرات روسیه) طرفدار کرملین پیوست و ادعا کرد که می تواند به بهبود اوضاع در کشور کمک کند. کارپیتسکایا پرسید: “چرا شما، ماریا بوتینا، کنستانتین یاروشنکو بازگشته اید و بلافاصله وارد سیاست می شوید؟” بوت پاسخ داد: “چون در پانزده سال، شما انرژی زیادی را ذخیره کرده اید که باید صرف انجام کاری برای میهن مادری شود… من باید هر کاری که در توان دارم برای وطن بزرگ و توانا انجام دهم!”

بوت پیش‌بینی غیرمنتظره‌ای در مورد آینده روابط روسیه با ایالات متحده ارائه کرد: «دیر یا زود، آمریکای عمیق بلند می‌شود، قدرت را در دستان خود می‌گیرد و رئیس‌جمهور عادی مانند ترامپ را نصب می‌کند که می‌گوید: «چرا آیا ما می خواهیم با روسیه کنار بیاییم؟ کارپیتسکایا بی سر و صدا پاسخ داد: “ما منتظر خواهیم بود.”

Karpitskaya بارها Bout را فشار داد تا مناطقی را که نیاز به بهبود بیشتر دارند شناسایی کند. بوت با اصرار لغزنده از هرگونه انتقاد از روسیه اجتناب کرد و صرفاً اشاره کرد که مشکلات زیادی وجود دارد و به اصطلاح “عملیات ویژه” نقاط ضعف متعددی را برجسته می کند. گاموف با درک اینکه بوت راحت تر از آمریکا انتقاد می کند، پرسید: «شما ذهنیت آمریکایی را به خوبی می شناسید. آنها می‌دانند که برنده نخواهند شد، ناتو در اوکراین پیروز نخواهد شد – چرا مردم اوکراین را نابود می‌کنند؟ چرا ادامه می دهند؟ چرا تسلیم ما نمی شوند؟»

در مصاحبه چهارشنبه خود با رادیو Komsomolskaya Pravda، Bout بسیار محتاط تر بود، احتمالا متوجه شد که برای اعزام به خط مقدم مهارت خاصی لازم نیست.

کریستف آرچامبول/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

روسیه تبدیل شدن ایلان ماسک به یک احمق مفید را جشن می گیرد

گاموف سؤالی را که توسط یکی از شنوندگان برنامه فرستاده شده بود، که فقط “ولادیمیر ایوانوویچ” نام داشت، خواند: “بگذارید بوت با پیوستن به واگنر در سولدار، میهن پرستی خود را نسبت به میهن ثابت کند. آیا پریگوژین به او پیشنهاد پیوستن به PMC را داد؟ [a private military company]؟” پس از لحظه ای سکوت مبهوت کننده، بوت با عصبانیت قابل توجه گفت: «نه، هیچ پیشنهادی برای پیوستن به PMC وجود نداشت. در آنجا دوباره باید بفهمید که کجا می‌توانید مفیدتر باشید و کدام یک از مهارت‌ها و دانش شما مفید است.»

بوت با شکوه اعلام کرد: «در وضعیتی که ملت ما در حال حاضر در آن قرار دارد، فکر می‌کنم این وظیفه من است که کاری برای کشورم انجام دهم.»

روس ها می ترسند به زودی «مثل کره شمالی» گرسنگی بکشند

با این حال، ظاهراً این “چیزی” شامل به خطر انداختن پوست خود برای سرزمین مادری نمی شود.

فروشنده اسلحه محکوم از شرایط سخت و رفتار غیرانسانی در زندان‌های آمریکا شکایت داشت، که مستقیماً با داستان‌های خودش مبنی بر انتشار موفقیت‌آمیز اطلاعات نادرست روسی به نگهبانان زندان آمریکایی‌اش و گوش دادن به آهنگ‌های شوروی در سلول زندانش در تضاد بود. بوت با افتخار ادعا کرد: «آن آمریکایی‌هایی که من با آنها زندانی بودم و حتی زندانبان‌ها مطلقاً به رسانه‌های خودشان مانند CNN اعتماد ندارند. جالب اینجاست که CNN در آستانه ورشکستگی است. آنها فقط در زندان ها، فرودگاه ها و خانه های سالمندان تحت نظر هستند.

در طول مصاحبه ماه گذشته با ماریا بوتینا مامور محکومیت روسیه برای رسانه دولتی RTبوت حمایت صمیمانه خود را از حمله روسیه به اوکراین اعلام کرد و گفت که اگر فرصت و مهارت های لازم را داشته باشد، مطمئناً به عنوان یک داوطلب ثبت نام خواهد کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کریستف آرچامبول/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

ویکتور بوت، دلال اسلحه، پس از آزادی در مبادله زندانیان با ستاره بسکتبال آمریکایی، بریتنی گرینر، در شبکه های تبلیغاتی روسی دور می زند، اما او در حال حاضر آهنگ خود را تغییر می دهد.

بوت بلافاصله آرام شد و جان گرفت و یک برنامه در مورد غرب شرور ارائه داد و ادعا کرد که تمام هدف آن تحریک یک خیزش مردمی در روسیه است تا مردم آن پوتین را سرنگون کنند. او سعی نکرد اشتباه آشکار این ادعا را توضیح دهد، زیرا کرملین حمله را در حالی آغاز کرد که رهبران غربی علناً از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواستند این کار را انجام ندهد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

میزبانان دینا کارپیتسکایا و الکساندر گاموف به سخنان “بازرگان مرگ” گوش دادند که او از حمایت بی‌امانش از به اصطلاح “عملیات ویژه نظامی” می‌گفت. بوت گفت: من نیز مانند هر مرد روس و میهن پرست از این عملیات حمایت می کنم و تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به پیروزی و رسیدن به همه اهداف خود در این عملیات انجام خواهم داد. وی افزود: بیشتر جمعیت ما قیام کردند و از این عملیات حمایت می کنند… روسیه بیدار شد! این قابلیت همیشه در میان مردم روسیه بود، اما اکنون از آنجایی که به آن نیاز است، بیدار شده است. ملت ما پس از یک نوع خواب زمستانی پس از سی سال در بلاتکلیفی از خواب بیدار شد، روسیه جدیدی در حال شکل گیری است.