جمع آوری کمک های مالی ضعیف حزب جمهوری خواه به جنگ داخلی پس از انتخابات دامن زد

دستیاران اسکات پیشنهادات نادرست مالی را رد کردند و در عوض مک کانل را متهم به زیر پا گذاشتن کمیته کردند.

یک سند داخلی به دست آمده توسط AP، که قبلا توسط نیویورک تایمز گزارش شده بود، نشان می دهد که کمیته 23.3 میلیون دلار برای ایجاد برنامه جمع آوری سرمایه دیجیتال خود بین ژوئن تا ژانویه 2021 سرمایه گذاری کرده است. اما NRSC در این مدت فقط 6.1 میلیون دلار جمع آوری کرده است. کمبود. سپس، با افزایش تورم، جریان نقدینگی از سوی اهداکنندگان آنلاین تا حدی کاهش یافت.

جی دی ونس که بیش از 6 درصد در انتخابات سنای اوهایو پیروز شد، توسط تیم رایان، نماینده دموکرات، تقریباً 4 به 1 برتری یافت. برای حمایت از او، صندوق رهبری سنا 28 میلیون دلار به این ایالت سرازیر کرد. تبلیغات این گروه در نهایت حدود 70 درصد از کل هزینه های رسانه های جمهوری خواه را از ماه اوت تا روز انتخابات تشکیل می داد.

اما مشکلات مالی تنها عامل پیچیده نبود.

واشنگتن (AP) – بلیک مسترز جمهوری خواه که در رقابت های انتخاباتی سنای آریزونا به شدت عقب بود، به برنامه فاکس نیوز تاکر کارلسون رفت و تقصیر را به گردن یک نفر انداخت: میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا.

در پاسخ، اسکات بدون ذکر نام به مک‌کانل شلیک کرد و در مقاله‌ای که در واشنگتن اگزمینر منتشر شد، گفت که هرگونه «حرف زدن» نامزدهای جمهوری‌خواه «اقدامی بزدلانه» است که «خیانت به آرمان محافظه‌کاران» است. “

سوابق نشان می دهد که در آریزونا، کلی از استادان تقریباً 8 به 1 برتری یافت، که حداقل 32 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی از اوت تا روز انتخابات سرمایه گذاری کرد. استادان در همان دوره پس از خروج صندوق رهبری سنا از رقابت، کمی بیش از 3 میلیون دلار برای تبلیغات هزینه کردند.

تعداد انگشت شماری از نژادها را در نظر بگیرید که به دموکرات ها کمک کرد تا اکثریت سنا خود را حفظ کنند.

در همین حال، در نوادا، سناتور کاترین کورتز ماستو 52.8 میلیون دلار در مقایسه با 15.5 میلیون دلار آدام لاکسالت جمهوری خواه جمع آوری کرد. و در پنسیلوانیا، جان فترمن، سناتور منتخب دموکرات، 16 میلیون دلار بیشتر از رقیب جمهوری‌خواه خود، دکتر مهمت اوز، به دست آورد. سوابق نشان می دهد که این در حالی است که پزشک مشهور تلویزیون 22 میلیون دلار به کمپین خود وام داده است.

این گامبیت شکست خورد، مانند چالش اسکات در مقام رهبری مک کانل در هفته گذشته.

دونالد ترامپ یک سری از نامزدهای آزمایش نشده و برای اولین بار را ارتقا داد. آنها شامل مسترز، ونس و هرشل واکر، ستاره سابق NFL بودند، که پیشینه پیچیده او شامل تهدید به خشونت علیه همسر سابقش، ادعاهای نادرست موفقیت تجاری و ادعاهایی مبنی بر اینکه او دو بار به یک دوست دختر برای سقط جنین فشار آورده است، که واکر آن را رد می کند. سپس اوز بود که به پنسیلوانیا نقل مکان کرد تا به دنبال کرسی شود و حمایت ترامپ را نیز به دست آورد، اما دموکرات ها او را به عنوان یک قالیباف غیرقابل لمس مورد تحسین قرار دادند.

برخی از سناتورهای جمهوری خواه اکنون برای بازرسی کمیته فریاد می زنند. سوزان کالینز، سناتور مین، هفته گذشته در یک ناهار گرم مجلس نمایندگان مجلس سنا، مدیریت NRSC را زیر سوال برد.

در طی یک ناهار حزب جمهوری خواه سنا در ماه اوت، اسکات از سناتورها درخواست کمک های مالی به NRSC کرد که اکنون حداقل 20 میلیون دلار بدهی دارد. به گفته دو نفر از آشنایان به بحث، سپس مک‌کانل در اتاق سخنرانی کرد و به سناتورها گفت که در عوض اولویت را به صندوق رهبری سنا بدهند. آنها برای توصیف آن خواستار ناشناس ماندن شدند.

