جلوگیری از اعتصاب راه آهن، نامزدهای گرجستان برای دور دوم انتخابات آماده می شوند

به روز رسانی های اولیه دموکراتیک: دموکرات‌ها به سمت تأیید اصلاحات اساسی بایدن حرکت می‌کنند که به کارولینای جنوبی جایگاه برتر را می‌دهد

چرا مهم است: دور دوم انتخابات گرجستان تعیین خواهد کرد که آیا سنا با 50 به 50 یا 51 به 49 تقسیم می شود

این رقابت در جورجیا بر اکثریت سنا که پیش از این با پیروزی سناتور کاترین کورتز ماستو در نوادا در ماه گذشته برای دموکرات ها تعیین شده بود، تأثیری نخواهد گذاشت. با این حال، نتیجه می تواند به ویژه برای دموکرات ها مزیت ایجاد کند، زیرا اکثریت 51-49 می تواند به معنای کرسی های اضافی کمیته باشد و نگرانی کمتری برای بایدن نسبت به میانه روهای دموکرات. کیرستن سینما از آریزونا و جو مانچین از ویرجینیای غربی می‌توانند مانع از اولویت‌های مترقی او شوند.

پرزیدنت بایدن روز پنجشنبه در اولین شام رسمی دولت کاخ سفید از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد. با حضور افراد مشهور، رهبران کنگره و غول‌های تجاری، این رویداد نشانه‌ای از تجدید روابط با فرانسه بود، پس از لغو قرارداد زیردریایی که ماکرون سال گذشته سفیر خود را از ایالات متحده خارج کرد.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

رئیس جمهور جو بایدن و رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون در طی یک شام دولتی در چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن، پنجشنبه، 1 دسامبر 2022، نان تست کردند.

اولین شام دولتی بایدن

تظاهرات بی‌سابقه‌ای در شهرهای سراسر کشور به راه افتاد که مقررات دولت چین برای مقابله با کووید صفر را به چالش کشیدند و خواستار استعفای رئیس‌جمهور شی جین پینگ شدند. این اعتراضات به دنبال آتش سوزی آپارتمانی در منطقه شمال غربی که منجر به کشته شدن 10 نفر شد و طبق گزارش ها، قوانین سختگیرانه همه گیر کشور مانع از پاسخگویی پرسنل اورژانس شد. تظاهرات علیه اقدامات سفت و سخت قرنطینه، محدودیت‌های مسافرتی و سایر سیاست‌های COVID-19، که تقریباً از سه سال پیش آغاز شده است، در کشوری که ناآرامی‌های داخلی بسیار نادر و خطرناک است، ادامه دارد.

دموکرات ها حکیم جفریس را به عنوان رهبر مجلس انتخاب کنید

بیشتر: Super PAC ها 16 میلیون دلار بیشتر از هرشل واکر برای رافائل وارناک در دور دوم انتخابات جورجیا خرج کردند.

سنا بعدازظهر سه‌شنبه لایحه‌ای را برای احراز حقوق ازدواج همجنس‌گرایان با حمایت دو حزب با ۶۱ رأی موافق در مقابل ۳۶ رأی موافق به تصویب رساند. به گفته نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، دی-کالیفرنیا، قانون احترام به ازدواج، که دولت فدرال را ملزم می‌کند همه ازدواج‌های ایالتی را که در آن پیوند قانونی است به رسمیت بشناسد، برای تصویب سه‌شنبه به مجلس بازخواهد گشت. این قانون در پاسخ به لغو رو علیه وید در تابستان امسال، زمانی که قاضی کلارنس توماس این شبح را مطرح کرد که احکام قبلی دادگاه عالی از حمایت حقوق همجنس گرایان و ازدواج بین نژادی نیز می تواند معکوس شود.

معترضان در حالی که در اعتراض به راهپیمایی در پکن، یکشنبه، 27 نوامبر 2022، کاغذهای خالی در دست دارند و شعار سر می دهند. برای سرکوب تظاهرات روز یکشنبه که چالش مستقیم نادری برای حزب کمونیست حاکم بود، مبارزه کرد.

