جراح ژنرال Vivek Murthy با فرهنگ تنهایی مبارزه می کند

در هفته های اخیر، مورتی دو توصیه قابل توجه را صادر کرده است که به دنبال رسیدگی به فرهنگ انزوای فرهنگی است که با افزایش اتکا به اینترنت تقویت شده است. در حالی که کارهایی که او ترسیم می‌کند بسیار فراتر از محدوده یک مطب است، تمرکز مورتی نشان‌دهنده چیزی است که احتمالاً در سال‌های آینده دغدغه اصلی متخصصان پزشکی و سیاست‌گذاران خواهد بود.

مورتی از سیاست‌گذاران، رهبران کسب‌وکار و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی می‌خواهد تا «فرهنگ ارتباط» را پرورش دهند که تنهایی مزمن و ناخواسته را یک بیماری تلقی می‌کند. این که آیا آنها توجه خواهند کرد یا نه، یک سوال باز باقی می ماند.

این سند 82 صفحه‌ای تأیید صریح این است که بزرگسالان آمریکایی روابط معنادار کمتر و کمتری خارج از خانواده و محل کار دارند – و فقدان این روابط آسیب‌های جدی برای سلامتی دارد که تقریباً شبیه به سیگاری‌های همیشگی است.

مورتی اخیراً گفت: «خدمت یک پادزهر قدرتمند برای تنهایی است.

داوطلب شدن در جامعه شما می تواند به افسردگی کمک کند (NBC News) >>>



منبع

اما با فروکش کردن همه‌گیری، مورتی به طور فزاینده‌ای درباره نگرانی‌هایی که برای اولین بار در کتاب سال 2020 خود با عنوان «با هم: قدرت شفابخش ارتباط انسانی در دنیای گاهی تنها» بیان کرد، سخن گفت.

مورتی، جدی و آرام، اغلب در اخبار کابلی و رسانه های اجتماعی توسط افرادی مانند دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد رئیس جمهور درباره بیماری همه گیر، و دکتر آشیش جاها، هماهنگ کننده تیم واکنش به بیماری همه گیر کاخ سفید تحت الشعاع قرار می گرفت.

مورتی در دومین توصیه ماه مه با عنوان «رسانه‌های اجتماعی و سلامت روان جوانان» می‌گوید اتکای فزاینده به رسانه‌های اجتماعی باعث می‌شود که بزرگسالان جوان عزت نفس پایین و همچنین علائم مرتبط با اختلالات اضطرابی و افسردگی را تجربه کنند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز به طور معمول نوجوانان را در معرض محتوای نامناسب و خطرناک قرار می دهند.

مورتی می نویسد فقدان ارتباط اجتماعی آمریکایی ها را “عصبانی، بیمار و تنها” می کند. و اگر شبکه‌های اجتماعی قبل از همه‌گیری در سال ۲۰۲۰ توسط نیروهای اقتصادی، اجتماعی و غیره مختل شده بودند، قرنطینه، تعطیلی مدارس و افزایش کار از راه دور تنها بحران را تشدید کرده است.

دکتر ویوک مورتی با میکروفون پشت یک تریبون ایستاده است.

ظهور برنامه های هوش مصنوعی مانند ChatGPT می تواند به عنوان یک شتاب دهنده عمل کند و به طور بالقوه شکاف های اجتماعی را عمیق تر کند و در عین حال بخش بزرگی از نیروی کار را جابجا کند.

مورتی مطالعه‌ای را بر روی 10000 نوجوان 14 ساله توصیف می‌کند که «به این نتیجه رسیدند که استفاده بیشتر از رسانه‌های اجتماعی خواب ضعیف، آزار و اذیت آنلاین، تصویر بدنی ضعیف، اعتماد به نفس پایین و نمرات بالاتر علائم افسردگی را پیش‌بینی می‌کند که ارتباط بیشتری برای دختران نسبت به پسران دارد».

دانش‌آموز کلاس نهم آلانی رودریگز مارتینز در ژانویه 2022 در یک کلاس مجازی در لوئیزویل، کیو شرکت می‌کند. (امیرا کارائود/ رویترز)

«با هم» که تنها چند هفته پس از قرنطینه شدن کشور منتشر شد، به نظر می‌رسد برای دنیایی پس از همه‌گیری آماده شده است، دنیایی که در آن خود ویروس برای بسیاری از مردم به عنوان یک نگرانی بهداشتی فروکش کرده است، در حالی که چالش‌های روانی ناشی از همه‌گیری تنها بیشتر شده است. تلفظ شده.

اینکه چگونه رویای آمریکایی مردم را به تنهایی متقاعد می کند طبیعی است (آسوشیتدپرس) >>>

آمریکایی تنها

"تد لاسو" ستاره جیسون سودیکیس، به همراه کارین ژان پیر، دبیر مطبوعاتی و بازیگران دیگرش، در یک نشست مطبوعاتی در 20 مارس برای بحث درباره اهمیت پرداختن به سلامت روان برای ارتقای رفاه کلی.  (کوین لامارک/رویترز)

در حالی که جراح 45 ساله و پدر دو فرزند اذعان می کند که پلتفرم های رسانه های اجتماعی می توانند “توانایی ایجاد و حفظ دوستی های آنلاین” را تقویت کنند، او قویاً پیشنهاد می کند که ما به اندازه کافی برای در نظر گرفتن مضرات وجود دیجیتالی به شدت انجام نداده ایم. روندی که با همه‌گیری سرعت گرفت، زمانی که میلیون‌ها کودک به مدرسه و حتی اردوهای تابستانی آنلاین رفتند.

او می نویسد: «کودکان و نوجوانان ما تا زمانی که میزان تأثیر رسانه های اجتماعی را به طور کامل بدانیم، تجملات سال ها انتظار را ندارند. اما محبوبیت پلتفرم‌هایی مانند TikTok نشان می‌دهد که راه‌حل سیاستی دقیق دور از دسترس است.

عادات اجتماعی خود به خود به وجود نمی آیند، بلکه بر اساس ارزش هایی شکل می گیرند که جامعه به بزرگسالان جوان می دهد.

دکتر ویوک مورتی در یک کلینیک واکسیناسیون کودکان کووید-19 در مک‌لین، ویرجینیا، در سال 2021. (اولین هاکستین/رویترز)

مورتی در توصیه جدیدی که در اوایل این ماه منتشر شد با عنوان «اپیدمی تنهایی و انزوا ما» می نویسد: «تنهایی بسیار فراتر از یک احساس بد است – هم به سلامت فردی و هم به سلامت جامعه آسیب می رساند».

کارشناس (Yahoo Finance): رسانه های اجتماعی آسیب فوق العاده ای به دموکراسی، سلامت عمومی، ایمنی وارد کرده اند.

آینده ای نامعلوم

دنی ریگان در یک اتاق مشترک در مرکز امید لیندنر در میسون، اوهایو نشسته است.