جمهوری خواهان با افزایش تخلفات به قوانین کار کودکان در ایالات متحده حمله می کنند

جمهوری‌خواهان در ویسکانسین لایحه‌ای را تصویب کردند که در این ماه توسط فرماندار تونی اورز وتو شد که ساعات کار را برای جوانان 14 و 15 ساله افزایش می‌داد. فرماندار نیوجرسی، فیل مورفی، قانون مشابهی را در سال 2022 امضا کرد که بر اساس آن ساعات کار برای افراد 14 و 15 ساله به ساعات کار طولانی‌تر در ماه‌های تابستان و در تعطیلات و افزایش ساعات کار مجاز برای 16 و 17 سال افزایش یافت. قدیمی ها

هدف این قوانین، افزایش ساعات کار مجاز، گسترش انواع مشاغلی است که کارگران جوان مجاز به انجام آن هستند، و کارفرمایان را از مسئولیت در قبال جراحات، بیماری ها یا تلفات در محل کار که شامل کارگران بسیار جوان می شود محافظت می کند.

چندین تحقیق برجسته در مورد کار کودک در سال گذشته افشا شده است، از جمله استفاده از کار کودک در زنجیره های تامین هیوندای و کیا در آلاباما، در کارخانه های بسته بندی گوشت JBS در نبراسکا و مینه سوتا، و در زنجیره های فست فود از جمله مک دونالد، دانکین. دونات و چیپوتل.

چارلی ویشمن، رئیس AFL-CIO آیووا، که با این لایحه مخالف است، گفت: “برای من دیوانه است که ما در حال طرح مجدد بسیاری از مواردی هستیم که به نظر می رسد 100، 120 یا 140 سال پیش حل و فصل شده اند.”

این لایحه به مدیر توسعه نیروی کار آیووا یا دپارتمان آموزش آیووا اجازه می‌دهد تا از هر ماده‌ای که انواع مشاغلی را که افراد ۱۴ و ۱۵ ساله می‌توانند انجام دهند، در صورتی که کار به عنوان بخشی از یک شغل مبتنی بر کار طبقه‌بندی شود، محدود می‌کند، استثنا قائل شوند. برنامه یادگیری و همچنین سلب حقوق غرامت کارگران برای این کارگران.

ویشمن افزود: «همه این حفاظت ها به دلیلی انجام شده است. قانون کار کودکان برای اطمینان از اینکه بچه ها در فعالیت های کاری مناسب سن یا مشاغل مناسب برای سن آنها کار می کنند وجود دارد. ما فکر می‌کنیم که این بازنویسی قوانین کار کودکان ما در آیووا است که بسیار زیاد پیش می‌رود و این پتانسیل را دارد که بچه‌ها را در موقعیت‌های خطرناک قرار دهد.»

«در قانون آیووا، یکی از مقررات معافیت کارفرمایان از مسئولیت مدنی به دلیل سهل انگاری شرکت است. مارسی گلدشتاین گلب، مدیر اجرایی شورای ملی ایمنی و بهداشت شغلی، گفت: شگفت‌آور است که آنها آگاهانه اذعان می‌کنند که جوانان بیشتری آسیب خواهند دید، اما بر معافیت کسب‌وکارها تمرکز می‌کنند.

از آنجایی که نقض قوانین کار کودکان در ایالات متحده در حال افزایش است، برخی از قانونگذاران ایالتی بر تغییراتی در سطوح ایالتی و فدرال فشار می آورند تا حمایت ها را لغو کنند، آنچه برخی آن را تهدیدی برای بازگشت کار کودکان به کشور می دانند.

او استدلال کرد که قوانین کار کودکان در ایالات متحده باید تقویت و به روز شود، از جمله بستن خلأهای موجود که به کارگران جوان، برخی از آنها در سن 12 سالگی اجازه می دهد تا ساعات نامحدودی در بسیاری از مشاغل در صنعت کشاورزی با اجازه والدین کار کنند. در جلسه نیست

گلدشتاین-گلب خاطرنشان کرد: کارگران جوان دارای نرخ بسیار بالاتری از صدمات غیرکشنده در محل کار و بالاترین میزان آسیب هایی هستند که نیاز به توجه بخش اورژانس دارند. او استدلال کرد که به دلیل آسیب‌پذیری و بی‌تجربه بودن کارگران جوان، داده‌های مربوط به این کارگران احتمالاً به دلیل ترس یا موانعی که در توانایی صحبت کردن و گزارش موقعیت‌های خطرناک یا نقض قانون کار کودکان وجود دارد، کم شمار است.

“من فکر می کنم این افسانه وجود دارد که شما باید جوانان را در هر شغل ممکن قرار دهید زیرا فرصت هایی وجود دارد. گلدشتاین-گلب افزود: من فکر می‌کنم که ما در حال حرکت به عصر جدیدی هستیم که در آن باید درک کنیم که کارگران در هر سنی به دنبال کسب درآمد پایدار هستند و خود را در معرض آسیب قرار ندهند. به همین دلیل است که کارگرانی در سرتاسر کشور دست به اقداماتی می زنند و به جای اینکه بگوییم ما افرادی را پیدا می کنیم که هیچ جایگزینی ندارند، آسیب پذیرترین، و آنها را در مشاغلی قرار می دهیم که کاملاً نامناسب هستند، باید حمایت شوند.