توکر می‌دانی دیگر چه چیزی ناتوان است؟ استقرار. مسترز پیش از متهم کردن رهبر باسابقه جمهوری خواه و حزب عالی حزب همسو با او به عدم هزینه کافی برای تبلیغات تلویزیونی گفت. “اگر او تصمیم می گرفت در آریزونا پول خرج کند، این مسابقه تمام می شد. ما در حال حاضر اکثریت سنا را جشن می‌گیریم.»

اما این اتهامات، معضل بسیار عمیق تری را برای حزب پنهان می کند. بسیاری از نامزدهای آنها – که تعداد قابل توجهی از آنها برای اولین بار نامزدهایی بودند که مواضع راست افراطی را پذیرفتند – نتوانستند پول مورد نیاز برای راه اندازی کمپین های رقابتی را جمع آوری کنند. این امر رهبران احزاب، به ویژه در سنا، را مجبور کرد که انتخاب‌های سختی انجام دهند و منابع را برای رقابت‌هایی که فکر می‌کردند بهترین شانس را برای برنده شدن دارند، انتخاب کنند، و اغلب نرخ‌های گزافی به ایستگاه‌های تلویزیونی پرداخت می‌کردند که طبق قانون، باید همان را بفروشند. زمان تبلیغات برای کاندیداها به مراتب کمتر.

وضعیت مشابهی در کارولینای شمالی رخ داد، جایی که سوپر PAC همسو با مک‌کانل مسئول 82 درصد از هزینه‌های تبلیغاتی جمهوری‌خواهان در همان دوره بود. تد بود، نماینده حزب جمهوری خواه با بیش از 3 درصد آرا برنده شد.

هارتلاین گفت: «پیامد بسیار واضحی برای اهداکنندگان وجود داشت که نباید به NRSC ارائه کنند. و نتیجه این است که به توانایی ما برای تقویت نامزدهایمان و رساندن پیام آنها آسیب می رساند.»

مسترز نه تنها در رقابت با سناتور دموکرات مارک کلی شکست خورد. او پس از هر جمهوری خواه دیگری که برای پست ایالتی در آریزونا نامزد شده بود، قرار گرفت. اما مشکل دیگری وجود دارد که مسترز آن را تصدیق نکرد: او نتوانست به تنهایی پول قابل توجهی جمع آوری کند.

گری پیترز، سناتور میشیگان، که در سال جاری بازوی ستاد انتخاباتی دموکرات های سنا را رهبری می کرد، گفت: «توصیه من این است که به انجام کاری که انجام می دهند ادامه دهید.



منبع

به عنوان مثال، در لاس وگاس، بر اساس ارقام تبلیغاتی ارائه شده به AP، یک نامزد می تواند یک واحد تبلیغات تلویزیونی را به قیمت 598 دلار خریداری کند. همان بخش هزینه یک سوپر PAC 4500 دلار دارد. در بازار رسانه‌ای رالی-دورهام کارولینای شمالی، یک امتیاز 342 دلاری به قیمت 1270 دلار فوق‌العاده PAC است. و ارقام تبلیغاتی نشان می دهد که یک بخش نامزد 580 دلاری در منطقه فیلادلفیا برای یک super PAC نزدیک به 2000 دلار هزینه دارد.

استیون لاو، رئیس سابق ستاد مک کانل که اکنون رهبری صندوق رهبری سنا را بر عهده دارد، گفت: «این به یک مشکل وجودی و سیستمی برای حزب ما تبدیل شده است و اگر امیدواریم رقابتی باشیم باید به آن پرداخته شود. حداقل 232 میلیون دلار برای تبلیغات برای انتخاب جمهوری خواهان به مجلس سنا در سال جاری.

در همین حال، کمیته ملی سناتور جمهوریخواه، به رهبری اسکات، اغلب در اهداف متقابل با عملیات سیاسی مک کانل کار می کرد.

این امر مانع از آن شد که NRSC به اندازه سال‌های گذشته برای تبلیغات تلویزیونی هزینه کند، حتی در شرایطی که اسکات پیش‌بینی‌های صعودی را برای تصاحب پنج کرسی سنا داشت. افشاگری‌ها نشان می‌دهد که تلاش برای جمع‌آوری سرمایه دیجیتال برای مشاورانی که حداقل 31 میلیون دلار از پرداخت‌ها جمع‌آوری کرده‌اند، یک موهبت بود.

