جسد رئیس سابق NAACP کارولینای شمالی پیدا شد

اسقف ویلیام جی باربر، که قبل از اسپیرمن به عنوان رئیس NAACP کارولینای شمالی و اکنون رئیس سازمان ملی و غیرانتفاعی Repairers of the Breach است، در بیانیه ای گفت: “من یک برادر واقعی را در مبارزه از دست دادم. “

کامینگز گفت که از مقامات ایالتی خواهد خواست تا در تحقیقات به مجریان قانون محلی کمک کنند.

گیتوود در یک پست جداگانه در روز سه شنبه گفت که در حالی که او و اسپیرمن در مورد مسائل مربوط به NAACP ایالتی اختلاف نظر داشتند، “من برادر را دوست داشتم.”

خانواده اسپیرمن بیانیه ای صادر کردند و او را “مردی با اعتقاد قوی که خانواده اش را با تمام وجودش دوست داشت” نامیدند. یکی از اعضای خانواده روز چهارشنبه به درخواست نظر بیشتر پاسخ نداد.

گیتوود در یک پست فیس‌بوک در روز سه‌شنبه افزود: «من هیچ نظر دیگری در مورد جزئیات موضوع در آن زمان ندارم و معتقدم به اندازه کافی گفته شده، مستند و ارائه شده است تا خدا حتی به یک مرد نابینا اجازه دهد در صورت دیدن، ببیند. واقعاً مورد نظر است.”

کامینگز گفت: “در قالب دکتر کینگ، او واقعاً یک طبل بزرگ برای عدالت بود.” او در هر موقعیتی خوبی های همه را می دید، حتی مخالفانش، حتی کسانی که از او انتقاد می کردند. او همیشه راهی برای دیدن بهترین ها در آنها پیدا می کرد.”

مقامات روز چهارشنبه گفتند کشیش تی آنتونی اسپیرمن، مدافع حقوق مدنی و رئیس سابق شاخه کارولینای شمالی NAACP که به عنوان رئیس شورای کلیساهای NC نیز فعالیت می کرد، جسد پیدا شده است.

به گزارش WRAL، اسپیرمن در ماه ژوئن علیه چندین مقام ایالتی و ملی NAACP شکایت کرد و آنها را به افترا و توطئه برای برکناری او از ریاست جمهوری متهم کرد. او ادعا کرد که حمایت او از زنی که گفته بود توسط یکی از اعضای کنفرانس دولتی مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است، منجر به تلاش برای برکناری او شد و او را هدف قصاص قرار داد.

مرگ در اوایل روز توسط مارک کامینگز، وکیل گرینزبورو تایید شد که گفت او وکالت اسپیرمن را برعهده داشت. کامینگز از ارائه جزئیات بیشتر در مورد این مرگ خودداری کرد و نگفت که برای چه کاری نماینده اسپیرمن است.

به گزارش نیوز و آبزرور، اسپیرمن حدود پنج ماه پیش توسط رهبری ملی سازمان از NAACP تعلیق شد و به نقل از دریک جانسون، رئیس و مدیر عامل NAACP گفت که اسپیرمن مکررا از واگذاری اموال NC NAACP – که شامل صورتجلسات جلسه و سوابق مالی بود – خودداری کرد. پس از اینکه وی در رقابت انتخاباتی مجدد در سال 2021 شکست خورد.

کلانتر شهرستان گیلفورد در بیانیه ای اعلام کرد که اسپیرمن 71 ساله روز سه شنبه در خانه اش پیدا شد. این انتشار نشان داد که خانواده یا دوستان او را پیدا کردند، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

مردی که متهم شد، کشیش کورتیس گیتوود، در گذشته هرگونه تجاوز جنسی یا آزار جنسی عمدی را انکار کرده است، اگرچه او در بیانیه‌ای در سال 2019 به آسوشیتدپرس گفت که «احساسات متهمان من را انکار نکرده است. ”

گیتوود نوشت: «می‌خواستم خبر درگذشت او نادرست باشد. “من او را بخشیدم.”



منبع

اسپیرمن در سال 2017 به عنوان رئیس NAACP کارولینای شمالی انتخاب شد و یک دوره چهار ساله خدمت کرد.

باربر گفت: “ما یک محقق، یک واعظ، یک مدافع حقوق رای، یک مدافع اصلاح زندان و متهمان به ناحق و یک سرباز استوار در راه عشق و عدالت برای همه نوع بشر را از دست دادیم.” تلاش و تعهد این مرد بزرگ باید گرامی داشته شود.