جنبش برای تحریم Walgreens به صورت آنلاین رشد می کند زیرا مشتریان بیشتری گزارش می دهند که از کنترل بارداری و سایر داروهای ضد بارداری محروم شده اند.

ابیگیل مارتین گفت که او از پر کردن مجدد از Walgreens خودداری کرده است، زیرا یک داروساز که دو صلیب دور گردن او بسته بود، طبق ویدئویی که در Tiktok منتشر کرد، او را رد کرد. در این ویدئو، او گفت که شش سال است که تحت کنترل بارداری بوده است.

مارتین گفت که به نظر می رسد یکی از نمایندگان والگرین به او تایید کرده است که او تنها زنی نیست که از کنترل بارداری محروم شده است.

Walgreens بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

BIZ-SCOTUS-Abortion-WALGREENS-TBشیکاگو تریبون / گتی ایماژ

  • «تسخیر دموکرات ها»، یک رسانه مترقی، در توییتی فراخوانی برای تحریم والگرین منتشر کرد که 27.3 هزار بازتوییت به دست آورد.

    بر اساس یک توییت توسط Walgreens، داروسازان اجازه دارند از پر کردن نسخه هایی که با اخلاق آنها در تضاد است کناره گیری کنند.

    Walgreens از اقدامات صندوقدار دفاع کرد و اظهار داشت که آنها از سیاست شرکت پیروی می کنند.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

مارتین در TikTok خود گفت: «او می‌گوید، من دقیقاً می‌دانم در مورد چه کسی صحبت می‌کنید و ما در دو هفته گذشته با این مشکل مواجه بودیم. آنها در دو هفته گذشته با این مشکل مواجه بوده اند؛ آنها با این مشکل مواجه بوده اند که زنان نمی توانند کنترل بارداری خود را دریافت کنند.

فروشگاه Walgreens در خیابان State و Randolph در شیکاگو.  (نانسی استون / شیکاگو تریبون / سرویس خبری تریبون از طریق گتی ایماژ

در یک موضوع توییتری، شریک جسیکا، ناتان پنتز، شکایت مشتری این زوج را منتشر کرد که در آن می‌گفت که صندوقدار جان، به دلیل ایمانش از فروش کاندوم به آنها امتناع کرد، سپس اقدام به شرمسار کردن جس در مقابل سایر مشتریان برای انتخاب باروری او کرد.

جنبش تحریم Walgreens با 2.9 میلیون بازدید تحت هشتگ #BoycottWalgreens در Tiktok در حال رشد است.

در هیوارد، ویسکانسین، یک صندوقدار از فروش کاندوم های جسیکا پنتز بر اساس دلایل مذهبی خود امتناع کرد.

جسیکا به استار تریبون گفت: در آن زمان من تنها زنی در فروشگاه بودم. “این لحظه بسیار تنهایی بود.”

تحریم آنلاین Walgreens پس از خودداری کارکنان از فروش داروهای ضد بارداری ظاهر شد.

  • پنتز اولین کسی نیست که کارمند Walgreens از جلوگیری از بارداری محروم شده است.

    هشتگ #boycottwalgreens در توییتر و تیک تاک با 2.9 میلیون بازدید در Tiktok منتشر شد.

    سخنگوی Walgreens در NBC News، “سیاست های ما برای اطمینان از برآورده کردن نیازهای بیماران و مشتریان خود و در عین حال احترام به اعتقادات مذهبی و اخلاقی اعضای تیم طراحی شده است.” این موارد نادر است، اما زمانی که یکی از اعضای تیم اعتقاد اخلاقی یا مذهبی در مورد تکمیل یک معامله داشته باشد، باید مشتری را به کارمند یا مدیر دیگری ارجاع دهد که معامله را تکمیل می کند، که در این مورد اتفاق افتاد. “

    پس از اینکه چندین مشتری گزارش دادند که کارمندان از کنترل بارداری و سایر اشکال پیشگیری از بارداری مانند کاندوم خودداری می کنند، جنبشی برای تحریم والگرینز در حال گسترش است.

    Walgreens از کارکنان و خط مشی خود دفاع کرد و اظهار داشت که یک کارمند می تواند به اعتراضات اخلاقی استناد کند.