جنوب غربی هرگز آب رودخانه می سی سی پی ما را نخواهد گرفت

چارلی آرا، صحرای نخل

این مقاله در ابتدا در Palm Springs Desert Sun منتشر شد: به عنوان یک ویسکانسینی، من قول می دهم: غرب هرگز آب می سی سی پی ما را نخواهد گرفت.



منبع

بله، این آمریکاست که در آن تنظیم‌کنندگان اعلامیه استقلال بیان کردند: «ما این حقایق را بدیهی می‌دانیم که همه انسان‌ها برابر آفریده شده‌اند، که توسط خالق خود به آنها حقوق مسلمی داده شده است، از جمله این حقایق حق زندگی، آزادی و جستجوی خوشبختی.»

آنچه که ایالت های جنوب غربی نتوانسته اند انجام دهند، محدود کردن رشد و کشاورزی است که البته بر مبنای آب است. اقدامات برای صرفه جویی در مصرف آب در حال حاضر در حال اجرا است زیرا این امر ضروری شده است.

قبل از اینکه هر ایالت جنوب غربی باور کند که می تواند از قسمت دیگری از کشور آب بگیرد، دوباره فکر کنید.

علاوه بر این، اجداد ما اعلامیه استقلال را با منشور حقوق دنبال کردند – به ویژه آن متمم اول، که آزادی تجمع، آزادی مطبوعات، آزادی بیان و جدایی کلیسا از دولت را تضمین می کند.

من نمی توانم باور کنم که بقیه قسمت های پالم دسرت نیز به فضاهای مشابه برای میدان های عابر پیاده نیاز ندارند و از “مواد پیشرفته” برای پارک های خیابانی برای خدمت به ساکنان استفاده می کنند. شانس هر گونه مطالعه برای بقیه شهر. با این بخش از صحرای نخل که توسط چهار عضو شورا ارائه می‌شود، ال پاسئو آنچه را که عده‌ای فکر می‌کنند به آن نیاز دارند، به دست می‌آورد – حتی اگر صاحبان مشاغل در این منطقه نسبت به مزایای آن شک داشته باشند.

دیوید میدلتون، صحرای نخل

4 جولای به من یادآوری می کند که ما ملتی هستیم که برای آزادی و عدالت برای همه تلاش می کنیم

ما نمی توانیم کیک خود را بخوریم و آن را هم بخوریم. مردم فکر می کنند باید بتوانند در هر جایی که می خواهند زندگی کنند، حتی اگر یک محیط کویری باشد. این خشکسالی بیش از 20 سال است که وجود دارد. من مطمئن هستم که دریاچه های بزرگ نیز مورد توجه قرار می گیرند.

میهن پرستی ما امروز یک ناسیونالیسم باریک نیست که بقیه جهان را نادیده بگیرد. نه به یک حکومت دینی که یک عقیده و اخلاق مذهبی را بر دیگران تحمیل کند. میهن پرستی ما عشق به کشور و دموکراسی است که به تنوع و آزادی احترام می گذارد.

کارگران DNR ویسکانسین، DNR مینه‌سوتا، خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده و سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده در یک تلاش فشرده حذف ماهی کپور تهاجمی پنج‌شنبه، ۸ آوریل ۲۰۲۱، در رودخانه می‌سی‌سی‌پی در لا کراس، ویس شرکت می‌کنند.

من اخیراً نامه ای به مقاله شما دیدم که نشان می داد مسیر آب رودخانه می سی سی پی دریاچه پاول را در یک سال پر می کند. بیایید اینجا واقعا واضح باشیم. به عنوان یک ساکن ویسکانسین، ایالتی که با رودخانه هم مرز است، اجازه دهید بگویم: این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

مارگارت ملویل، سداربورگ، ویسکانسین

تصمیم لوپین پلازا نیاز به پنج منطقه شورایی در صحرای پالم را نشان می دهد

این آمریکاست. به استثنای بومیان آمریکا، ما ملتی مهاجر هستیم.

کارگران DNR ویسکانسین، DNR مینه‌سوتا، خدمات ماهی و حیات وحش ایالات متحده و سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده در یک تلاش فشرده حذف ماهی کپور تهاجمی پنج‌شنبه، ۸ آوریل ۲۰۲۱، در رودخانه می‌سی‌سی‌پی در لا کراس، ویس شرکت می‌کنند.

علیرغم مخالفت‌ها و نگرانی‌های کسب‌وکارهای محلی، به نظر می‌رسد شورای شهر پالم دسرت مصمم به صرف 4 میلیون دلار به عنوان دلار ذخیره عمومی برای ساخت میدانی برای غذا، نوشیدنی و رویدادهای ویژه در Lupine Lane است. جای تعجب نیست که این پروژه در نزدیکی ال پاسئو است که به نظر می رسد مقر چهار نفر از پنج عضو شورای شهر باشد. ساکنان بقیه کویر نخل باید آنقدر افتخار کنند که دلارهای مالیاتی آنها برای حمایت از این منطقه خرید به پروژه دیگری می رود.

همانطور که ما این 246 روز استقلال را جشن می گیریم، به ما یادآوری می شود که ما آمریکایی ها ملتی هستیم که همه را شامل می شود.

صحرای نخل به پنج ناحیه شورای شهر نیاز دارد تا هر محله شنیده شود و تمام نیازهای محلی برطرف شود. وقت آن است که در پالم دزرت حضور برابر داشته باشیم.

بنابراین همانطور که می گویم، تولدت مبارک آمریکا، من روی کلمات در تعهد تمرکز می کنم «….. با آزادی و عدالت برای همه.”