جسد پزشک مشهور لس آنجلسی که به عنوان کوهنورد شناسایی شده بود در پارک پیدا شد

بر اساس این گزارش، دو امدادگر به پایین منتقل شدند و گلدبرگ را مرده یافتند.

پزشک قانونی لس آنجلس تشخیص داد که گلدبرگ به دلایل طبیعی در حالی که در مسیر پیاده روی بود جان خود را از دست داده است.



Source link

او نوشت: “جهان بدون او کمتر روشن و زیباتر خواهد شد.”

فاکس لس آنجلس گزارش داد که جی گلدبرگ، 53 ساله، در مرکز سدار-سینای در بورلی هیلز به عنوان متخصص زنان و زایمان کار می کرد. او پس از فراخوانی آتش نشانی لس آنجلس در 29 مه به پارک ایالتی ویل راجرز برای نجات یک کوهنورد پیدا شد.

بتسی برانت بازیگر که در سریال‌های کمدی «زندگی در تکه‌ها» و «بریکینگ بد» بازی کرد، گفت که از این از دست دادن «کاملاً دلش شکسته است».

تدی ملنکامپ، ستاره سریال «خانه‌دارهای واقعی بورلی هیلز» در پستی اینستاگرامی همراه با کلیپی از حضور گلدبرگ در این برنامه به مرگ گلدبرگ پرداخت.

این پست در شبکه های اجتماعی با تصویری از گلدبرگ و یکی دیگر از این زوج همراه بود که نوزاد تازه متولد شده خود را به همراه گلدبرگ در آغوش گرفته بودند و سعی می کردند عکس را از پشت بمب بمب گذاری کنند.

پلیس می گوید که بیمارستان لس آنجلس حداقل 3 مجروح را ترک کرده است، مظنون در داخل باقی مانده است

پزشکی که افراد مشهور بسیاری از مشتریانش بودند به عنوان کوهنوردی شناخته شد که آخر هفته گذشته در پارکی در لس آنجلس بر اثر حمله قلبی درگذشت.

او می نویسد: “این را با سنگین ترین قلب می نویسم، در حالی که ما درگذشت دکتر جی گلدبرگ را سوگواری می کنیم. دکتری باورنکردنی برای خیلی ها، او تمام نوزادان من را با نجات جان کروز به دنیا آورد.” “مطمئنم بسیاری از خانواده هایی که او به او کمک کرد نیز قدردان ابدی هستند. دعا و تسلیت ما به خانواده و عزیزان او در عزاداری است، به امید اینکه یادآوری همه خوبی هایی که انجام داد باعث آرامش در این دوران سخت شود. ”

بسیاری از مشتریان مشهور او پس از اطلاع از درگذشت او، در شبکه های اجتماعی به ابراز همدردی پرداختند.

دکتر جی گلدبرگ RIP. او سه نوزادم را به دنیا آورد و من را با خیال راحت از دو زایمان سخت و غیرقابل توصیف عبور داد. او هدیه ای بود برای خیلی ها. امشب بچه هایم را محکم در آغوش گرفتم و از او برای تمام کارهایی که برای من و خانواده ام انجام داد تشکر کردم. بیانیه آنماری ویلی، همسر ستاره بازنشسته NFL مارسلوس ویلی را بخوانید.

براد جانسون بازیگر «ملروز پلیس» و «همیشه» در 62 سالگی درگذشت.