رید مکی، مدیر مسائل کار کودکان و هماهنگ کننده در ائتلاف کار کودکان، گفت: «ما فکر می کنیم این قوانین واقعاً توصیه نادرست هستند و فقط از بچه ها می خواهند که تأثیرات آموزشی منفی داشته باشند. سال‌ها پیش، زمانی که هزاران کودک ساعت‌های طولانی در مشاغل ناایمن مانند کارخانه‌ها و معادن کار می‌کردند.

چارلی ویشمن، رئیس AFL-CIO آیووا

مدافعان تلاش‌های قانونی برای لغو مقررات کار کودکان به کمبود نیروی کار، به‌ویژه در صنایعی که به کارگران جوان متکی هستند، اشاره کرده‌اند و به‌شدت مورد حمایت فدراسیون ملی تجارت مستقل قرار گرفته‌اند.

رید مکی از ائتلاف کار کودکان

مکی افزود: اکنون کشورهایی هستند که می خواهند با استفاده از نوجوانان با کمبود نیروی کار، حتی تا حدی که آنها را در محیط های کاری خطرناک قرار دهند، به آن سمت برگردند. [it] معنی ندارد این بی توجهی به رفاه آنهاست.»

نقض قانون کار کودکان در ایالات متحده افزایش یافته است، با افزایش 37 درصدی در سال مالی 2022، از جمله 688 کودک در شرایط خطرناک کار می کنند، که این تعداد احتمالاً بسیار بیشتر است زیرا تخلفات ثبت شده ناشی از آنچه در بازرسی های کار کشف شده است.

وزارت کار در ژوئیه 2022 بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرد و اشاره کرد که تخلفات کار کودکان و تحقیقات از سال 2015 افزایش یافته است.

گلدشتاین-گلب توضیح داد که در طول زندگی حرفه‌ای خود با خانواده‌ها و همکاران کارگران جوانی که در حین کار جان خود را از دست داده‌اند، کار کرده است، اغلب با نقض قوانین کار کودکان که گروه‌های صنعتی برای لغو آن مبارزه کرده‌اند، مانند موردی که 16 کودکی در ماساچوست در سال 2000 در حین کار با ماشین گلف کشته شد.

<span>عکس: پاتریک تی فالون/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/h0y0V7xBywT63L9WFacD.A–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/902dd2ed1aeea3fb4e4940a91deb9b57″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/h0y0V7xBywT63L9WFacD.A–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/902dd2ed1aeea3fb4e4940a91deb9b57″/></div>
</div>
</div>
<p

<p>سایر ایالت‌ها در حال حاضر یا به تصویب رسانده‌اند که قوانین مشابهی را برای لغو حمایت از کار کودکان اعمال کرده‌اند.</p>
<p>در سطح فدرال، دیو جویس، نماینده جمهوری‌خواه کنگره از اوهایو، در سال 2022 پیش‌نویس لایحه‌ای را برای افزایش ساعات کار برای نوجوانان 14 و 15 ساله در دوره‌هایی که مدرسه در حال برگزاری است، تهیه کرد.</p>
<p>در میان این افزایش در موارد نقض کار کودکان، تلاش‌های قانونی در چندین ایالت برای لغو حمایت‌های کودکان از کار انجام شده است.</p>
<p>در اوهایو، قانونگذاران امسال یک لایحه دو حزبی را برای افزایش ساعات کار برای نوجوانان 14 و 15 ساله با اجازه والدین یا قیم قانونی مجدداً ارائه کردند و از کنگره خواستند که همان عقبگردها را در سطح فدرال اتخاذ کند.</p>
<p>او گفت: «در دفتر من، نمی‌توانیم یک بچه 12 ساله را بیاوریم تا کپی کند.  قانون واقعی به آنها اجازه می دهد تا زمانی که مدرسه در جلسه نیست، ساعات نامحدودی کار کنند.  اساساً هیچ حفاظتی وجود ندارد.»</p>
</div>
<p><br />
<br /><a href=منبع

مربوط: شرکت بهداشتی متهم به استخدام 31 کودک در مراکز کشتار حیوانات شد

ما فکر می کنیم که این قوانین واقعاً بد توصیه شده اند و فقط از بچه ها می خواهند که تأثیرات آموزشی منفی داشته باشند

در آیووا، قانون‌گذاران جمهوری‌خواه لایحه‌ای را در ژانویه ارائه کردند که به منظور گسترش انواع کار برای جوانان 14 و 15 ساله به عنوان بخشی از برنامه‌های آموزشی تایید شده، تمدید ساعات کاری مجاز و معافیت کارفرمایان از مسئولیت در صورتی که این کارگران جوان مجاز هستند، ارائه کردند. در حین کار بیمار، مجروح یا کشته شده اند.

تخمین زده می شود که سالانه 300000 تا 500000 خردسال در صنعت کشاورزی ایالات متحده کار می کنند که 48٪ از کل مرگ و میر کارگران جوان بین سال های 2001 تا 2015 در صنعت کشاورزی رخ می دهد.

عکس: پاتریک تی فالون/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

قانونگذاران در مینه سوتا لایحه ای را در ژانویه 2023 برای افزایش ساعات کار برای افراد 14 و 15 ساله ارائه کردند.

حمایت‌هایی که برای شرکت‌ها در نظر گرفته می‌شود، نگرانی خاصی برای فعالان کارگری دارد.

برای من دیوانه وار است که ما در حال رسیدگی مجدد به بسیاری از مواردی هستیم که به نظر می رسد 100، 120 یا 140 سال پیش حل و فصل شده است.