جنیفر کولیج می‌گوید هنگام فیلمبرداری «عروسی با تفنگ ساچمه‌ای» وقتی مقابل لنی کراویتز زندگی می‌کرد «همه چیز» را دید: «او خیلی سکسی است»

کولیج گفت که “همه چیز” را از اتاقش دید.

او بعداً اضافه کرد که کراویتز “تعریف باحال” است.

جنیفر لوپز و جاش دوشامل در عروسی با تفنگ ساچمه ای.

کولیج گفت: “ما خیلی خوشحال شدیم. این گروه واقعاً باحالی از مردم بود.” «لنی کراویتز اتاقی داشت که [you could see] بیرون از بالکن من مثل اینکه به نحوی در آن صفر شد. نقطه نظر فقط در بالکن لنی بود، بنابراین همه چیز را دیدم.”

جنیفر کولیج و لنی کراویتز در فیلم آینده “عروسی با تفنگ ساچمه ای” همبازی هستند.جیمی مک کارتی / کارکنان / گتی ایماژ / فریزر هریسون / کارکنان / گتی ایماژ

  • «عروسی با تفنگ ساچمه‌ای» که هفته آینده به نمایش در می‌آید، دارای گروهی پر ستاره از جمله چیچ مارین، دارسی کاردن و سونیا براگا است. جنیفر لوپز و جاش دوهامل نقش این زوج نامزد را بازی می کنند و اتفاقا هر دو سال گذشته ازدواج کردند.

    در جریان کنفرانس مطبوعاتی این فیلم که هفته گذشته با حضور Insider برگزار شد، بازیگران گفتند که آنها فیلم را در سال 2020 در جمهوری دومینیکن و در زمان همه گیری همه گیر فیلمبرداری کردند، به این معنی که باید در جزیره زندگی کنند.

    لوپز درباره فرارش به وگاس با بن افلک گفت: “فکر می کنم به همین دلیل بود که به وگاس فرار کردیم و ابتدا در آنجا ازدواج کردیم.” “تمام فشار عروسی خانوادگی بزرگی که داشتیم را از بین برد.”

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

کولیج ادامه داد: او یک گیتار دارد اما یک گتو بلستر هم دارد [boombox] با بهترین موسیقی، زیرا او مجموعه موسیقی خود را در محله یهودی نشین خود دارد. امیدوارم یکی از آن نوارها را به من بدهد… اما او خیلی سکسی است. امشب ازش می پرسم [for a tape]. او امشب اینجاست من از او چیزهای زیادی می خواهم.”

“من نبودم [a Groomzilla]دوهامل گفت: “عروسی در دستان بسیار بهتری بود و آئودرا همه چیز را انجام می داد. و عروسی زیبا بود و تقریباً شبیه یک عروسی غافلگیرکننده بود، زیرا نمی‌دانستم وقتی به آنجا برسم، نیمی از چیزها چه خواهد بود.»

جنیفر کولیج تجربه خود از فیلمبرداری «عروسی با تفنگ ساچمه ای» در جمهوری دومینیکن را به اشتراک گذاشت.

  • او به اکسس هالیوود گفت که دید مستقیمی از اتاق بازیگرش لنی کراویتز داشته است.

  • این زوج در کمدی اکشن آینده در مورد یک عروسی در مقصد بازی می کنند که توسط پیشینیان پارتی بازی، والدین درگیر و گروهی از دزدان دریایی که به محل برگزاری حمله می کنند، مختل می شود.

    جنیفر کولیج و لنی کراویتز

    جنیفر لوپز و جاش دوهامل در عروسی با تفنگ ساچمه ای.آنا کاربالوسا/لاینزگیت

    در جریان کنفرانس مطبوعاتی فیلم هفته گذشته، لوپز گفت که برنامه ریزی عروسی برای او “استرس” بود.

    در همین حال، دوهامل گفت که تمام برنامه ریزی ها را به همسرش آدری ماری سپرده است.

    وقتی از کولیج در مورد زمان حضورش در آنجا در اولین اکران فیلم در چهارشنبه پرسیده شد، کولیج به Access Hollywood گفت که این جزیره “مکانی سکسی” برای ساخت فیلم است.

    «عروسی با تفنگ ساچمه ای» در 27 ژانویه در آمازون پرایم ویدیو نمایش داده می شود.

    جنیفر کولیج گفت در حالی که آنها مشغول فیلمبرداری فیلم آینده خود “عروسی با تفنگ ساچمه ای” بودند، مستقیماً به اتاق لنی کراویتز نگاه کرده است.