جمهوریخواهان آریزونا در برابر طرح دونالد ترامپ برای پادشاه شدن ما سکوت کردند

و مطمئناً چیزی از از دست دادن نامزد فرمانداری کری لیک، که مشغول گذراندن وقت در مارآلاگو با بازی وانا وایت تا پت ساجاک ترامپ بوده است.

ترامپ تلاش کرده است که از اظهارات خود عقب نشینی کند، اما بدون اینکه واقعاً عقب نشینی کند. این راه اوست. تنها چند دلیل برای جمهوری خواهان وجود دارد که در مورد موضوع ترامپ که خواستار تخریب قانون اساسی است سکوت کنند.

بعد از انتخابات:آیا مگا MAGA آریزونا GOP اینجا برای ماندن است؟

منظورم این است که ترامپ در اینجا وارد قلمرو دیکتاتوری فاشیستی جمهوری موز قدیمی می شود. قلمرو خوان پرون قلمرو آناستازیو سوموزا

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: حزب جمهوری خواه آریزونا در مورد نقشه ترامپ برای تبدیل شدن به پادشاه ما سکوت کرد.



منبع

من جمهوری خواهانی که نماینده آریزونا در کنگره هستند یا کسانی که در راس حزب جمهوری خواه آریزونا هستند را محافظه کار توصیف نمی کنم.

ترامپ در پستی در شبکه اجتماعی خود Truth Social یا ناآگاهانه یا عمدا گزارشی درباره تصمیمات اعتدالی توییتر در طول مبارزات انتخاباتی 2020 را اشتباه تفسیر کرد و نوشت:

و در روزهای پس از انتشار این پست، اظهارات ترامپ محکوم شده است. اما به استثنای اندک، فقط توسط دموکرات ها.

یا با او موافق هستند و از ایده نصب او به عنوان پادشاه احساس راحتی می کنند، یا می ترسند علناً بگویند که با او مخالف هستند، یعنی او از قبل قدرت دیکتاتوری بر آنها دارد.

کسی باید پشت میز دفتر رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در مارآ لاگو را بررسی کند.

یکی از این استثناها، نماینده جمهوریخواه لیز چنی، یکی از اعضای برجسته کمیته منتخب تحقیق در مورد شورش 6 ژانویه، در توییتی نوشت:

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان بازدید از مسا در ماه اکتبر.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان بازدید از مسا در ماه اکتبر.

دونالد ترامپ معتقد است که برای لغو انتخابات 2020 باید «همه قوانین، مقررات و مواد، حتی آنهایی که در قانون اساسی آمده است» را لغو کنیم. این دیدگاه او در 1/6 بود و امروز نیز دیدگاه او باقی مانده است. اکنون هیچ فرد صادقی نمی تواند منکر این باشد که ترامپ دشمن قانون اساسی است.

تنها جمهوری‌خواه دیگر در کمیته، نماینده آدام کینزینگر افزود: «با درخواست رئیس‌جمهور سابق برای کنار گذاشتن قانون اساسی، حتی یک محافظه‌کار نمی‌تواند به طور قانونی از او حمایت کند و حتی یک حامی را نمی‌توان محافظه‌کار نامید.»

من آنها را فرقه گرا می نامم. به همین دلیل است که از افرادی مانند نمایندگان جمهوری خواه، اندی بیگز و پل گوسار، یا کلی وارد، رئیس جمهوری خواه ایالتی، هیچ کلمه محکومیتی نشنیده اید.

2 دلیل سکوت جمهوری خواهان آریزونا

به Montini در [email protected] برسید.

متأسفانه معنای آن برای آریزونا این است که وفاداری آنها به قانون اساسی یا رای دهندگانشان نیست، بلکه به ترامپ است.

من معتقدم که رهبر عزیز ممکن است صندلی اداری اداری خود را با طراحی ارگونومیک با … تاج و تخت جایگزین کرده باشد.

برای مطالب بیشتر نظرات لطفا مشترک شوید.

“یک کلاهبرداری عظیم از این نوع و بزرگی امکان خاتمه همه قوانین، مقررات، و مواد، حتی آنهایی که در قانون اساسی وجود دارد را فراهم می کند.” رئیس جمهور سابق پیشنهاد کرد که ما قانون اساسی ایالات متحده را برچیده و کنار بگذاریم، با محکومیت بلند و فوری همه در طیف سیاسی مواجه خواهد شد.

ترامپ دشمن قانون اساسی است