در دور دوم رقابت های جورجیا بین رافائل وارنوک دموکرات و هرشل واکر جمهوری خواه، رأی گیری زودهنگام آخر هفته گذشته آغاز شد و تا جمعه ادامه داشت. واکر و وارناک هر دو مشغول مبارزات انتخاباتی در سراسر ایالت هلو بوده اند، زیرا هیچ یک از نامزدهای سنا 50 درصد آرا لازم را در نوامبر به دست نیاوردند. پیش از روز انتخابات ویژه این سه‌شنبه، چهره‌های محبوب هر دو حزب برای نامزدهای جورجیا، از جمله باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین، که پنج‌شنبه در یک گردهمایی آتلانتا سخنرانی کرد، دست و پا می‌زنند. فرماندار برایان کمپ، که ماه گذشته در رقابت خود برای انتخاب مجدد پیروز شد، برای واکر جمهوریخواه همکار خود مبارزه کرد.

معترضان در حالی که در اعتراض به راهپیمایی در پکن، یکشنبه، 27 نوامبر 2022، کاغذهای خالی در دست دارند و شعار سر می دهند. برای سرکوب تظاهرات روز یکشنبه که چالش مستقیم نادری برای حزب کمونیست حاکم بود، مبارزه کرد.

اعتراضات “صفر کووید” در چین

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: واکر، کمپین وارناک، اعتصاب راه آهن جلوگیری شد، این هفته در سیاست



منبع

بایدن از کنگره خواست اعتصاب راه آهن را متوقف کند

در جنوب، نامزدهای دور دوم رقابت برای کرسی سنای جورجیا در طول دوره رای گیری اولیه این ایالت و پیش از روز ویژه انتخابات این سه شنبه به مبارزات انتخاباتی پرداختند. چهره‌های برجسته حزب در هر دو طرف به نمایندگی از هرشل واکر جمهوری‌خواه و رافائل وارنوک، دموکرات، که مجبور به دور دوم انتخابات علیه یکدیگر شدند، شرکت کردند. پس از آنکه هیچ یک از نامزدها حداقل 50 درصد آرا را در 8 نوامبر کسب نکردند.

یک هفته پس از تعطیلات شکرگزاری، کنگره دوباره وارد عمل شد تا قانونی را تصویب کند که از اعتصاب راه‌آهن باری که می‌توانست از نظر اقتصادی ویرانگر باشد جلوگیری کند. همچنین در مجلس سنا، قانون احترام به ازدواج با حمایت دو حزب به تصویب رسید و لایحه ای را برای حمایت از حقوق ازدواج همجنس گرایان به تصویب رساند.

بایدن از کنگره خواست اعتصاب راه آهن را متوقف کند

بایدن و کنگره از اعتصاب بالقوه فلج کننده ریلی جلوگیری کردند

رئیس جمهور جو بایدن صبح روز جمعه قانونی را برای جلوگیری از اعتصاب گسترده راه آهن امضا کرد که به گفته او می تواند اقتصاد ملی را فلج کند. این قانونی که مجلس نمایندگان روز چهارشنبه و سنا در روز پنجشنبه تصویب کرد، به توافقی آزمایشی بین اتحادیه‌ها و اپراتورهای حمل و نقل دست یافت. به کارگران راه آهن 24 درصد افزایش حقوق در طول پنج سال، پاداش 5000 دلاری، روزهای مرخصی داوطلبانه و یک روز مرخصی مرخصی با حقوق ارائه می دهد. اصلاحیه تصویب شده توسط مجلس برای مرخصی استعلاجی با حقوق اضافی، چیزی که کارگران و اتحادیه ها از توافق خواستار آن بودند، نتوانست آرای کافی برای تصویب در سنا را به دست آورد.

سنا قانون احترام به ازدواج را پیش برد

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا، حکیم جفریس، نماینده نیویورک را چهارشنبه به عنوان رهبر اقلیت در کنگره بعدی که از 3 ژانویه آغاز می‌شود، انتخاب کردند. کنگره. او جانشین نانسی پلوسی رئیس مجلس می شود که در اوایل ماه جاری اعلام کرد که به دنبال پست رهبری دیگری در کنگره بعدی نخواهد بود.

رئیس جمهور جو بایدن و رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون در طی یک شام دولتی در چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن، پنجشنبه، 1 دسامبر 2022، نان تست کردند.

آنچه در این هفته در سیاست رخ داد به شرح زیر است:

منتهی به روز دوم انتخابات گرجستان