وقتی نوبت به خرید زمان تبلیغات تلویزیونی می رسید، مزیت دموکرات ها در جذب سرمایه افزایش قابل توجهی داشت. طبق قانون، فروشندگان آگهی موظفند ارزان ترین نرخ را به نامزدها ارائه دهند. همین مزیت در مورد PAC های فوق العاده که نامزدهای جمهوری خواه برای از بین بردن شکاف جمع آوری کمک مالی به آن ها تکیه می کردند، صدق نمی کند.

مک کانل در ماه آگوست گفت: «مسابقات سنا متفاوت هستند. “کیفیت نامزدها ارتباط زیادی با نتیجه دارد.”

جمع آوری کمک های مالی کم به دموکرات ها اجازه داد تا پیام خود را زودتر و بدون چالش به رای دهندگان برسانند، در حالی که رقبای جمهوری خواه منابع لازم برای انجام همین کار را نداشتند.

او به سختی تنها بود.

بر اساس تحلیل آسوشیتدپرس از داده‌های مالی مبارزات انتخاباتی، در میدان‌های اصلی نبرد سنا و مجلس نمایندگان، نامزدهای دموکرات تقریباً 2 به 1 از همتایان جمهوری‌خواه خود پیشی گرفتند.

به گفته استراتژیست های ارشد جمهوری خواه، با این حال، متحدان مک کانل معتقدند این اسکات بود که از پست خود استفاده می کرد تا وجهه خود را به زیان حزب جلوه دهد و به طور بالقوه تلاش می کرد تا خود را برای نامزدی ریاست جمهوری آماده کند. آنها مجاز به بحث در مورد نتایج متحدان مک کانل نبودند و این کار را به شرط ناشناس ماندن انجام دادند.

کریس هارتلین، سخنگوی کمیته، گفت که این تعامل بخشی از یک الگوی گسترده تر مک کانل برای خرابکاری در NRSC بود.

دموکرات‌ها در مواجهه با دورنمای تثبیت اکثریت خود با کرسی دیگری در دور دوم انتخابات در ماه دسامبر در جورجیا، خوشحال بودند که راهنمایی‌های ناخواسته به جمهوری‌خواهان ارائه کنند.

جمهوری خواهان همچنین در ایالت هایی که در نهایت رقابتی نبودند، دفاع کردند.

اما کمیته او پس از انجام یک سری شرط‌بندی‌های بد، از جمله سرمایه‌گذاری پرهزینه برای افزایش جمع‌آوری مالی آنلاین کمیته، با مشکل مواجه شد.

نابرابری‌های مشابهی در رقابت‌های مهم مجلس نمایندگان، از جمله در نوادا، پنسیلوانیا و ویرجینیا پدیدار شد و به محدود کردن جمهوری‌خواهان مجلس به اکثریت بسیار محدود کمک کرد.

«(اهدای مالی) ما به طور فزاینده‌ای نگران شده‌اند که در موقعیتی قرار می‌گیرند که به عملکرد ضعیف جمع‌آوری کمک‌های مالی توسط نامزدهای رقابت‌های حساس یارانه می‌دهند. و چیزی برای دادن است. لاو گفت: این فقط پایدار نیست.

رئیس جمهور سابق آنها را تأیید کرد، اما وقتی نوبت به اشتراک بخشی از بیش از 100 میلیون دلاری که در کمیته ای که برای کمک به سایر نامزدها طراحی شده بود می رسید، بسیار متین بود. سوابق نشان می دهد که او در نهایت حدود 15 میلیون دلار برای تبلیغات در پنج مسابقه سنا هزینه کرد.

در حالی که هر دو حزب در حال بررسی نتایج نمایش قوی‌تر از حد انتظار دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای هستند، جمهوری‌خواهان درگیر یک دور انگشت نشان دادن هستند، از جمله تلاش ناموفق سناتور فلوریدا، ریک اسکات، که رهبری بازوی تبلیغاتی حزب جمهوری‌خواه سنا را بر عهده داشت. ، مک کانل را برای پست رهبری خود به چالش بکشد.

در اوایل، اسکات دخالت در انتخابات مقدماتی را رد کرد، که به نظر او دخالت نامناسب بود. در همین حال، متحدان مک‌کانل برای مقابله با نامزدهایی که آنها را رقیب ضعیف انتخابات عمومی می‌دانستند، حرکت کردند، مانند دان بولدوک، محافظه‌کار راست افراطی که هفته گذشته تقریباً 10 درصد در رقابت‌های نیوهمپشایر شکست خورد. نیروهای مک کانل همچنین از سناتور لیزا مورکوفسکی، یک حزب میانه رو حزب جمهوری خواه، در برابر یک رقیب محافظه کار دفاع کردند.