جمهوری خواهان تگزاس با وجود شواهد، انتخابات بایدن را نامشروع اعلام کردند

با این حال، چارلز موران، مدیر عامل جمهوری خواه Log Cabin، به رویترز گفت، با این حال، این گروه “هیچ مدرکی” مبنی بر پذیرش سایر کنوانسیون های جمهوری خواهان ایالتی با ممنوعیت های مشابه یا زبان محرومیتی نمی بیند.

در این بیانیه آمده است: «همجنس‌گرایی یک انتخاب سبک زندگی غیرعادی است»، بیانیه‌ای که در پلتفرم 2020 https://texasgop.org/platform نیست.

سخنگوی حزب گفت که آرا در مورد این ماده پس از کنوانسیون دوسالانه حزب ایالتی جمع آوری و تأیید می شود.

(گزارش توسط فیل استوارت؛ ویرایش توسط هدر تیمونز و لیزا شوماکر)



Source link

تگزاس با 38 رای الکترال که بعد از کالیفرنیا رتبه دوم را دارد، بازیگر اصلی سیاست ملی ایالات متحده است. رای دهندگان در آنجا از روسای جمهور جمهوری خواه در چهار دهه گذشته حمایت کرده اند.

بر اساس نظرسنجی اخیر رویترز/ایپسوس، حدود دو سوم جمهوری خواهان معتقدند که انتخابات ریاست جمهوری 2020 از ترامپ دزدیده شده است. قضات ایالتی و فدرال بیش از 50 شکایت از سوی ترامپ و متحدانش را برای به چالش کشیدن انتخابات رد کردند در حالی که بررسی ها و ممیزی ها هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده پیدا نکردند.

حزب تگزاس در قطعنامه‌ای که با رای‌گیری صوتی به تصویب رسید، گفت: ما نتایج تایید شده انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 را رد می‌کنیم و معتقدیم که جوزف رابینت بایدن جونیور، رئیس‌جمهور موقت به طور قانونی توسط مردم ایالات متحده انتخاب نشده است. کنوانسیون آن

او با اشاره به اینکه مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2020 جمهوری خواهان دارای یک ائتلاف رسمی غرور بود و آرای جمهوری خواهان همجنس گرا بین سال های 2016 تا 2020 دوبرابر شد، گفت: «اگر ما بیشتر از گذشته شامل می شویم». جمهوری خواه که ما تا به حال داشته ایم.»

یکی از اصول پیشنهادی در آخرین پلت فرم حزب جمهوری خواه تگزاس https://texasgop.org/wp-content/uploads/2022/06/6-Permanent-Platform-Committee-FINAL-REPORT-6-16-2022.pdf نیز شامل زبان جدیدی است که از همجنسگرایی انتقاد می کند و مخالفت خود را با “همه تلاش ها برای اعتبار بخشیدن به هویت تراجنسیتی” ابراز می کند.

بایدن 7 میلیون رای بیشتر از رقیب خود دونالد ترامپ کسب کرد. بایدن همچنین 306 رای از کالج الکترال دریافت کرد که بیش از 270 رای لازم برای پیروزی است.

کاخ سفید هیچ اظهار نظری نکرد.

کمیته کنگره که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده تحقیق می کند، در حال ایجاد پرونده ای است که نشان می دهد تلاش های ترامپ برای خنثی کردن شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 – از جمله با انکار شکست او – به توطئه برای حفظ غیرقانونی قدرت تبدیل شده است.

پلاتفرم به “انتخاب” همجنس گرایی حمله می کند

ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، هر گونه تخلفی را رد کرده است.

استقبال این حزب از اتهامات بی‌اساس تقلب در انتخابات در یک ایالت جمهوری‌خواه در حالی صورت گرفت که یک کمیته دو حزبی کنگره در پی آن است که به طور قطعی و علنی این ایده نادرست را که بایدن در انتخابات پیروز نشده است، رد کند.

واشنگتن (رویترز) – جمهوری‌خواهان در تگزاس رسماً انتخاب جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2020 را به عنوان نامشروع رد کردند و در یک کنوانسیون سراسری در سراسر ایالت رای دادند که این آخر هفته در یک پلتفرم حزبی که همجنس‌گرایی را «انتخاب سبک زندگی غیرعادی» می‌نامد، به پایان رسید.

Log Cabin جمهوری خواهان هیوستون، سازمانی که نماینده محافظه کاران دگرباشان جنسی است، گفت که یک بار دیگر درخواست برای برپایی غرفه در کنوانسیون این هفته حزب، مانند همایش های گذشته، رد شد. این گروه اقدامات کنوانسیون جمهوری خواهان تگزاس را “نه تنها تنگ نظرانه، بلکه از نظر سیاسی کوته بینانه” خواند.