جرد کوشنر گفت حمله به مار-آلاگو اشتباهی از سوی دشمنان ترامپ بود. او پس از حدس و گمان های شایع مبنی بر اینکه ممکن است به FBI اطلاعات داده باشد، صحبت کرد.

منابع ناشناس دیگری نیز به نیوزویک و وال استریت ژورنال گفتند که یکی از نزدیکان ترامپ حتی فدرال رزرو را به محل دقیق اسناد راهنمایی کرده است.

خواهرزاده ترامپ، مری، منتقد طولانی مدت عموی خود، همچنین پیشنهاد کرد که کوشنر ممکن است مسئول باشد، همانطور که مایکل کوهن، وکیل سابق او که دشمن بدل شده بود، در مصاحبه با ناتالی موسومچی از Insider.

(دولت بایدن می گوید که از این حمله که شخصاً توسط دادستان کل تأیید شد، بی اطلاع بوده است. حکم آن توسط یک قاضی امضا شده است.)

جرد کوشنر در حال سخنرانی در فاکس نیوز در 21 اوت 2022

همانطور که اکسیوس به نقل از منابع ناشناس گزارش داد، این شبهه ای است که برخی از متحدان ترامپ بلافاصله پس از حمله مطرح کردند. ترامپ معتقد است که همیشه با درخواست های آژانس همکاری داشته است.

کوشنر در صحبت با مارک لوین، اقدامات اف بی آی را به عنوان بخشی از کتاب بازی قدیمی علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با سرزنش کردن “دشمنان” توصیف کرد و استدلال کرد که این اتفاق می افتد زیرا ترامپ “یک جنگنده” است.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

لوین بر تمجید و تمجید از رئیس جمهور سابق و توصیه به فدرال رزرو برای تفتیش خانه اش تمرکز کرد.

این مشاهدات با هدف اعلام شده وزارت دادگستری از انجام آن حمله در تضاد است: اینکه ترامپ به اشتباه اسناد طبقه بندی شده در اختیار داشته و ممکن است چندین جنایت مرتکب شده باشد.

“اما آنچه اکنون در حال رخ دادن است، همان چیزی است که توسط همان افراد انجام می شود، آنها به همان منابع درز می کنند، آنها ادعاهای شگفت انگیزی را تولید می کنند که مدت کوتاهی پس از آن رد می شود.”

او این حمله را “علت نگرانی” برای دموکراسی توصیف کرد و “دشمنان” ترامپ را مقصر دانست.

  • کوشنر گفت: “این باعث می شود بسیاری از افرادی که می خواهند به عدالت سیستم قضایی و دموکراسی ما اعتقاد داشته باشند، مکث و نگرانی زیادی ایجاد کند.”

    او از کوشنر نپرسید که آیا یک خبرچین دنیای ترامپ وجود داشته است که به FBI در مورد اینکه چه چیزی و کجا باید جستجو شود، خبر داده است یا خیر.

    مولوینی استدلال کرد که حتی به عنوان بخشی از حلقه درونی ترامپ، او از وجود گاوصندوقی که ماموران اف‌بی‌آی برخی از اسناد را در آن پیدا کرده‌اند، بی‌اطلاع بوده است.

    جرد کوشنر برای اولین بار پس از حمله 8 آگوست به مار-آ-لاگو مصاحبه کرد.

  • کوشنر در مصاحبه با لوین مخالفت نکرد و این حمله را “حمله نفرت انگیز” نامید.

    جرد کوشنر روز یکشنبه پس از گمانه زنی های گسترده مبنی بر اینکه او ممکن است خال برای اف بی آی باشد، برای اولین بار در مورد یورش به مار-آلاگو صحبت کرد.

    میک مولوینی، سرپرست سابق ستاد کارکنان کاخ سفید ترامپ، گفت که باید یکی از «شش تا هشت نفر» حلقه درونی ترامپ باشد – گروهی که احتمالاً کوشنر را در بر می گیرد.

    کوشنر گفت که ترامپ «دشمنانش را آنقدر دیوانه می‌کند که همیشه او را بیش از حد تعقیب می‌کنند و در تلاش برای به دست آوردن او اشتباه می‌کنند و اساساً این اتفاقی است که در اینجا افتاد.

    گفته می شود اطرافیان ترامپ مظنون هستند که یکی از اعضای خانواده – شاید کوشنر – به اف بی آی خبر داده است.

  • جرد کوشنر در حال سخنرانی در فاکس نیوز در 21 اوت 2022اخبار فاکس