جن ساکی به دنبال ترامپ می رود، 6 ژانویه شاهدان برای تکیه بر متمم پنجم

ساکی گفت: «بنابراین چیزهای زیادی برای باز کردن در اینجا وجود دارد. اما سؤالات و امتناع از پاسخ دادن – نه فقط اطلاعات اولیه، بلکه اطلاعاتی در مورد اینکه ما به عنوان یک کشور چه کسی هستیم- نیز کاملاً گویای این است که این شخصیت‌ها چه کسانی هستند که رونوشت‌های آنها دیشب منتشر شد.»

وی خاطرنشان کرد که از برخی شاهدان در مورد حاکمیت قانون و اینکه آیا باید به آن در ایالات متحده احترام گذاشته شود سؤال شد – و آنها در پاسخ از پنجمین درخواست کردند.

H/T Mediaite

مربوط…



منبع

شاهدان در پاسخ به طیف وسیعی از سؤالات، از جمله سؤالات مربوط به سن، محل زندگی آنها و اینکه آیا قصد دارند از حق خود برای سکوت در پاسخ به سؤالات آینده استفاده کنند یا خیر، به شماره پنجم استناد کردند.

پس از اینکه جو اسکاربرو، مجری برنامه «صبح جو» گفت که شهادت ها برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق «یا گروه شورشیان او» خوب به نظر نمی رسد، ساکی خاطرنشان کرد که ترامپ باید از رونوشت شهادت شاهدان که اوایل این هفته منتشر شد، «خیلی منزجر شده باشد».

جن ساکی، دبیر مطبوعاتی سابق کاخ سفید، در 6 ژانویه شاهدان مختلف را برای شهادت کباب کرد و آنها «نسخه‌های زیادی از درخواست پنجم» را افشا کردند. (می توانید نظرات ساکی را در زیر مشاهده کنید.)

ساکی، که قرار است سال آینده یک برنامه MSNBC را میزبانی کند، پنجشنبه به “Morning Joe” در آن شبکه پیوست تا در مورد چندین شاهدی که به حق متمم پنجم خود علیه خود اتهامی استناد کرده اند – لیستی که شامل راجر استون، جان ایستمن و مایکل فلین است، بحث کند. – در طول شهادت آنها برای تحقیقات کمیته 6 ژانویه.

ساکی گفت: «ببینید، من فکر می‌کنم با خواندن این متن‌ها، چه چیزی جالب‌تر از پاسخ‌ها بود – که نسخه‌های زیادی از درخواست پنجم بود – اما سؤالات و زمانی بود که آنها سؤال پنجم را مطرح کردند.