جمهوری خواهان پس از جست و جوی FBI در Mar-a-Lago به سمت ترامپ می روند

حتی جمهوری‌خواهانی که مدت‌ها پیش از ترامپ جدا شدند، از جمله مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق، که تقریباً توسط اوباش طرفدار ترامپ در 6 ژانویه مورد حمله قرار گرفت و فرماندار مریلند، لری هوگان، جستجو در اموال ترامپ را محکوم کردند – با این حال هر دو گفتند که نیازهای عمومی است. برای دانستن بیشتر در مورد آنچه که ماموران به دنبال آن هستند، درخواستی که به طور بالقوه می تواند به ترامپ آسیب برساند.

پس از اینکه دونالد ترامپ گفت که ماموران اف‌بی‌آی در پالم بیچ، فلوریدا، ایالات متحده در 9 اوت 2022 به آن هجوم برده‌اند، در خارج از خانه مارآلاگو، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، یک علامت توقف دیده می‌شود. رویترز/مارکو بلو

هسته اصلی آخرین پیچش در رقص ناخوشایند حزب جمهوری خواه با ترامپ از زمان حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره، این باور است که رای دهندگان جمهوری خواه – حداقل در این لحظه – با این دیدگاه که “عمیق” انرژی دوباره گرفته اند. ایالتی» قصد دارد ترامپ را بگیرد و در عین حال به پسر بایدن، هانتر بایدن و هیلاری کلینتون مجوز بدهد.

استراحتگاه مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ در پالم بیچ فلوریدا در سال 2021 دیده می شود. (مارکو بلو/ رویترز)

و میدان گسترده رقبای احتمالی 2024، که مدت ها تمایلی به بررسی افشاگری های جلسه 6 ژانویه طی دو ماه گذشته نداشتند، بایدن و وزارت دادگستری را مورد انتقاد قرار داد.

پس از اینکه دونالد ترامپ گفت که ماموران اف‌بی‌آی در پالم بیچ، فلوریدا، ایالات متحده در 9 اوت 2022 به آن هجوم برده‌اند، در خارج از خانه مار-آ-لاگو، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، یک علامت توقف دیده می‌شود. رویترز/مارکو بلو

به مدت 24 ساعت پس از اقامتگاه و اقامتگاه مار-آ-لاگو دونالد ترامپ در فلوریدا جنوبی، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، جمهوری خواهان تقریباً از هر قشری برای دفاع از ترامپ هجوم آوردند، همه با تغییراتی از طنین دیرینه که یک کابال تاریک بیرون بود. برای بدست آوردن رئیس جمهور سابق

یکی از مشاوران ترامپ گفت: «این برای نشان دادن این است که آنها در حال انجام کاری هستند، زیرا ساعت قبل از انتخابات میان دوره ای به پایان می رسد. “این نتیجه معکوس خواهد داشت.”

رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار (CPAC) در هیلتون آناتول در 06 اوت 2022 در دالاس، تگزاس سخنرانی می کند.  (براندون بل/گتی ایماژ)

اما بدون جزئیات بیشتر در مورد ماهیت جستجو – اریک ترامپ در فاکس نیوز گفت که FBI به دنبال اسناد است – آخرین رویداد خیره کننده در مورد ترامپ تقریباً به طور کامل در حوزه سیاسی با تمرکز شدید بر انتخابات مقدماتی سایه 2024 برای نامزدی جمهوری خواهان انجام شد. .

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در سمت چپ، در حالی که با مارجوری تیلور گرین، نماینده ایالات متحده، دوم از راست، پسرش اریک ترامپ، از راست، و همسر اریک، لارا ترامپ، سوم از سمت راست، ایستاده بودند، جمعیت را تصدیق می کند، در حالی که آنها در طول مسابقه به گردن شانزدهم نگاه می کنند. دور دوم مسابقات گلف Bedminster Invitational LIV در بدمینستر، نیوجرسی، شنبه، 30 ژوئیه 2022. (Seth Wenig/AP)

رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار (CPAC) در هیلتون آناتول در 6 اوت 2022 در دالاس، تگزاس سخنرانی می کند. (براندون بل/گتی ایماژ)

سناتور تیم اسکات، RS.C.، یک ستاره در حال ظهور در حزب و اغلب به عنوان یک رقیب احتمالی 2024، گفت: “ما باید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد و دقیقاً ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

