جرالدو ریورا از فاکس نیوز اعلامیه خیره کننده ای درباره دونالد ترامپ می کند

جرالدو ریورا و دونالد ترامپ. (عکس: گتی)

ریورا نوشت: “منکران انتخابات مرا افسرده می کنند.” من رئیس جمهور ترامپ را به خاطر کمپین شرم آورش برای تهمت زدن و تضعیف ایمان آمریکا در انتخابات ما مقصر می دانم. با وجود تمام دستاوردهای مثبت او و بسیاری از آنها، هرگز نتوانستم از او حمایت کنم. ما بدون پایبندی به قانون اساسی هستیم [second] نرخ.”

جرالدو ریورا، مجری شبکه فاکس نیوز، روز چهارشنبه در توییتی نوشت که دیگر هرگز نمی تواند از دوست دیرینه دونالد ترامپ حمایت کند.

ریورا، یکی از مجریان دوره‌ای برنامه «The Five»، گفت که فریادهای بی‌اساس رئیس‌جمهور سابق مبنی بر تقلب در رأی‌گیری به وفاداری او برای همیشه پایان داد.

“وای! فاکس نیوز واقعاً دستور کار دموکرات ها و دموکرات ها را پیش می برد.» او در Truth Social، شبکه اجتماعی خودش نوشت. هر روز بدتر می شود. با بسیاری از دموکرات‌ها فقط با پرسش‌های سافت‌بال مصاحبه شد، سپس همتایان جمهوری‌خواه مورد نظر قرار گرفتند.»

پس از اینکه ریورا انتخابات 2020 را پایان یافته اعلام کرد، او اجازه داد ترامپ با او صحبت نکند. ریورا از همکاران فاکس نیوز و ترامپ به دلیل تقویت ادعاهای تقلب منجر به شورش کنگره انتقاد کرده و ترامپ را به تحریک محاصره متهم کرده است. او مدت کوتاهی پس از قیام گفت که “اختلال” در دوستش آشکار شد که او ندیده بود.

جرالدو ریورا و دونالد ترامپ.  (عکس: گتی)

جرالدو ریورا و دونالد ترامپ. (عکس: گتی)

ریورا با ترامپ تماس گرفته است “دوست وفادار” که او به مدت چهار سال پشتیبانی می شود در مقام ریاست جمهوری آمریکا و «خرزهای چپ» را متهم به تلاش برای نابودی ترامپ به هر قیمتی کرد. وی از نقش ترامپ در تولید واکسن کووید-۱۹ تمجید کرد و گفت که باید به نام او نامگذاری شود. اما انکار بی اساس ترامپ در مورد شکست خود در انتخابات، وفاداری ریورا را تضعیف کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

مقداری پاسخ دهندگانمورد سوال قرار گرفت “دستاوردهای” ترامپ و دیگران ریورا را نامگذاری کردند یک کت.

ترامپ اخیراً ناامیدی خود را از فاکس نیوز تشدید کرده است که معمولاً یک رسانه قابل اعتماد برای او است.