جمهوری خواهان یک جمله باید استفاده را متوقف کنند

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

به The New Abnormal گوش دهید پادکست های اپل، Spotify، آمازون، و دوخت.

سپس، تیم اوبراین، سردبیر ارشد اجرایی بلومبرگ، به برنامه می‌پیوندد و آنچه را که در «نمایش فرعی مضحک» که در پی جست‌وجو ظاهر شد، قانع‌کننده‌ترین چیز می‌داند، «این است که او به‌طور ناعادلانه هدف قرار گرفته است و این سیاسی است.»

او توضیح می دهد: «این بسیار دیستوپیایی است، جز اینکه واقعیت دارد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

“در آرکانزاس، ما مجبور شدیم آن روز مراقبت را متوقف کنیم. ما مجبور شدیم همه این بیماران را به کانزاس یا نزدیکترین کلینیک سقط جنینشان برسانیم. کارکنان بیرون گریه می کردند و زیاد بخار می زدند. سخت است به مردم بگوییم که نمی‌توانیم از آنها مراقبت کنیم. مثل اینکه آدمی بودن که واقعاً نه می گوید سخت است. کارکنان وظیفه داشتند با همه بیماران تماس بگیرند و به آنها بگویند، “هی، ما نمی توانیم مراقبت شما را ارائه دهیم.” اینها گزینه های شما هستند.

ما شاهد این نوع تغییر فوری بوده ایم. و سپس، می دانید، اکنون طبیعی است که هر روز وقتی در کلینیک کانزاس هستم، چندین نفر از تگزاس را ببینم، که یا بیش از 10 ساعت رانندگی کرده اند تا به ما برسند یا از هیوستون، آستین پرواز کرده اند. ، دالاس منظورم این است که اکنون این طبیعی است، این یک غیر طبیعی جدید است.»

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

مولی موافق است: «این واقعیت که هیچ‌وقت برای او اتفاقی نیفتاده است، نشانه‌ای است که در واقع چنین اتفاقی برای مردان ثروتمند سفیدپوست رخ نمی‌دهد. مطمئناً این نشانه این است که اگر کارهای بسیار مشکوک زیادی انجام دهید، مانند ترک با 15 جعبه اطلاعات طبقه بندی شده و به اندازه کافی قانون را زیر پا بگذارید، دیر یا زود، ممکن است کسی به شما بگوید، “دیگر نمی توانید این کار را انجام دهید.”

«من فکر می‌کنم وقتی شرایطی داریم که مردم حاملگی خارج از رحم را درمان نمی‌کنند و مردم در مورد درمان سقط جنین مردد هستند و در ارائه مراقبت‌های نجات‌بخش مردد هستند، به دولت اجازه می‌دهیم کمی بیش از حد روی انگشتان ما پا بگذارد. منظورم این است که ظاهر خوبی نیست.»

مشترک شدن در The New Abnormal در پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل، دوخت، آمازون موزیک، یا ابری.

این ایده که ترامپ به نحوی نباید مشمول قوانین مشابه دیگران شود، مضحک است.

“نکته بزرگ صحبت آنها که ظاهراً همه آنها به طور مستقل به آن رسیده اند این است که … اگر می توانند این کار را با رئیس جمهور انجام دهند، فکر کنید که با شما چه می توانند بکنند. اندی می گوید اول از همه، او رئیس جمهور نیست.

از آنجایی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از بدترین هفته های خود را سپری کرد، جمهوری خواهان در صفحه تلویزیون ما حضور داشتند و دیگران را هدف قرار می دادند – به جز خودشان. در این قسمت از غیر عادی جدیدمولی جونگ فست و اندی لوی مجری برنامه درباره ترامپ و جمله ای که جمهوری خواهان باید تکرار نکنند صحبت می کنند.

دکتر آلسادن تجربه خود را در روز این روز توضیح داد رو در مقابل وید تصمیم گیری

زنان کانزاس خشمگین که به دشمنان سقط جنین می‌گفتند آن را هل دهند

“البته هیچ رئیس جمهور و هیچ شهروند ایالات متحده بالاتر از قانون نیست. و این یک رویه حقوقی رایج و یک رویه دادستانی است و وزارت دادگستری و FBI در حال اجرای قانون هستند.»

و اگر آنها از گفتن “اگر می توانند این کار را با رئیس جمهور انجام دهند” دست بردارند. با رئیس جمهور این کار را نکردند. آنها این کار را با یک شهروند خصوصی که اتفاقاً رئیس جمهور بود، کردند. بنابراین آنها این کار را با رئیس جمهور انجام نمی دهند. رئیس جمهور جو بایدن است، درست است؟ FBI حکم بازرسی کاخ سفید را اجرا نکرد. بیایید فوراً از شر آن خلاص شویم. و هر کس این را بگوید کاملاً احمق است.»

همچنین، دکتر ایمان آلسادن، افسر ارشد پزشکی برای Planned Parenthood Great Plains، در مورد چگونگی آن در پسا صحبت می کند.قلیه آمریکا.