یکی از مشاوران سابق ترامپ روز سه‌شنبه گفت: «به نظر می‌رسد یک واکنش واقعاً شدید (از طرف اف‌بی‌آی) زمانی که آنها در حال مذاکره بودند و درباره سوابق ریاست‌جمهوری است، در تضاد با نحوه برخورد با هیلاری و رفتار با هانتر. رای دهندگان جمهوری خواه اکنون دوباره فعال شده اند و دوباره خشمگین شده اند که دو سیستم عدالت در این کشور وجود دارد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، گفت که بایدن هیچ اطلاع قبلی از جست و جو ندارد و سوالاتی در مورد اینکه ماموران به دنبال چه چیزی هستند را حل کرده است.

یکی از فعالان کهنه کار جمهوری خواه گفت: «یک آشفتگی به هم ریخته است. دیگری آن را “آشوب” ابداع کرد.

دوشنبه شب در فاکس نیوز، لارا ترامپ، عروس ترامپ، که در مقطعی به عنوان نامزد احتمالی سنا در نظر گرفته می شد، گفت که این حمله احتمالا به این معنی است که ترامپ تا چند روز دیگر سومین پیشنهاد خود را برای کاخ سفید اعلام خواهد کرد. (این پس از آن اتفاق افتاد که دستیاران دیگر قول دادند که او قبل از 4 ژوئیه سال جاری اعلام کند. دیگر مشاوران ترامپ صحبت درباره اعلام سومین دوره انتخابات خود را قبل از پایان دوره میان‌دوره‌ای 2022 لغو کرده‌اند.)

تنها جمهوری خواه مشهوری که در مورد ترامپ سه شنبه در کنار وزارت دادگستری قرار گرفت، کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی، دادستان فدرال سابق بود که گفت که جستجوی گاوصندوق ترامپ در اقامتگاهش در مار-آلاگو «بازی منصفانه بود. ”



منبع

(مشاور سابق در پاسخ به این سوال که اگر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، اسناد طبقه بندی شده را مانند ترامپ حذف می کرد، چه اتفاقی می افتاد، گفت که وزارت دادگستری احتمالاً مودبانه تماس می گرفت و درخواست بازگشت آنها را می کرد.)

رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در سمت چپ، در حالی که با مارجوری تیلور گرین، نماینده ایالات متحده، دوم از راست، پسرش اریک ترامپ، از راست، و همسر اریک، لارا ترامپ، سوم از سمت راست، ایستاده بودند، جمعیت را تصدیق می کند، در حالی که آنها در طول مسابقه به گردن شانزدهم نگاه می کنند. دور دوم مسابقات گلف Bedminster Invitational LIV در بدمینستر، نیوجرسی، شنبه، 30 ژوئیه 2022. (Seth Wenig/AP)

در پشت صحنه، جستجوی خیره کننده نگرانی را در مورد مشکلات حقوقی فزاینده برای ترامپ ایجاد کرد – ناشی از تخریب سوابق گزارش شده او، تلاش های او برای لغو شکست در انتخابات 2020 و موارد دیگر. رولینگ استون روز سه شنبه گزارش داد که ترامپ برای دفاع از او ساخته شده است.

استراحتگاه مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ در پالم بیچ فلوریدا در سال 2021 دیده می شود. (مارکو بلو/ رویترز)

اعضای خانواده ترامپ و مشاوران ارشد فعلی و سابق، دولت بایدن را به استفاده از تاکتیک‌های نازی در اجرای حکم بازرسی جنایی ترامپ متهم کردند. و در وهله اول به ندرت اشاره ای به دلیل ظاهری جست و جو – حذف غیرقانونی اسناد دولتی بسیار حساس توسط ترامپ از کاخ سفید و مجموعه ای از گزارش ها در مورد عادت او به از بین بردن اسناد – شده است.

کمپین انتخاباتی ترامپ تقریباً بلافاصله روز دوشنبه درخواست‌ها را برای فهرست‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی او مورد انتقاد قرار داد – در یکی از درخواست‌های جمع‌آوری کمک مالی گفت که “خانه زیبا” او “توسط گروه بزرگی از ماموران اف‌بی‌آی مورد حمله قرار گرفته و اشغال شده است” و در متنی به او نوشت. حامیانی که «دموکرات ها به خانه رئیس جمهور ترامپ نفوذ کردند».