جسد قاضی پس از ناپدید شدن او در تعطیلات خانوادگی در کف دریاچه آرکانزاس پیدا شد

مقامات می گویند که بر اثر برخورد قایق با لنج در رودخانه تنسی، یک کشته و دو مفقود شده اند

در این بیانیه آمده است: “پس از گذشت زمان و هیچ کس از Bueker ندیده یا چیزی نشنیده بود، نگرانی شروع شد. جستجو برای Bueker توسط خانواده و دوستان آغاز شد.”

کلانتر لافایت وودز گفت: «من واقعاً دعا می‌کنم که بازیابی موفقیت‌آمیز جسد قاضی بیکر… نوعی احساس نزدیکی به خانواده بیکر و کسانی که او را بهتر می‌شناختند، به ارمغان آورد.

به گفته کلانتری، جستجو در اوایل صبح به دلیل دید کم متوقف شد، سپس در سحرگاه از سر گرفته شد.

در این بیانیه آمده است که نمایندگان با پشتیبان گیری از کمیسیون بازی و ماهی آرکانزاس، دریاچه گل را پیاده و با قایق جستجو کردند.

امدادگران هنگام جستجوی یک فرد دیگر که از صخره ای در تگزاس سقوط کرده بود، جسد را پیدا کردند



منبع

پلیس میشیگان می گوید شنای سگ ها در نزدیکی قایق خالی منجر به کشف قربانی غرق شده شد.

قایق های مجهز به سونار دریاچه را شانه کردند و اندکی بعد از ساعت 9 صبح جسدی در کف دریاچه پیدا و بازیابی شد. یکی از اعضای خانواده تایید کرد که این بوکر است.

اعضای خانواده گفتند که قاضی جرمیا تی. بوکر، 48 ساله، “به تنهایی” در ماد لیک، در شهرستان جفرسون، در خلال یک تعطیلات آخر هفته، بر اساس انتشار 7 اوت توسط کلانتر شهرستان جفرسون، گفت.

به گفته بازرسان، گروه‌های جستجو جسد یک قاضی آرکانزاس را پیدا کردند که در جریان سفر خانوادگی به دریاچه ناپدید شده بود.

کلانتر گفت که بازرسان بر این باورند که بوکر به طور تصادفی غرق شده است، اما جسد او برای تعیین علت مرگ او به پزشکی قانونی فرستاده خواهد شد.

کلانتر گفت که هنگام جستجوی آنها، خورشید غروب کرد و خانواده بوکر هیچ نشانی از او ندیدند. آنها برای کمک با 911 تماس گرفتند.