جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا از بسته گسترده کاهش مالیات رونمایی کردند


نوشته ریچارد کوان

واشنگتن (رویترز) – جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان ایالات متحده روز جمعه از یک سری معافیت‌های مالیاتی جدید با هدف کسب‌وکارها و خانواده‌ها رونمایی کردند و در عین حال پیشنهاد کردند برخی از پیروزی‌های قانونی جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن، از جمله اعتبارات برای تشویق به فروش خودروهای برقی پاک سوز را لغو کنند. .

سه لایحه مرتبط روز جمعه با هدف انتقال این قانون به کمیسیون راه و روش مجلس در هفته آینده ارائه شد. در آن زمان انتظار می رود که کمیته مشترک مالیات نیز تحلیل خود را از این بسته منتشر کند.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، این پیشنهادها را یک “کلاهبرداری مالیاتی” خواند و مدعی شد که “اولویت (جمهوری خواهان) کاهش کسری بودجه یا رقیب بیشتر از جهان نیست، اولویت آنها ارائه کمک های مالی به منافع و شرکت های خاص ثروتمند در ازای هزینه است. از بقیه.”

دموکرات‌ها قبلاً روی این موضوع تمرکز می‌کردند که آیا قوانین مالیاتی می‌تواند به بدهی فدرال فدرال بیافزاید یا خیر.

جیسون اسمیت، رئیس شرکت Ways and Means در بیانیه‌ای گفت: «این سیاست‌ها برای خانواده‌های کارگر، تقویت کسب‌وکارهای کوچک، رشد مشاغل، و محافظت از نوآوری و رقابت آمریکایی‌ها کمک خواهد کرد».

این کمیته گفت که صدها میلیارد دلار آذوقه گنجانده شده است. برخی از آنها افزایش معافیت‌های مالیاتی هستند، در حالی که برخی دیگر معافیت‌های موجود را حذف یا لغو می‌کنند، مانند اعتبار خودروی الکتریکی بایدن.

ریچارد نیل، نماینده دموکرات هیئت، گفت که جمهوری خواهان “زمینه کاهش حتی بزرگتر در سال 2025” را زمانی که مفاد قانون مالیاتی 2017 منقضی می شود، فراهم می کنند. نیل گفت، اقدامی که در روز جمعه معرفی شد، “کاهش عطف به ماسبق مالیات شرکت‌ها را به همراه خواهد داشت، برای آسیب‌پذیرترین کودکان و خانواده‌ها، و کمک‌های مخفیانه به نفت بزرگ.”

جمهوری خواهان که مجلس نمایندگان را کنترل می کنند، این پیشنهادها را چند روز پس از امضای قانونی بایدن، یک دموکرات، ارائه کردند که جمهوری خواهان به دنبال شروع رسیدگی به بدهی های رو به رشد با حدود 1.3 تریلیون دلار کاهش هزینه ها بودند.

این قانون با افزایش فوری اختیارات استقراضی ایالات متحده با تعلیق محدودیت بدهی تا اول ژانویه 2025 همراه شد.

بر اساس قانون پیشنهادی، زوج‌های متاهلی که به طور مشترک ثبت نام می‌کنند، به مدت دو سال 4000 دلار «پاداش کسر» دریافت می‌کنند که به گفته کمیته به طور بالقوه به 107 میلیون خانواده که کسر استاندارد را دریافت می‌کنند، کمک خواهد کرد.

این قانون همچنین نحوه مطالبه کسر استهلاک توسط مشاغل را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و آستانه را از 1 میلیون دلار فعلی که در بسته گسترده کاهش مالیات جمهوری خواهان در سال 2017 درج شده بود به 2.5 میلیون دلار دائمی افزایش می دهد.

سایر مقررات شامل گسترش مزایای مالیاتی برای شرکت‌های نوپا کوچک به «شرکت‌های S» و در عین حال حذف برخی «بوروکراسی» است که کسب‌وکارهای کوچک در رابطه با کارگران قراردادی تجربه می‌کنند.

انتظار می‌رود که پنل دموکرات‌ها در راه‌ها و ابزارها اصلاحاتی را در این لایحه ارائه کنند، از جمله گسترش دائمی بخش منقضی شده از اعتبار مالیاتی کودکان که تنها در یک سال در طول همه‌گیری ویروس کرونا، نزدیک به 4 میلیون کودک را از فقر نجات داد. جمهوری خواهان با این اقدام مخالفت کرده اند.

هر لایحه ای که از مجلس بیرون بیاید احتمالاً با مخالفت شدید سنای تحت کنترل دموکرات ها روبرو خواهد شد.

(گزارش توسط ریچارد کوان؛ گزارش اضافی توسط کانیشکا سینگ؛ ویرایش توسط پل سیمائو و دایان کرافت)



منبع