جرد کوشنر در خاطرات آتی می گوید که دونالد ترامپ از دختر ایوانکا خواسته است تا پس از انتخابات 2016 با هیلاری کلینتون ملاقات کند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

بر اساس خاطرات آتی جارد کوشنر، دونالد ترامپ می خواست پس از انتخابات 2016 با هیلاری کلینتون ملاقات کند.

  • به گفته جرد کوشنر، دونالد ترامپ می خواست کمی پس از انتخابات 2016 با هیلاری کلینتون ملاقات کند.برنده مک نامی/گتی ایماژز

    • کوشنر نوشت که پدرشوهرش ایوانکا را مأمور کرده تا با دوست سابقش چلسی کلینتون تماس بگیرد تا ترامپ را با هیلاری و بیل ملاقات کند. کوشنر در روزنامه The Hill نوشت: ترامپ به ایوانکا گفت که هیلاری و بیل را در هفته های آینده برای شام دعوت کند.

      کتاب خاطرات کوشنر که دوران او به عنوان مشاور ارشد ترامپ در کاخ سفید را بازگو می کند، قرار است روز سه شنبه منتشر شود.

      ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود همچنان ادعا می کرد که رقیب سیاسی خود یک جنایتکار است و در سال 2020 گفت که با شعارهای “100% او را قفل کن” موافق است.

      بر اساس خاطرات منتشر شده توسط The Hill، ترامپ می خواست با کلینتون “رابطه صمیمانه” برقرار کند.

    • کوشنر، داماد ترامپ، می‌نویسد که رئیس‌جمهور سابق می‌خواست با هیلاری «روابط صمیمانه‌ای برقرار کند تا کشور را متحد کند» و نشان دهد که «هیچ قصدی برای نگاه به عقب نداشت». که توسط The Hill به دست آمد.

      کوشنر می نویسد، زمانی که کلینتون از بازشماری انتخابات جیل استین حمایت کرد، نظرش تغییر کرد.

    نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری دونالد ترامپ (L) با هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه پیشین نامزد دموکرات ریاست جمهوری در جریان مناظره تالار شهر در دانشگاه واشنگتن در 9 اکتبر 2016 در سنت لوئیس، میسوری، دست می دهد.

    تلاش آشکار ترامپ برای اطلاع رسانی پس از یک مبارزات انتخاباتی پرحاشیه انجام شد که در آن به نظر می رسید او حامیان خود را تشویق می کرد که درباره کلینتون شعار «قفلش کن» سر دهند و در جریان یک مناظره به کلینتون گفت که اگر او مسئول باشد، او «در زندان خواهد بود».

    بر اساس کتاب خاطرات آتی جارد کوشنر، دونالد ترامپ از دخترش ایوانکا خواست تا کمی پس از انتخابات ریاست جمهوری 2016 با هیلاری کلینتون ملاقات کند.

    به گزارش هیل، کوشنر نوشت: «ایوانکا با چلسی تماس گرفت، اما چند روز بعد هیلاری از چالش جیل استین در انتخابات حمایت کرد و ترامپ به همکاری خود پایان داد.»

    استاین، که نامزد ریاست جمهوری حزب سبزها بود، رهبری تلاش بازشماری انتخابات سراسری در ویسکانسین را برعهده داشت که کمپین کلینتون از آن حمایت کرد.