جمهوریخواهان خواستار آن هستند که بدانند چه اتفاقی برای ناپدید شدن میلیونها جمهوری خواه افتاد

واشنگتن پست روز جمعه گزارش داد که تعدادی از استراتژیست ها و مشاوران جمهوری خواه به طور فزاینده ای از ناپدید شدن میلیون ها دلار در کمیته ملی سناتورهای جمهوری خواه ناامید شده اند – درست زمانی که این بودجه بیشتر مورد نیاز است.

یکی از مشاوران ملی جمهوری خواه که روی رقابت های مجلس سنا کار می کند، با اشاره به این کمیته به روزنامه گفت: «اگر آنها یک شرکت بودند، مدیر اجرایی اخراج می شد.

بودجه کمیته ملی سناتور جمهوری خواهان تا پایان ژوئن به 28.4 میلیون دلار کاهش یافت. (عکس: مانوئل آگوستو مورنو از طریق گتی ایماژ)

ریک اسکات، سناتور فلوریدا، که ریاست NRSC را بر عهده دارد، به دلیل نشان دادن خود در تبلیغات و انتشار یک برنامه سیاستی که برای جمهوری‌خواهان مشکل ایجاد کرد، مورد حمله جمهوری‌خواهان قرار گرفته است، که منجر به طعنه‌هایی شد که «NRSC» مخفف «کمیته ملی ریک اسکات» است.

این کمیته بیش از 12 میلیون دلار را برای پرداخت با کارت اعتباری American Express با هدف نامشخص، به همراه 13 میلیون دلار برای مشاوران و 9 میلیون دلار برای پرداخت بدهی هزینه کرد.

این مشاور که خواست نامش فاش نشود، افزود: «نیاز به بازرسی یا تحقیق است زیرا ما اکنون مجلس سنا را نمی‌گیریم و این پول هدر رفته است». “این یک پاره کردن است.”

پول نقد در صندوق ملی مبارزات انتخاباتی با ورود نامزدها به بخش نهایی رقابت های سنا در سراسر ایالات متحده در حال کاهش است.

اکنون تعدادی از نامزدهای جمهوری خواه برای جمع آوری پول پیش از انتخابات عمومی در ماه نوامبر تلاش می کنند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

جی بی پورش، رئیس PAC اکثریت سنا که متحد دموکرات‌ها است، به پست گفت: «این تعجب‌آور است و چیزهای زیادی در مورد برند جمهوری‌خواه می‌گوید که نامزدهای آنها برای جمع‌آوری پول تلاش کرده‌اند.

طبق گزارشات، وجوه NRSC در این دوره انتخاباتی به 173 میلیون دلار رسیده بود، اما تا پایان ژوئن به 28.4 میلیون دلار کاهش یافت.

بودجه کمیته ملی سناتور جمهوری خواهان تا پایان ژوئن به 28.4 میلیون دلار کاهش یافت.  (عکس: مانوئل آگوستو مورنو از طریق گتی ایماژ)

بودجه کمیته ملی سناتور جمهوری خواهان تا پایان ژوئن به 28.4 میلیون دلار کاهش یافت. (عکس: مانوئل آگوستو مورنو از طریق گتی ایماژ)

او گفت: «با نامزدهای افراطی و مواضع افراطی، شاید کمک‌کنندگان جمهوری‌خواه متوجه می‌شوند که این نامزدها با جایی که هستند، هماهنگ نیستند.» “شاید رای دهندگان همین احساس را دارند.”