جمهوری خواهان و دموکرات ها در کنگره سعی می کنند دوباره با هم دوست شوند

مطمئناً حتی رویدادهای دو حزبی نیز از حزب‌گرایی مصون نبودند.

ما مهربان بودیم و در راهروها در مورد خانواده های یکدیگر صحبت می کردیم. کمی با هم آشنا شدیم اما من مشتاقانه منتظر فرصت های بیشتری هستم تا بتوانیم واقعاً یکدیگر را به عنوان مردم بشناسیم.

جاهای زیادی وجود خواهد داشت که ما با هم اختلاف نظر خواهیم داشت، من از آن پنهان نمی‌مانم. اما من هنوز فکر می کنم که همه ما به جوامع خود اهمیت می دهیم. و بنابراین، این یک تعهد به تلاش برای یافتن مکان‌هایی است که بتوانیم توافق کنیم.»

مسئولیت های سیاسی – چه خوب و چه بد – در قبال اعضای احزاب مختلف وجود دارد که علناً با خود همراه می شوند. اگر در انتخاب مجدد شما از یک لحظه یا تصویر متحیرانه با یکی از اعضای مخالف استفاده شود چه؟ اگر یکی از اعضای مخالفی که با او رفاقت نشان دادید، خشم بعدی پایگاه شما شود چه؟ آیا رای دهندگان شما درک می کنند که این کار گروهی است، یا سازندگان تبلیغات می توانند آن را به چیزی بزرگتر تعبیر کنند؟

کاسار در مورد مراسم انتخاب دفتر گفت: “یکی در جایی با صدای بلند فریاد زد “بیا برویم براندون” و سعی کرد آن را به هم بزند.” اما من فکر می‌کنم بیشتر مردم این موضوع را نادیده گرفتند.»

او ادامه داد: «احتمالاً این کار را سخت‌تر می‌کند که در برابر کسی که با او آشنایی پیدا کرده‌اید – یا می‌دانید که اولین مکالمه‌اش در آن شرایط انجام شده است، برخورد کنید.»

اما آن روابط دانشگاهی هدفی داشت، فراتر از دادن فضایی به اعضا برای صحبت های کوچک در اتاق های کمیته و آسانسورهای کنگره. آنها به کاهش دمای اتاقی کمک کردند که توسط نواحی فوق قطبی در سراسر کشور گرم می شود. مجلس به اصطلاح «نعلبکی خنک کننده» سنا نیست. خانه تند است – خانه عجیب است.

لاولر گفت: «در مقطعی از کنگره جدید، من مطمئناً علاقه مند به برگزاری یک جلسه هیئت نیویورک هستم… برای یافتن اشتراک و اهمیت پرداختن به برخی از مسائلی که برای نیویورک معنادار هستند.»

همانطور که این اعضای سال اول به مراسم سوگند خود نزدیک می شوند، پیوندهای دو حزبی در حال جوانه زدن آن ها یک مشکل وجود دارد: آنها ممکن است نخواهند آنها را به نمایش بگذارند.

اعضای سال اول این ترم می توانند شروعی تازه باشند. و اگر بخواهند می توانند به کاهش برخی از این تقسیمات کمک کنند.

نزدیک به دو سال پس از 6 ژانویه، قانونگذاران تازه وارد تلاش می کنند تا بر شکاف های حزبی کنگره ای که به شدت شکاف خورده است، پل بزنند. آنها در تلاش هستند تا در سراسر راهرو کار کنند و به اهداف دو حزبی دست یابند. به زبان ساده، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان تلاش می‌کنند با هم دوست باشند – اگرچه ممکن است همیشه نخواهند این را نشان دهند.

اعضای کنگره، به ویژه در مجلس، شاهد کاهش رفاقت دو حزبی خود در سال های اخیر بوده اند. قیام 6 ژانویه وضعیت را بدتر کرد، اما چهار سال از عمر ترامپ قبلاً یک شکاف بد و ماگا بین دو طرف ایجاد کرده بود. قانونگذاران در اوایل سال جاری به دیلی بیست گفتند که نگه داشتن مکالمه های معمولی که با اعضای مخالف داشتند کار سختی است. هوای کاپیتول غلیظ بود – و گاهی هنوز هم هست – از کینه.

