جمهوریخواهان کاهش مالیات خود را دریافت می کنند. دموکرات ها می گویند که انتظار تاثیر کوتاه مدت کمی دارند

او گفت: «این واقعیت که قرار است پول به ابتکارات دیگر منحرف شود، اولین انتخاب من نیست، اما فکر می‌کنم برای عبور از خط هدف، از نظر تقابل یک فاجعه بین‌المللی، باید انجام شود.» .

اکنون، با بازگشت مقداری از این پول، این سوال وجود دارد که چه برنامه‌هایی ممکن است در جایگاه دوم قرار گیرند. مقامات وزارت خزانه داری می گویند که برنامه آنها برای توسعه یک سیستم اظهارنامه مالیاتی فایل رایگان آنلاین، که برای مثال در مرحله توسعه آزمایشی خود است، تحت تأثیر این کاهش ها قرار نخواهد گرفت.

اما برای جمهوری‌خواهانی که به دنبال جلب حمایت از این لایحه هستند، کاهش هزینه‌ها برای IRS یک نقطه فروش حیاتی است. اولین لایحه ای که جمهوری خواهان مجلس در سال جاری تصویب کردند، بیشتر دلارهای اضافی را که کنگره در سال قبل برای IRS تصویب کرده بود، لغو می کرد. این لایحه در سنای تحت کنترل دموکرات ها به جایی نرسیده است.

واشنگتن (AP) – جمهوری خواهان مجلس نمایندگان به دنبال تحقق وعده تبلیغاتی خود برای مهار IRS با کاهش سقف بدهی و بسته کاهش بودجه هستند که در کنگره انجام می شود.

اما برخی از تحلیلگران نسبت به تضمین های دولت بایدن تردید دارند. استیو روزنتال، کارشناس ارشد مرکز سیاست مالیاتی Urban-Brookings، گفت: «از دست دادن وجوه باید یک عقبگرد برای آژانس باشد». او گفت: “با پول و منابع کمتر، همه چیز کند می شود، فقط ممکن است مدتی طول بکشد” تا برنامه های خاص وعده داده شده توسعه یابد. “من نمی دانم که آیا این از خدمات، اجرا، فناوری یا موارد دیگر خارج می شود.”

در مورد معامله بدهی، «کاری که این کار انجام می دهد این است که IRS را در خط مقدم قرار می دهد. ما یک پیش پرداخت در این لایحه 1.4 میلیارد دلاری برای لغو اجرای استخدام آنها در این سال مالی داریم. در روند تخصیص، ما برای اطلاعات بیشتر باز خواهیم گشت.

برندان بویل، نماینده ارشد دموکرات در کمیته بودجه مجلس نمایندگان، گفت که کمیسر IRS منصوب شده توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، بارها و بارها کمبودهای چشمگیر نیروی انسانی را که IRS با آن مواجه است، به کنگره مطرح کرده است. کارکنان اجرایی آژانس از سال 2010 حدود یک سوم کاهش یافته است و بویل گفت که این امر منجر به حسابرسی مالیات دهندگان کم درآمد و اقلیت با درصد بالاتری نسبت به ثروتمندان شده است.

گارت گریوز، نماینده جمهوری خواه، کمی پیش از رای گیری مجلس نمایندگان در چهارشنبه شب، با استدلال برای کاهش IRS، تلاش جمهوری خواهان را ستود.

معاون وزیر خزانه داری والی آدیمو در توییتر خود نوشت: IRS منابع مورد نیاز خود را در کوتاه مدت برای بهبود خدمات به مشتریان و تعقیب فراریان مالیاتی ثروتمند و شرکتی دارد.

بویل گفت: «من بسیار نگران هستم که برخی از این کاهش‌ها بر مسیری که IRS می‌خواهد برود تأثیر بگذارد، و این باعث ایجاد انصاف بیشتر در مورد حسابرسی می‌شود. این قطعاً حوزه ای در هفته ها و ماه های آینده است که من آن را پیگیری خواهم کرد.»

پیش بینی های CBO شامل 20 میلیارد دلاری نمی شد که کاخ سفید موافقت کرد به برنامه های دیگر منحرف کند.

اکنون، مقامات دولت بایدن تضمین می‌کنند که کاهش هزینه‌هایی که مذاکره‌کنندگان جمهوری‌خواه تضمین می‌کنند کمترین تأثیر را بر عملیات آژانس در چند سال آینده خواهد داشت.

دفتر بودجه کنگره پیش بینی کرده است که لغو 1.4 میلیارد دلاری در واقع کسری بودجه را تا حدود 900 میلیون دلار در دهه آینده افزایش می دهد زیرا منجر به درآمد مالیاتی کمتری خواهد شد. در گزارش 30 می به کوین مک کارتی، رئیس کالیفرنیا، آمده است.

او گفت که پتانسیل نکول یک نگرانی بسیار بیشتر است، بنابراین او می‌دانست که چرا کاخ سفید با کاهش‌ها موافقت کرده است.

گریوز می‌گوید: «هیچ وقت کسی نگفته‌ام که «خدایا، ای کاش می‌توانستم ممیزی‌های بیشتری داشته باشم».



منبع

نیل گفت که معتقد است IRS در نتیجه این کاهش ها آسیب زیادی نخواهد دید و افزود: “این چیزی است که به من اطمینان داده شده است.”

نماینده ریچارد نیل از ماساچوست، نماینده ارشد دموکرات در کمیته راه و روش مجلس نمایندگان، گفت که با وزارت خزانه داری در مورد تأثیر کاهش بودجه IRS در لایحه محدودیت بدهی صحبت کرده است: “من آمدم، اگر خوشحال نباشم، حداقل راضی.”

این آژانس همچنان در مسیری قرار دارد که تقریباً سه چهارم از افزایش 80 میلیارد دلاری را که کنگره در سال گذشته برای آژانس تصویب کرده بود، دریافت کند. مقامات تاکید کردند که آژانس این انعطاف را دارد که بخشی از این پول را زودتر از برنامه ریزی شده خرج کند.

این لایحه 1.4 میلیارد دلاری را که در بسته سلامت و انرژی دموکرات ها به جمع کننده مالیات فدرال داده شده بود، لغو می کند. کاخ سفید می‌گوید که قرارداد بدهی همچنین شامل توافق جداگانه‌ای برای گرفتن ۲۰ میلیارد دلار از IRS در دو سال آینده و هدایت این سرمایه‌ها به سایر برنامه‌های غیردفاعی است.

در ماه آوریل، رهبران آژانس جزئیاتی را درباره نحوه استفاده آژانس از تزریق 80 میلیارد دلاری برای بهبود عملیات، متعهد به سرمایه گذاری در فناوری جدید، استخدام نمایندگان خدمات مشتری بیشتر و گسترش توانایی خود برای حسابرسی مالیات دهندگان ثروتمند منتشر کردند. این طرح جزئیات نحوه تخصیص 80 میلیارد دلار توسط IRS را تا سال مالی 2031 نشان می دهد.

سال گذشته دموکرات ها سرمایه سیاسی زیادی را برای به دست آوردن پول بیشتر IRS صرف کردند. آنها با هجوم تبلیغات کمپین، که بسیاری از آنها گمراه کننده بودند، در مورد استخدام 87000 “عامل جدید” برای هدف قرار دادن آمریکایی های طبقه پایین و متوسط ​​روبرو شدند.