جری جونز می گوید که دالاس کابوی معامله نمی کند مگر اینکه دیون سندرز ضربه بزند

در حالی که کابوی ها با کوپر راش پشتیبان 4-1 پیش رفتند، جونز گفت که پرسکات به بازگرداندن بازی بزرگ به حمله کابوی ها با بازو و پاهایش کمک می کند.

تنها فردی که هیجان زده تر از جری جونز برای بازگشت داک پرسکات به ترکیب اصلی است، خود کوارتربک دالاس کابوی است.

اما مالک کابوی ها به دلیل بازگشت پرسکات به دیدار یکشنبه دیترویت لاینز پس از از دست دادن پنج بازی گذشته با شکستگی انگشت شست دست راست و اینکه شانس تیم برای اولین بار پس از رقابت برای سوپرباول چه معنایی دارد، خوشحال نیست. آخرین عنوان آنها در سال 1995 بود.

جونز گفت: «ما فقط باید از کسب و کار خود استفاده کنیم. ما به دنبال این نیستیم که به کمک باشگاه های دیگر نیاز داشته باشیم. فقط از اینجا به بعد خیلی خوب بازی کنید و رکوردی را داشته باشید، ما در شرایط خوبی خواهیم بود.”

جونز با داشتن پشتوانه ای سالم به پرسکات، شانس کابوی ها را برای رقابت واقعی برای پلی آف و سوپربول این فصل دوست دارد. او معتقد است که به همان اندازه باز است که مدتی بوده است.

جونز گفت: “ما دوست داریم او را ببینیم که چند نمایشنامه بسازد.” “چیزی با پاهای او، یک مشت بازی بزرگ دریافت کنید. او به ما شانس بهتری می دهد.»

جونز تکرار کرد که تیم به اندازه کافی خوب است که بدون نیاز به معامله برای تقویت فهرست رقابت کند.

جونز در پاسخ به این سوال که چه کسی از دیدن او در لباس فرم قبل از بازی Lions بیشتر هیجان زده است، گفت: “کسی که بیشترین کار را با آن دارد، داک است.” اما اگر این فریاد را در اطراف دالاس این هفته شنیدید، سرم در بالش بود که از سرمستی فریاد می زد. او عالی به نظر می رسد. او در تمرین این هفته عالی بود.”

«آیا آن دیون آنجاست؟» جونز لفاظی با پوزخند پرسید. “اگر ما چنین شوتی داشتیم، متفاوت بود. من این اتفاق را نمی بینم.»



منبع

تنها راهی که او می‌توانست قبل از پایان ضرب‌الاجل معامله، حرکتی را انجام دهد، اگر یک تغییردهنده بازی مانند تالار مشاهیر، دیون سندرز، که کابوی‌ها قبل از فصل 1995 به عنوان بازیکن آزاد امضا کردند تا آخرین عنوان خود را تثبیت کنند.