جمهوری خواهانی که خواهان شکسته شدن قوانین انتخاباتی هستند

او گفت: «اگر کمیسیون عمل نکند، مردم می‌توانند مستقیماً از ما شکایت کنند و به دنبال حق اقدام خصوصی در دادگاه فدرال باشند.

(شان کوکسی، کمیسر GOP به عنوان مشاور عمومی برای دفتر سنا هاولی کار می کرد.)

کاپل گفت: «آنها در تلاش هستند تا شواهدی مبنی بر ارتباطات داخلی میان کمیسیونرها در مورد اینکه آیا آنها تا به حال به تصمیمی برای بستن یکی از این موضوعات رسیده اند یا نه، به دست آورند. اما آنها سعی می کنند موها را از هم جدا کنند و من فکر نمی کنم که با این مانور تاکتیکی به موفقیتی دست یابند.”

کمیسر دموکرات الن واینتراب به دیلی بیست گفت که این جمهوری خواهان از وضعیت موجود «کاملاً راضی هستند».

NRA و کمپین هاولی درگیر یک اقدام جداگانه هستند که شامل یک طرح هماهنگی غیرقانونی و چند میلیون دلاری است. آنها همچنین از قانون بن بست سود بردند و اکنون با لباس فدرال، همچنین در مدار DC، از CLC و گروه کنترل اسلحه Giffords روبرو هستند.

گروه اسلحه از جایی که NRA رها شد، برداشت

واینتراب گفت: «متاسفانه برخی از مردم هستند که می‌خواهند آن را شکسته ببینند. «آنها از اینکه ما نتوانستیم اقدامی انجام دهیم، کاملا راضی هستند. این برای آنها چیز خوبی است. اما آنها نمی توانند همه نتایج را کنترل کنند.»

مک‌فیل گفت: «اگر کمیسیون‌های جمهوری‌خواه قدرت یک‌جانبه برای قتل تصمیم‌ها را داشته باشند و از هرگونه کنترل سیاسی و قانونی در مورد قدرت خود مصون باشند، این امر باعث تضعیف ایمان عمومی به قانون می‌شود.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

این شکایت ها از قانون آزادی اطلاعات برای درخواست از FEC استفاده می کنند که سوابق رای خود را که تا زمان بسته شدن پرونده محرمانه نگه داشته می شود، تحویل دهد. گروه‌های MAGA امیدوارند نشان دهند که کمیسران دموکرات، همانطور که شکایت کمیته 45 بیان می‌کند، «خودسرانه و هوس‌بازانه» در تلاش برای «اجبار کردن» عمل کردند. [them] به دعاوی مدنی.»

کمیسیونرهای جمهوری خواه می گویند این استراتژی “آشوب” ایجاد کرده و “فروپاشی فزاینده هنجارهای نهادی” را تحت تأثیر قرار داده است.

45 Committee، یک سازمان غیرانتفاعی، توسط مرکز حقوقی کمپین در سال 2018 متهم شد که ده‌ها میلیون دلار به‌طور نادرست برای حمایت از نامزدهای انتخابات 2016، از جمله دونالد ترامپ، هزینه کرده است. سه سال بعد، FEC در یک تصمیم اجرایی به بن بست رسید و CLC در آوریل امسال مستقیماً از 45 Committee در دادگاه فدرال DC شکایت کرد.

هنگامی که کنگره FEC را ایجاد کرد، آنها عمداً شش کمیسیونر به آژانس دادند و از هیچ یک از طرفین خواستند که اکثریت را نداشته باشند. اما کنگره می‌دانست که این راه‌اندازی گاه به بن‌بست منجر می‌شود، بنابراین آنچه واینتراب آن را «دریچه فرار» می‌نامد را در قانون ایجاد کردند.

FEC سرانجام تلاشی برای فریب حامیان هیلاری کلینتون از آرای آنها در سال 2016 افشا کرد.

کپل گفت: «در واقع نقض قوانین محرمانگی برای کارکنان FEC یک تخلف جنایی است. «و مدار DC در دعوای قضایی قبلی تفسیر گسترده‌ای به الزامات داده است. شکایت‌ها همچنین اختیارات نهادی آژانس را به چالش می‌کشند – اگر موفق شوند، همه می‌توانند این کار را انجام دهند.»

واینتراب گفت دلایل متعددی وجود دارد که FEC ممکن است یک پرونده را رد نکند، مانند اینکه وزارت دادگستری از آنها درخواست کند در طول تحقیقات جنایی متوقف شوند.

«این تعداد انگشت شماری است – هشت مورد در سال جاری. او گفت که مطمئناً «آشوب» نیست. و هنجارها سال ها پیش شکست خوردند. در بیشتر تاریخ آژانس، کمیسیونرها برای یافتن چهار رأی برای نتایج مختلف سخت کار کردند. تنها از سال 2008 است که تعداد فزاینده ای از آرای تقسیم شده داشته ایم و بارها و بارها آنها را می بینیم، نه در مورد مسائل کوچک، بلکه در مورد مسائل بزرگ و مهم. این شکست در هنجارها بود.»

دیده بان امور مالی کمپین به جولیانی اجازه می دهد پس از محکومیت به جنایت او از قلاب خارج شود

کمیسیونرهای جمهوری خواه به درخواست برای اظهار نظر در مورد این مقاله پاسخ ندادند. کمپین NRA و Hawley به سوالات ایمیل شده پاسخ ندادند. نمی توان با نماینده 45 کمیته تماس گرفت.