«چند دقیقه صحبت را تمام کردیم. گفتگو بلافاصله به این موضوع تبدیل شد که امیدواریم بتوانیم راهی برای همکاری با هم پیدا کنیم. نمی‌دانم تا چه حد قرار است این اتفاق بیفتد، اما می‌دانم که وقتی با هم صحبت می‌کردیم، هر دوی ما به آن فکر می‌کردیم. واقعاً طراوت بود.» او گفت.

مسکوویتز گفت: «اگر می‌خواهیم آمریکایی‌ها در داخل کشور کمتر دچار تفرقه شوند، پس باید در واشنگتن کمتر تفرقه داشته باشیم… این بدان معنا نیست که ما موافقت خواهیم کرد، اما باید نمونه آن را ارائه دهیم».

گرگ کاسار (D-TX) نماینده منتخب نماینده مجلس نمایندگان آمریکا به Daily Beast گفت که با همکار منتخب تگزاس، ناتانیل موران (R) آشنا شد. کازار گفت که این دو مرد «احتمالاً با همه مسائل اصلی مخالف هستند»، اما هنوز برای گفتگو زمان صرف کردند.

“من می خواهم آن را تا حداکثر میزان حفظ کنم. من حدس می‌زنم که نمی‌خواهم با بیرون رفتن از آن‌ها وضعیت را حتی بدتر کنم.» او افزود.

قانونگذار جمهوری‌خواه پشت‌سر قانون «نگو همجنس‌گرا» به دلیل ادعای کلاهبرداری به زندان محکوم شد

دیگر دشمنی در کنگره وجود ندارد. فقط دشمنان

کازار به زمان‌هایی در طول جهت‌گیری اعضای جدید مانند رویداد انتخاب دفتر به عنوان لحظاتی اشاره کرد که دانشجویان سال اول می‌توانند دور هم جمع شوند، حتی اگر برای اهداف مخالف کار کنند. همه در یک اتاق به هم پیوستند، اعضا در حال بیرون کشیدن دکمه‌های شماره‌دار تصادفی از یک جعبه بودند که به هر دانشجوی سال اول نوبت می‌داد تا برای دو سال آینده به ساختمان‌های اداری برود تا یک خانه مجازی انتخاب کند.

نماینده مایک لاولر (R-NY) به Daily Beast گفت که او خود را به “تعدادی از اعضای دموکرات نیویورک” معرفی کرده است و امیدوار است زمانی برای ملاقات با سناتور چاک شومر (D-NY) نیز بیابد. . او گفت که می‌خواهد با اعضایی که می‌تواند با آن‌ها کار کند، روابط برقرار کند، حتی اگر آنها اساساً مخالف باشند.

باد به تازگی در مقابل چری بیزلی، دموکرات، یک کرسی در سنا به دست آورد. او یکی از اعضای حزب محافظه کار آزادی مجلس نمایندگان است. و او به هر حال همان جمهوری‌خواه راست‌گرای است که بیزلی سعی کرد در طول مبارزات انتخاباتی او را به تصویر بکشد.

یک دوره جدید در کنگره هفته‌ها باقی مانده است، به این معنی که یک کلاس جدید از دانشجویان سال اول – که برای رسیدن به محل کار خود خارش دارند و مشتاق کسب نام هستند – به زودی سوگند یاد خواهند کرد. اما برخی از این اعضای جدید هدف دیگری نیز دارند.

او گفت: «مردم یکدیگر را تشویق می کنند، از یکدیگر حمایت می کنند.

و با این حال، جکسون گفت که در این لحظه سهولت وجود دارد. جکسون گفت: «احتمالاً چیزی در این واقعیت وجود دارد که اولین مکالمه واقعی من با این مرد به معنای واقعی کلمه در هنگام روشن کردن درخت کریسمس کاپیتول بوده است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اخیراً از جهت گیری های جدید خود، این کلاس دانشجوی سال اول فرصت هایی مانند این را داشته است تا با همکاران مخالف خود ملاقات کند.

از زمان شروع کووید، این اولین بار بود که اعضا به صورت حضوری انتخاب دفتر انجام می دادند و فرصتی را برای ایجاد پیوند ایجاد می کردند که کلاس قبلی نداشت. این واقعا سرگرم کننده بود، از نظر Casar.

