جعبه‌های اسرارآمیز ترامپ که به تخت‌مینستر بسته شده‌اند، شک و ظن‌های جدیدی را در مورد اسناد محرمانه ایجاد می‌کنند

وزارت دادگستری در اوایل ماه مه احضاریه ای برای اسناد در مار-آ-لاگو صادر کرد. اف‌بی‌آی تفرجگاه را جستجو کرد و مجموعه‌ای از اسناد طبقه‌بندی شده و سایر سوابق دولتی را در 8 اوت به دست آورد.

براون افزود: «الگوی رفتار ترامپ در طول این تحقیقات باید روشن کند که دلیل محتملی برای جستجوی بدمینستر برای یافتن هرگونه اسنادی که او به توقیف ادامه می‌دهد وجود دارد».

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

پیشخدمت سابق ترامپ در کاخ سفید، که اکنون در مار-آ-لاگو کار می کند، به FBI گفته است که رئیس جمهور سابق به او دستور داده جعبه های اسناد را در مار-آ-لاگو منتقل کند، پس از اینکه وزارت دادگستری احضاریه ماه می برای بازیابی پرونده ها را صادر کرد. به واشنگتن پست گفت.

آرشیو ملی، نگهبان اسناد دولتی، گفته است که معتقد است اعضای دولت ترامپ هنوز نتوانسته اند اسناد و مدارک الکترونیکی را تحویل دهند. این آژانس نگفته است که راضی است که همه چیز از ترامپ بازیابی شده است.

براون خاطرنشان کرد که زمین گلف بدمینستر هفته‌ها است که بر اساس ویدئوی ضبط شده چند روز پس از تماس آرشیو ملی با ترامپ و اعلام اینکه برخی اسناد هنوز مفقود هستند، موضوع گمانه‌زنی‌ها بوده است.

هیز براون، ستون نویس MSNBC در اوایل این هفته پیشنهاد کرد که بدمینستر به عنوان یک مخفیگاه قوی برای پنهان کردن اسناد توسط ترامپ به نظر می رسد.

ویدئویی که در 9 ماه مه توسط دیلی میل دوستدار ترامپ منتشر شد با مقاله ای در مورد خروج ترامپ از مار-آلاگو در هوای گرم و مستقر شدن در بدمینستر، نیوجرسی، برای تابستان، دستیاران را در حال بارگیری جعبه ها در هواپیمای شخصی که ترامپ را حمل می کرد، نشان می دهد. به نظر می رسد این کارتن ها شبیه کارتن هایی است که ماموران FBI در ماه اوت در مار-آ-لاگو با حکم بازرسی توقیف کردند.

Bedminster توسط FBI جستجو نشده است – و همچنین برج ترامپ در منهتن، جایی که یک بار لابی با وقاحت یک پوشه با علامت “طبقه بندی” و یک بروشور اتاق موقعیت را نمایش می دهد، جستجو نکرده است.

9 جعبه ای که دستیاران دونالد ترامپ امسال از خانه وی در فلوریدا به تفرجگاه وی در نیوجرسی بردند، سؤالات جدیدی را در مورد احتکار اسناد مخفی دولت توسط رئیس جمهور سابق ایجاد کرده است.

ترامپ در 9 ماه مه سوار هواپیمای شخصی از پالم بیچ به بدمینستر می شود. استروزوک افزود: در ویدئو، چندین جعبه در هواپیما بارگذاری شده است.

پیتر استروزوک، مقام سابق اف‌بی‌آی، ماه گذشته در حالی که این ویدیو در رسانه‌های اجتماعی دست به دست شد، در توییتی نوشت: «بهتر است تخت‌مینستر را بررسی کنید».