جفریس و شومر اقدام به دوست دم خود را آغاز می کنند

شومر و جفریس، با 20 سال اختلاف سنی، چند شباهت دیگر هم دارند. هر دو در مجمع نیویورک خدمت کردند: شومر از 1975 – کمتر از پنج سال پس از تولد جفریس – تا سال 1980، و جفریس از 2007 تا 2012.

شباهت ها تقریباً به همین جا ختم می شود.

گاهی اوقات آنها به شیوه کلاسیک شومر همسو می شوند و کنفرانس های مطبوعاتی مشترکی را در مورد مسائل محلی هدفمند در خانه برگزار می کنند. چند سال پیش، آنها حتی یک ویدیوی حرفه ای را با هم در مورد نیاز به حذف مجازات های سخت برای پات تهیه کردند.

قانونگذاران نزدیک به هر دو رهبر دموکرات نیویورک، در حالی که سال آینده همکاری خود را در کاپیتول آغاز می کنند، می گویند که تداخل بین سبک های متضاد و مجموعه مهارت های آنها برای دورنمای حزب برای باقی مانده دوره اول ریاست جمهوری جو بایدن حیاتی خواهد بود. از آنجایی که جمهوری‌خواهان اکثریت مجلس نمایندگان و اقلیت سنا با 50 رای را در اختیار دارند، شومر و جفریس باید در یک دولت شدیداً تقسیم‌شده با یکدیگر نزدیک بمانند و با هم بازی کنند و انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 در پیش است.

یکی دیگر از دموکرات‌ها، نماینده تگزاس، هنری کوئلار، با کمی طنز و احترام آشکار مشاهده کرد که بزرگترین دارایی مشترک این دو جدید «سیاست نیویورک» بدنام آنها خواهد بود. او پیش‌بینی کرد که این جفت با هم ارتباط نزدیکی با هم دارند و دو انگشت متقابل را بالا نگه می‌دارد تا نشان دهد که انتظار دارد شومر و جفریس چقدر سفت باشند.

این دو نیویورکی قبلاً تجربه زیادی در کار با یکدیگر در حوزه سیاست داشته اند. آنها در مورد مسائلی مانند قانون‌گذاری در مورد جرم‌زدایی ماری جوانا، مسکن عمومی و دسترسی معلولان به ایستگاه برادوی جانکشن در محله مشترکشان با هم همکاری کرده‌اند.

«اول، کنار آمدن با انواع مختلف مردم. دوم: پایداری. اجازه ندهید موانع بر سر راه شما قرار گیرند. بخش «مداوم» در کل بروکلین است.»

شومر به یاد می آورد که نزدیک به دو دهه پیش برای اولین بار با جفریس ملاقات کرده بود، زمانی که نیویورکر جوان عضو مجلس ایالتی بود: “دقیقه ای که او را ملاقات کردید، گفتید این مرد متوجه شده است.”

مورفی قبل از صحبت در کنفرانس جمهوری خواهان که از زمان انتخابات میان دوره ای درگیر آشفتگی بوده است، گفت: «بدیهی است که رابطه بین رهبر اکثریت و یک سخنران که اکثریت را در دست دارند بسیار متفاوت خواهد بود: «این هنوز یک مشارکت اساسی است. زیرا اکثریت حاکم در مجلس قرار است [run] در درجه اول از طریق گروه دموکرات.

سناتور بن ری لوجان (DN.M.)، که قبل از حرکت در کاپیتول با جفریس در مجلس کار می کرد، گفت که هم رهبر مجلس و هم شومر به طور واضح «طیفی» از اعضا را به میز دعوت می کنند تا در مورد موضوعات پیچیده بحث کنند. – کیفیتی که بعید است تغییر کند.

مهم ترین وجه اشتراک چاک شومر و حکیم جفریس، محله آنها در شهر نیویورک نیست. این سبک رهبری مشترک آنهاست: نه از بالا به پایین و نه ایدئولوژیک بازتابی، آنها به راحتی در بین ترقی خواهان و مرکزگرایان حرکت می کنند.

با این حال، در حالی که آنها برای هدایت برنامه دموکرات در سال آینده آماده می شوند، شومر و جفریس حداقل در مورد یک چیز در مورد شهر خود همگام هستند.

شومر، در مصاحبه‌ای، «ویژگی‌های مشابه آن‌ها را که از بروکلین می‌آیند» تصدیق کرد، اما بر تفاوت‌های فلسفی بین مجلس و سنا در پیش‌بینی اینکه او و جفریس «نباید کپی‌های کربنی باشند» تأکید کرد.

کوئلار توصیف کرد که جفریس دارای سهولت اجتماعی است که به طیف ایدئولوژیک اعضای حزب ترجمه می‌شود، اما همچنین می‌داند که چگونه در صورت نیاز وارد عمل شود: «او همچنین به برخی از چپ‌ها گفته است: «هی، آرام باش». او از گفتن “بیایید کاری را که باید انجام دهیم” هراسی ندارد.

