جناح راست به خاطر فتنه تمام عیار بر سر بشکه کراکر “Woke” مورد تمسخر قرار گرفتند


محافظه کاران به دلیل استقبال کراکر بشکه از هر دو ماه افتخار و تنوع، برابری و ابتکارات درگیر شدن، یک بچه گربه دارند.

اکنون، فروشگاه‌ها و رستوران‌های زنجیره‌ای کشور تبدیل به جدیدترین شرکت در رشته‌ای از شرکت‌ها و محصولاتی شده است که حق‌ها به دلیل «بیدار بودن» لغو کرده‌اند و به شرکت‌هایی مانند Chick-fil-A، Bud Light، Target، Kohl’s، The North ملحق شده‌اند. صورت، لگو و موارد دیگر.

یک گروه محافظه کار به طور چشمگیری پست کرد که «شکه ترقه سقوط کرده است» به دلیل تمجید نسبتاً استاندارد برای گنجاندن و تنوع:

راست‌گرایان نیز با تصویری که این شرکت در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود منتشر کرده بود، تحریک شد که ایوان خود را پر از صندلی‌های گهواره‌ای نشان می‌داد، که یکی از آن‌ها نقش رنگین کمانی را در تخته‌ها نشان می‌داد:

بشکه ترقه

بشکه ترقه

بشکه ترقه

“ما هیجان زده هستیم که ماه افتخار را با کارکنان و مهمانان خود جشن بگیریم. همه همیشه سر میز ما خوش آمدید.»

بشکه کراکر همیشه از همه سر میز خود یا حداقل در رده های شغلی خود استقبال نمی کرد. این شرکت به طور بدنامی افراد LGBTQ را به دلیل کار در رستوران های خود ممنوع کرد و کارمندانی را که متوجه شد همجنس گرا هستند اخراج کرد و در نهایت این سیاست را در سال 1991 معکوس کرد.

این شرکت در حال حاضر یک سیاست تنوع، برابری و دربرگیرندگی دارد، امتیاز 80 را در شاخص برابری شرکتی کمپین حقوق بشر کسب کرده و در سال 2019 به دلیل امتناع از اجازه دادن به کشیش ضد همجنس گرا برای برگزاری مراسم در یکی از رستوران هایش، تیتر خبرها شد.

راست‌گرایان از این تغییرات راضی نیستند، اما بسیاری از مردم هیجان‌زده هستند – و نظرات بسیاری در فیس‌بوک این شرکت را جشن می‌گیرند.

Cracker Barrel به برخی از این پست های مثبت پاسخ می دهد.

این شرکت در پاسخ به یکی از آنها گفت: «ما می‌خواهیم که همه در میز ما احساس خوش‌آمدگویی داشته باشند، و این هرگز تغییر نخواهد کرد».

آنها به دیگری نوشتند: «ما واقعاً برای چیزی که همه سر میز می آورند ارزش قائلیم و نمی توانیم از خواندن کلمات محبت آمیز شما خوشحال باشیم.

آخرین فروپاشی راست منجر به خنده های بزرگ در توییتر شد – و باعث شد بشکه ترقه به روند:





منبع