تراژدی واقعی 6 ژانویه این است که هنوز تمام نشده است

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

وقتی یکی از اعضا تعداد پایینی را می‌کشید، یعنی می‌توانستند دفتر خود را زودتر انتخاب کنند، همه خوشحال شدند. وقتی یکی از اعضا شماره بالایی می گرفت، دیگران با بازیگوشی از آنها دلداری می دادند. برخی از دفاتر، مانند آنهایی که در ساختمان های اداری Longworth یا Cannon House هستند، تا حد زیادی مطلوب تر در نظر گرفته می شوند. آنها اخیراً بازسازی شده‌اند، رفت‌وآمدهای راحت‌تری دارند و غذای بهتری دارند. گزینه دیگر، ساختمان اداری Rayburn، به عنوان یک هزارتوی گیج کننده شناخته شده است.

بودزینسکی گفت که می‌داند که همه اعضا آماده کار خوب نیستند، اما تلاش کردن را مهم می‌داند. او فکر می‌کند که رای‌دهندگان به اعضایی که در سراسر راهرو ارتباط پیدا می‌کنند، پاداش می‌دهند – نه مجازات.

با این حال، جکسون از او خواسته شد که نام جمهوری‌خواه خود را که لحظه‌ای با او گذرانده بود، نام برد. او نمی خواست آن عضو را در موقعیت نامناسب عمومی قرار دهد که با یک دموکرات معاشرت کند. او گفت که در بیعت های خصوصی، اعضا انعطاف بیشتری برای انسان بودن دارند.

ما در مورد کشاورزی زیاد صحبت کردیم… در جریان آن گفتگو، او من را به نمایشگاه دولتی خود دعوت کرد. من او را به نمایشگاه دولتی خود دعوت کردم. من فکر می‌کنم از آنجا شروع می‌شود، روابط است.»

به عنوان مثال، جف جکسون، نماینده منتخب آمریکا (D-NC)، به دیلی بیست گفت که به ویژه برای نورپردازی درخت کریسمس کاپیتول در سال جاری هیجان‌زده است. صنوبر قرمز بلند و با تزئینات پیچیده از ایالت مورد علاقه او بود. اما با تأخیر به مراسم، او در یک صندلی خالی باقی مانده در کنار نماینده تد باد (R-NC) جکسون به هیئت کارولینای شمالی پیوست و گفت این “اولین فرصت او بود که با او بنشیند و چند لحظه صحبت کند.”

ناگفته نماند، با توجه به اینکه مجلس نمایندگان توسط جمهوری‌خواهان و مجلس سنا توسط دموکرات‌ها اداره می‌شود، برای انجام هر کاری در دو سال آینده نیاز به نوعی همکاری دو حزبی است.

کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

نیکی بودزینسکی (D-IL) نماینده منتخب، به دیلی بیست گفت که با جمهوری خواهان مناطق همسایه خود از جمله نمایندگان مری میلر (R-IL) و مایک بست (R-IL) دیدار کرده است. او همچنین با زک نون، نماینده منتخب، نماینده جمهوری خواه جدید از آیووا، ملاقات کرد.

جکسون در مورد لحظه دیگری از سخنرانی نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، به Daily Beast گفت که اعلام کرد از رهبری کناره‌گیری می‌کند. این نماینده کنگره گفت که او به طور فیزیکی از راهرو عبور کرد تا به یک جمهوری خواه سلام کند “که هرگز شخصاً او را ملاقات نکرده بودم اما کمپین او را در رسانه های اجتماعی دنبال کردم.”

جارد موسکوویتز (دموکراسی) نماینده منتخب آمریکا به دیلی بیست گفت که او مشکوک است که این دوستی های دو حزبی واقعاً پس از 6 ژانویه یا در سال های پرتنش ترامپ از بین نرفت. او گفت که آنها فقط به سایه رفته اند.

واقعیت برای بسیاری از اعضا پس از 6 ژانویه این بود که آنها بیشتر وانمود می کردند که با اعضای حزب مقابل کنار می آیند تا اینکه تظاهر به دشمنی کنند.

مسکوویتز گفت: «وقتی دوربین‌ها روشن نیستند، درست است، روابط زیادی در واشنگتن وجود دارد که هنوز وجود دارد. اما آنچه اتفاق می‌افتد این است که چون مردم در خانه بسیار تقسیم‌بندی شده‌اند و در رسانه‌های اجتماعی بسیار تقسیم شده‌اند، اعضا نمی‌خواهند با یکدیگر دیده شوند.»

مسکوویتز استدلال کرد که کلید احیای برخی از همگرایی در کنگره، آشکار کردن این روابط است.

کنت نیشیمورا/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