جفریس، که در کرون هایتس طبقه کارگر بزرگ شده بود، به شخصیت کم‌اهمیت خود متمایل شد تا اتحادهایی را ایجاد کند که برای ورود به شغل نانسی پلوسی در هفته گذشته به آن نیاز داشت. شومر پسر یک نابودگر با چهره‌ای آزادانه‌تر است – رئیس سابق ستاد انتخاباتی که عاشق صحبت کردن درباره سیاست است.

جمال بومن، همکار نیویورکی، در مورد جفریس و شومر گفت: “آنها نماینده نسل های مختلف هستند. بنابراین آنها تقریباً نماینده بروکلین های مختلف هستند.”

این که گروه مجلس نمایندگان حزب اکنون توسط عضوی از نظر سنی نزدیکتر از شومر به مورفی اداره می شود، بسیار مهم است.

اما در حالی که صعود جفریس به رده بالای رهبری مجلس نمایندگان فقط یک دهه طول کشید، شومر صعود طولانی تری داشت. او 36 سال در کنگره خدمت کرد و پیش از رسیدن به رهبری، دو دوره بازوی مبارزات انتخاباتی دموکرات های سنا را اداره کرد.

جفریس در پاسخ به این سوال که چگونه پلوسی را به عنوان شریک قانونگذاری شومر جایگزین خواهد کرد، گفت: «امیدواریم که انتقال از یک گروه از رهبران به گروه بعدی تا حد امکان به آرامی انجام شود.

سناتور کریس مورفی (D-Conn.)، یکی از نمایندگان سابق مجلس نمایندگان، پیش‌بینی کرد که حاشیه کم حزب جمهوری‌خواه در مجلس پایین به اقلیت دموکرات اجازه می‌دهد همچنان نقش مهمی در کنگره بعدی داشته باشند.

نماینده آدریانو اسپایلات (DN.Y.) که سال‌ها هر دو رهبر را می‌شناسد، اختلافات آنها را به گونه‌ای خلاصه کرد که تنها یک دموکرات مجلس نمایندگان از یک محله همسایه می‌توانست چنین کند: “شومر ناراضی است، … حکیم یک اجماع ساز است.” او شوخی کرد. “من فکر می کنم آنها تیم بزرگی خواهند ساخت.”

نیکلاس وو در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

شومر موافقت کرد که زادگاه مشترک او و جفریس به آنها درک یکدیگر را می دهد.

شومر و پلوسی در دوران دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، دست به دست هم دادند و همکاری نزدیکی را ایجاد کردند که در دستیابی به اولویت‌های کلیدی دموکرات‌ها از طریق این دو مجلس بسیار مؤثر بود.

جفت جدید با چالش های متفاوتی روبرو خواهند شد که شومر اکثریت و جفریس در اقلیت هستند. در حالی که جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست می گیرند، بیشتر تمرکز سنا در سال آینده ممکن است بر تایید نامزدهای شاخه اجرایی و قضایی بایدن متمرکز شود. یکی از اولین آزمایشات مشترک آنها در سال آینده جلوگیری از یک فاجعه احتمالی در مورد افزایش سقف بدهی خواهد بود.

این پویایی بسیار متفاوت از دوستی سه دهه‌ای بین شومر و پلوسی خواهد بود، که قبل از تعویض اتاق‌های سابق، با هم در مجلس حاضر شدند. اما یک چیز تغییر نمی کند: کار معروف شومر از تلفن ها. رهبر اکثریت سنا، که سه تا چهار بار در روز با پلوسی تماس می گرفت، اصرار داشت که او و جفریس هر روز با هم صحبت خواهند کرد.

جفریس از روابط دیرینه خود با رهبر اتاق بالا تبلیغ کرد و شومر را فردی توصیف کرد که “به نهاد سنا و کنگره اهمیت می دهد.”

البته، این حزب آنها را به عامل شهر خود بازمی گرداند – حتی اگر رهبر تازه منتخب مجلس نمایندگان نقش منطقه مشترک آنها را کم اهمیت جلوه دهد و فقط به شوخی گفت که “مردم در بروکلین هیجان زده هستند.”

او بیگی را دوست دارد. شومر گفت من بیگ بابا کین را دوست دارم. غذاخوری مورد علاقه او تامز است، من Purity Diner را دوست دارم. اما هر دو موافقیم که پیتزا روما بهترین پیتزا در نیویورک است.

“خب، آنها همسایه های بسیار نزدیکی هستند. بنابراین امیدواریم که آنها به عنوان همسایه و رهبر با هم کنار بیایند.

با این حال، جفریس مانع مشخصی برای تلاش برای به زانو درآوردن اکثریت مجلس نمایندگان در هر مرحله خواهد بود، که با شروع انتخابات احتمالاً پر هرج و مرج رئیس مجلس در 3 ژانویه آغاز می شود. کوین مک کارتی، رهبر کنونی اقلیت، هنوز آرای مورد نیاز خود را قفل نکرده است. غلتک، فرصتی شبیه به جفریس را ارائه می کند.