جمهوریخواهان تگزاس برنامه‌ای را اتخاذ می‌کنند که به دروغ اعلام می‌کند که انتخابات بایدن مشروع نیست

نزدیک به 5000 نماینده شرکت کننده در کنوانسیون GOP تگزاس در هوستون این قطعنامه را با رای صوتی تصویب کردند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: حزب جمهوری خواه تگزاس به دروغ ادعا می کند که بایدن به طور قانونی انتخاب نشده است.



Source link

کورنین هنگام سخنرانی در همایش هو شد.

در بخش مربوط به حاکمیت ایالت، این سند می گوید که ایالت “حق جدایی از ایالات متحده را حفظ می کند و قانونگذار تگزاس باید برای تصویب یک همه پرسی مطابق با آن درخواست شود.”

الین ویلمور از کلبورن، تگزاس، برای عکس گرفتن با تکس، یک شاخ بلند، در نمایشگاهی برای کمیسر کشاورزی تگزاس، سید میلر، در اولین روز از همایش حزب جمهوری خواه تگزاس در مرکز همایش جورج آر براون در 16 ژوئن، عکس می گیرد. 2022، در هیوستون.

این قطعنامه از جمهوری‌خواهان می‌خواهد که «برای اطمینان از یکپارچگی انتخابات» و رأی دادن و داوطلب شدن در انتخابات میان‌دوره‌ای برای «غلبه بر هرگونه تقلب احتمالی» تلاش کنند. این سازمان ادعا می‌کند که «وزرای خارجه مختلف به‌طور غیرقانونی مجالس قانون‌گذاری ایالتی خود را در اجرای انتخابات خود به طرق مختلف دور زدند، از جمله با اجازه دادن به برگه‌های رأی برای دریافت پس از 3 نوامبر 2020» و «تقلب قابل توجه در انتخابات در مناطق کلیدی کلان شهرها به طور قابل‌توجهی بر نتایج پنج مورد تأثیر گذاشت. کشورهای کلیدی.” این قطعنامه تنها بخش بحث برانگیز پلتفرم 40 صفحه ای نبود.

پلتفرم به همجنس گرایی، حاکمیت دولت می پردازد

در قطعنامه‌ای درباره توافق دو حزبی کنترل اسلحه، که بخشی از آن توسط سناتور جان کورنین، از تگزاس رهبری می‌شد، حزب این پیشنهاد را رد کرد و جمهوری‌خواهانی را که بر سر توافق مذاکره کرده‌اند، سرزنش کرد.

حزب جمهوری خواه تگزاس در آخر هفته برنامه حزبی جدیدی را تصویب کرد که به دروغ ادعا می کند جو بایدن به طور قانونی انتخاب نشده است.

در این قطعنامه آمده است: “ما نتایج تایید شده انتخابات ریاست جمهوری 2020 را رد می کنیم و معتقدیم که جوزف رابینت بایدن جونیور، رئیس جمهور موقت، به طور قانونی توسط مردم ایالات متحده انتخاب نشده است.”

جمع آوری کمک های مالی ترامپ پس از انتخابات: کمیته ترامپ قبل از 6 ژانویه میلیون ها دلار جمع آوری کرد تا با تقلب در انتخابات مبارزه کند.

خلاصه جلسه 6 ژانویه: ترامپ پس از اینکه کارکنانش این ادعاها را رد کردند، ادعاهای تقلب را علناً مطرح کرد

این پلتفرم همچنین اعلام می‌کند که «همجنس‌گرایی یک انتخاب سبک زندگی غیرعادی است» و به هیچ‌کس نباید بر اساس هویت LGBTQ+ خود وضعیت قانونی خاصی اعطا شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما با همه تلاش‌ها برای تأیید هویت تراجنسیتی مخالفیم.

مت رینالدی، رئیس حزب در بیانیه ای گفت: «جمهوری خواهان تگزاس به درستی به نتایج انتخابات 2020 ایمان ندارند و برای ما مهم نیست که چند بار نخبگان به ما می گویند که باید این کار را انجام دهیم. “حزب جمهوری خواه تگزاس در حال جمع آوری کمک های بی سابقه برای یکپارچگی انتخابات است و ما صداقت انتخابات را در اولویت اصلی قرار داده ایم تا مطمئن شویم تگزاس هرگز راه پنسیلوانیا، جورجیا یا آریزونا را نخواهد رفت. ما اجازه نمی دهیم دموکرات ها در انتخابات 2022 یا 2024 تقلب کنند. “

الین ویلمور از کلبورن، تگزاس، برای عکس گرفتن با تکس، یک شاخ بلند، در نمایشگاهی برای کمیسر کشاورزی تگزاس، سید میلر، در اولین روز از همایش حزب جمهوری خواه تگزاس در مرکز همایش جورج آر براون در 16 ژوئن، عکس می گیرد. 2022، در هیوستون.

ازدواج طبق تعریف سند «فقط بین یک مرد بیولوژیک و یک زن بیولوژیک» است.

پیشنهاد اسلحه: معامله اسلحه سنا رأی دهندگان هر دو طرف را ناراضی و ناامید می کند