گروه‌های نگهبان از جمله CREW این مسیر را شروع کرده‌اند، اما این مسیر طولانی است و هیچ‌کدام از این راه‌ها به قضاوت نرسیده‌اند.

جاش هاولی که از کاپیتول فرار می کند، کتاب کاملی درباره «مردانگی» نوشته است.

چگونه جهنمی ترامپ 43-0 در مقابل دیده بان امور مالی کمپین؟

این همان کاری است که آنها انجام می دهند، به لطف روزنه ای که جمهوری خواهان به شدت می خواهند ببندند. زیرا در حالی که FEC برای اجرای قانون به اکثریت نیاز دارد، برای بسته شدن این پرونده ها به چهار رأی نیز نیاز دارد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

هر سه کمیته شکایت کننده از FEC متهم به نقض مالی مبارزات انتخاباتی شدند و هر سه با رای به بن بست از اقدام فرار کردند.

ادامه مطلب را در The Daily Beast بخوانید.

مک‌فیل گفت: «یک روز، دموکرات‌ها گفتند، ما به بستن این پرونده‌ها رأی نمی‌دهیم». این اقدام به شاکیان اجازه می‌دهد تا FEC را به دلیل کوتاهی در اقدامی به دادگاه ببرند و سپس دادگاه می‌تواند به شما اجازه دهد که FEC را دور زده و مستقیماً علیه متهم شکایت کنید.

او با اشاره به اینکه سوابق بسته در وب‌سایت FEC موجود است، گفت: «آنها در تلاش هستند تا اطلاعاتی در مورد موضوعات اجرای باز به دست آورند.

اما آنها آنجا نیستند زیرا ما این پرونده ها را رد نکرده ایم و اطلاعات پرونده های باز را به اشتراک نمی گذاریم. هیچ آژانسی این کار را نمی کند. تجارت اینطوری انجام نمی شود. روندی وجود دارد و تا زمانی که تمام نشود، تمام نمی‌شود.»

واینتراب این را “بیهوده” نامید.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

دلیل آن این است که سوابق رای گیری دو لایه حفاظتی دارند: FOIA ارتباطات مشورتی داخلی را از انتشار عمومی مستثنی می کند، و FEC علاوه بر آن، الزامات محرمانه دقیق خود را دارد.

مک‌فیل از آنچه که به‌عنوان یک آژانس حزبی می‌داند ابراز تاسف کرد و اشاره کرد که کمپین ترامپ به نحوی از ده‌ها مورد جان سالم به در برده است که هیچ یک از کمیسیونر جمهوری‌خواه حتی یک بار هم به هیچ اقدامی رأی نداده است.

اما یک بررسی قانونی وجود دارد و دعاوی MAGA در تلاش برای جلوگیری از آن هستند.

FEC متهم به اجرای مدنی قوانین مالی مبارزات انتخاباتی است، اما در سال‌های اخیر کمیسران جمهوری‌خواه تصمیم گرفته‌اند در موارد متعددی اقدامی انجام ندهند – حتی پس از اینکه وکلای خود آژانس دلیلی برای باور نقض قوانین پیدا کردند. بن بست مستمر منجر به اتهاماتی مبنی بر شکسته شدن آژانس و بی توجهی به وظایف خود شده است.

مک‌فیل به دیلی بیست گفت: «هدف جلوگیری از اجرای قانون و جلوگیری از ادامه دادخواست‌های ما است. اما وقتی نمی بینید که قانون به این روش های حیله گر اجرا می شود، بدبینی عمومی را بیشتر می کند.

استوارت مک‌فیل، که به‌عنوان مشاور ارشد در «شهروندان برای مسئولیت و اخلاق» در واشنگتن تعدادی از پرونده‌های مالی مبارزات انتخاباتی را مطرح کرده است، محاصره جمهوری‌خواهان را «حیله‌بازی» خواند.

برای سال‌ها، منتقدان استدلال می‌کردند که کمیسیون انتخابات فدرال عملاً شکسته شده است. اکنون MAGA-land به دادگاه می رود تا مطمئن شود که به همین شکل باقی می ماند.

تصویر تصویری توسط توماس لوینسون/The Daily Beast/Getty

کاپل همچنین خاطرنشان کرد که شکایت NRA علیه FEC به همان قاضی ارجاع شده است که در حال رسیدگی به شکایت Giffords علیه NRA است. او گفت: «فکر نمی‌کنم قضات با تلاش برای دور زدن قوانین کشف همدل باشند.

برت کاپل، کارشناس قانون امور مالی مبارزات انتخاباتی در هارمون کوران، گفت که سه شکایت جدید تلاشی برای “مقابله کردن” به استراتژی دادگاه است.

با این حال، اخیراً کمیسران دموکرات راهی برای عبور از بن بست پیدا کردند و در صورت شکست جمهوری خواهان در اقدامی، مسیری را از طریق دادگاه باز کردند. اما این یک روند طولانی است و اکنون سه کمیته با روابط جهان ترامپ – کمپین برای سناتور جاش هاولی (R-MO)، انجمن ملی تفنگ، و یک گروه خارجی طرفدار ترامپ به نام کمیته 45 – در حال مبارزه با شکایت های خود هستند. به امید خنثی کردن ناکام کننده ها

آنها در بیانیه ای در ماه مه امسال نوشتند: «دعواهایی علیه کمیسیون به دلیل «عدم اقدام» تنظیم شده است، حتی اگر ما در واقع عمل کرده ایم. .