جری جونز می گوید دالاس کابوی به RB منتشر شده ازکیل الیوت “هر چیزی که داشتیم” داد.

اما او می‌گوید که تصمیم برای آزاد کردن دو بار قهرمان NFL راشینگ، که به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ تیم راشگر و تاچ‌داون به پایان رسید، پس از هفت سال حضور در فرنچایز، تصمیم مناسبی برای این فرنچایز بود.

جونز گفت که الیوت مایل بود برای ماندن با کابوی ها کات کند، اما هرگز توسط کابوی ها پیشنهاد نشد.

آزادی و جدایی قریب الوقوع الیوت از زمانی که او در سال 2019 یک قرارداد 90 میلیون دلاری برای مدت شش سال امضا کرد، پیش بینی شده بود.

جونز گفت: “من هرگز نمی خواهم و نمی خواهم او را حلق آویز کنم یا طرفداران را حلق آویز کنم یا کسی را.” اما من هیچ احتمالی را از میز حذف نمی کنم.

الیوت به‌عنوان کاهش پس از 1 ژوئن آزاد شد، به این معنی که باشگاه نزدیک به 11 میلیون دلار در برابر سقف سال 2023 پس انداز خواهد کرد.

این جونز بود که در جریان مبارزه با NFL در کنار او ایستاد و حتی تهدید کرد که از NFL و کمیسر راجر گودل شکایت خواهد کرد.

مالک جری جونز از بستن درب بر روی احتمال بازگشت ازکیل الیوت به دالاس کابوی ها برای سال 2023 خودداری می کند.

جونز در نشست مالکان NFL در آریزونا بیلتمور گفت: “همه چیز در مورد این بود که این تعدیل را عمدتاً به دلیل محدودیت سقف به دلیل جایی که ما بودیم انجام دهیم.” “دوست دارم او را داشته باشم. اما باز هم، با کارهایی که باید انجام دهیم تا بتوانیم کلاه خودمان را عملی کنیم و کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم تا واقعاً، در ذهنمان، از طریق برنامه یا بازیکن دیگری بهبود پیدا کنیم، ارزش این را داشت که آن پول را روی سقف ذخیره کنیم.»

جونز گفت: “خب، زیک هر چه داشت و بیشتر به ما داد.” و ما هر چه داشتیم و بیشتر به او دادیم. پس این راهی است که شما دوست دارید آن را به پایان برسانید.»



منبع

و کابوی ها برای آن در زمین و در سقف دستمزد بهتر هستند، که ثابت شد عامل بیش از حد سواری است.

جونز قاطعانه گفت: “نه، نه، به طور خاص، نه.”

الیوت قرار بود 16.7 میلیون دلار در برابر سقف حقوق و دستمزد پایه 10.9 میلیون دلاری غیرتضمین شده در سال 2023 حساب کند. و این رقم پس از اینکه تیم به تونی پولارد برچسب امتیاز را داد و 10.1 میلیون دلار در سال 2023 تضمین کرد، باقی نمی ماند.

پس از فصلی که در آن الیوت در سال 2022 برای رسیدن به 876 یارد راشینگ کم عجله کرد، مسئله این بود که چه زمانی، نه اگر.

به سه قهرمانی تیم در دوره تصدی او اضافه کنید و قرارداد طولانی مدت در سال 2019 به پایان رسید که گاهی اوقات سخت شد و پیوند جونز و الیوت به همان اندازه بین مالک و بازیکن در تاریخ کابوی منحصر به فرد بود.

جونز تصدیق کرد که دوران حضور الیوت در دالاس با حضور الیوت در دور چهارم در سال 2016 و تیمی همراه با داک پرسکات به عنوان یک منتخب دور چهارم به این تیم آغاز شد تا کابوی ها را به رکورد 13-3 و قهرمانی NFC East به عنوان قهرمانی برساند. تازه کار

جونز، با این حال، از بستن درهای حرفه ای الیوت در کابوی ها خودداری می کند و تا زمانی که با تیم دیگری قرارداد نبندد، این کار را نخواهد کرد. الیوت فهرستی از گزینه‌های آرزو دارد اما مقصد هنوز در آژانس رایگان است.

الیوت شش بازی را در سال 2017 به دلیل تعلیق NFL به دلیل نقض خط مشی رفتار شخصی لیگ از دست داد.

اگر ضمانت‌های قرارداد او که باعث شد کابوی‌ها در دو سال گذشته علی‌رغم کاهش تولید، او را در فهرست نگه دارند، ممکن بود زودتر از این اتفاق بیفتد.