جزئیات جدید بازداشت بریتنی گرینر در روسیه بدتر از آن چیزی بوده است که او تصور می کرد.

بریتنی گرینر.

بریتنی گرینر در زندان روسیه در حال مبارزه است.

وکیل الکساندر بویکوف، مستعمره کیفری را که گرینر در حال حاضر در آن مستقر است، ویران توصیف کرد و گفت که دمای داخل بسته به آب و هوا به شدت در نوسان است. او گفت که فونیکس مرکوری بزرگ فقط یک ساعت در روز اجازه دارد در خارج از منزل باشد و در طی آن دور یک “حیاط کوچک” قدم بزند.

بریتنی گرینر.

وکیل او به نیویورک تایمز گفت: “او در شرایط خوبی که من گاهی اوقات می توانستم او را پیدا کنم، نبوده است.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

بویکوف نیز متوجه تغییر موکل خود شده است.

با این حال، ناراحتی های دیگری نیز وجود دارد که گرینر به صورت روزانه با آن روبرو می شود. کالوجینا به تایمز گفت که او و سایر زنان زندانی فقط دو بار در هفته اجازه دوش گرفتن دارند. و در جریان بازدید خبرنگار روسی فوق از سلولش، گرینر فاش کرد که درد مکرر به ویژه سردرد را تجربه می کند.

آسیاب کن.AP Photo/Alexander Zemlianichenko

گرینر برای شهادت در جریان محاکمه اش در روسیه به اتهام قاچاق مواد مخدر وارد دادگاه می شود.رویترز / اوگنیا نوووژنینا / استخر

آسیاب کن.الکساندر زملیانیچنکو، عکس استخر/AP

او به تایمز گفت: «او در شرایط خوبی که من گاهی اوقات می‌توانستم او را پیدا کنم، نبوده است.

بریتنی گرینر.
یک گزارش جدید نشان می دهد که بریتنی گرینر در زندان روسیه با شرایط بسیار سختی مواجه است.

  • گرینر با دو فرد دیگر یک سلول کوچک مشترک دارد – که هر دو انگلیسی صحبت می کنند و همچنین متهم به نقض مواد مخدر هستند. در ابتدا، انتظار می رفت که او در تختی بخوابد که برای بدنه 6 فوتی او بسیار کوچک بود. اما در ماه آوریل، اکاترینا کالوژینا، روزنامه‌نگار بازدیدکننده به یک کمیسیون نظارت بر زندان روسیه گفت که آمریکایی‌ها به تخت بزرگ‌تری نیاز دارند.

    گزارش اخیر نیویورک تایمز، که شامل نظرات یکی از وکلای روسی گرینر می‌شود، نشان می‌دهد که این فوق ستاره 31 ساله بسکتبال از زمانی که برای اولین بار در ماه فوریه در فرودگاه مسکو دستگیر شد، چه سختی‌هایی را متحمل شده است.

    بریتنی گرینر برای شهادت در جریان محاکمه اش در روسیه به جرم قاچاق مواد مخدر وارد دادگاه می شود.

    گرینر از دوش‌های نادر گرفته تا سردردهای معمولی با طولانی شدن دوران بازداشت خود با مشکل مواجه است.

  • بریتنی گرینر در یک سلول نگهداری در روسیه ایستاده است.اوگنیا نوووژنینا / استخر / رویترز

    • یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ستاره هشت‌بار WNBA All Star در مستعمره کیفری روسیه که به‌طور غیرقانونی به مدت هشت ماه به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت شده، با شرایط بسیار سخت – و مرز غیرانسانی- مواجه است.

      همه اینها شروع به تأثیر قابل توجهی بر سلامت عاطفی ستاره بسکتبال کرده است. در طی مصاحبه اخیر با CBS Mornings، همسر گرینر، شرل، جزئیات یک “تماس تلفنی آزاردهنده” را که آنها به اشتراک گذاشتند، بیان کرد و ابراز نگرانی کرد که ممکن است گرینر قدرت ذهنی لازم برای ادامه دادن را نداشته باشد.

      گرینر و تیم حقوقی‌اش برای محکومیت 9 ساله‌ای که او در اوایل ماه اوت صادر شده بود، تجدید نظر کردند. جلسه بعدی او برای 25 اکتبر برنامه ریزی شده است، و اگر دادگاه تصمیم اولیه خود را تایید کند، گرینر احتمالا زمانی را در یکی از مستعمرات بدنام روسیه خواهد گذراند.