جراح اندام اشتباهی را برمی دارد. اکنون زن فرزنو شکایت کرده و به اتاق عمل برمی گردد

نام دکتر نارایانا آمباتی، مرکز پزشکی منطقه ای جامعه و همکاران اورولوژی کالیفرنیای مرکزی در این شکایت وجود دارد. همچنین پزشک دیگری به نام شاهین چاندراسوما از پاسادنا ذکر شده است.

Locum tenens یک جراح ویزیت است. تلاش برای رسیدن به چاندراسوما در روز جمعه ناموفق بود.

پیمنتل همچنین گفت که این امکان وجود دارد که آمباتی این عمل جراحی را انجام نداده باشد، اما او “این مورد را تایید نکرده است.”

“این حادثه مربوط به بیمار Parfitt در تابستان گذشته مورد بررسی کامل (وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا) قرار گرفت. دکتر آمباتی در نفرکتومی نقشی نداشت. جراح در واقع یک لوکوم تننس بود، دکتر چاندراسوما. او به UACC وابسته نیست. جالب اینجاست که در دادخواست اخیر نامی از او برده نشده است، اما در بندهای 10 و 12 ذکر شده است. من نمی دانم که چه کسی وکالت دکتر چاندراسوما را بر عهده دارد.

او افزود: “نود و نه درصد پرونده ها خارج از دادگاه حل می شود.” واقعیت این است که این بسیار فاحش است، آنها باید حل و فصل کنند.»

به گزارش LAist، در یک مورد مشابه اورنج کانتی، کالیفرنیا در سال 2017، یک اورولوژیست سانتا آنا پس از برداشتن طحال بیمار به جای کلیه، از انجام عمل های بیشتر کلیه منع شد. او همچنین موظف بود هر زمان که اقدامات دیگری را انجام می داد، یک اورولوژیست دیگر در دسترس باشد.

طبق گفته کلینیک مایو، زمانی که طحال برداشته می شود، سایر اندام ها به طور کلی وظایف آن را بر عهده می گیرند، اما همراه با خطر بالاتر عفونت های جدی، بیمار بدون طحال در بهبودی پس از یک بیماری با مشکل مواجه می شود.

یک زن فرزنو پس از اینکه یک پزشک طحال او را به جای کلیه بیمار برداشت، به دنبال غرامت مالی است، اشتباهی که طبق یک دادخواست یک آسیب شناس را “متحیر” کرد.

«در این دوران سخت برای بیمار ساراجان پارفیت و اعضای خانواده‌اش، ما همدردی خود را ابراز می‌کنیم. از آنجا که این پرونده در حال بررسی است، ما نمی توانیم اظهار نظر کنیم.

زنبور روز جمعه پاسخی از وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا در مورد هرگونه تحقیق در مورد این عملیات دریافت نکرد.

به گفته متخصصان پزشکی، این زن، ساراجان پارفیت، باید تحت عمل جراحی دیگری قرار گیرد تا کلیه را خارج کند و برداشتن طحال او را در برابر عفونت‌های جدی آسیب‌پذیر می‌کند. این دادخواست که در ماه ژوئن در دادگاه عالی شهرستان فرسنو ارائه شد، ادعا می کند که این اشتباه باعث “پریشانی شدید عاطفی” پارفیت شده است.

تلاش برای رسیدن به آمباتی ناموفق بود. مایک بال، یکی از شرکای شرکت حقوقی مک کورمیک، بارستو، در فرزنو، در پاسخ به پرسشی گفت:

این عمل در ژوئن 2021 انجام شد. طبق اسناد دادگاه، این اشتباه برای چندین روز کشف نشد تا اینکه کلیه پس از ارسال به پاتولوژیست بررسی شد. پاتولوژیست “بسیار شگفت زده شده بود، از پاتولوژیست های دیگر خواست تا تشخیص او را تایید کنند.” در نهایت، هر پنج پاتولوژیست موافقت کردند که عضوی که برای معاینه ارائه شده و به عنوان کلیه چپ شناسایی شده است، در واقع یک طحال است.

قرار است این پرونده در 13 اکتبر به دادگاه بازگردد.



منبع

پل پیمنتل، وکیل پارفیت، این خطای جراحی را “دیوانه کننده… من هرگز در این جامعه نشنیده ام.”

پیمنتل گفت: «دکتر نمی‌خواهد این پرونده او را دنبال کند.

پیمنتل گفت که انتظار دارد این پرونده خارج از دادگاه حل و فصل شود.

در پاسخ به این شکایت، مرکز پزشکی منطقه ای جامعه این بیانیه را صادر کرد: