جذابیت یقه آبی Fetterman با سفت شدن مسابقه پنسیلوانیا آزمایش می شود

یکی از افراد کمیاب که میهمانی را تغییر می داد، پل آمالونگ، یک نگهبان بود که با یک کیسه کدو سبز از بازار کشاورزان در لاتروب خارج می شد.

به ندرت در مصاحبه‌ها می‌توان کسی را پیدا کرد که اخیراً به جمهوری‌خواهان رأی داده باشد و اکنون از فترمن حمایت کند. و یافتن رأی دهندگان دموکرات اخیر به اوز نیز به ندرت دیده می شد.

میشل مک فال، رئیس حزب دموکرات وست مورلند، اینگونه شروع کرد و ستوان جان فترمن فرماندار پنسیلوانیا را در این هفته در حومه‌های قرمز رنگ پیتسبورگ به حامیان خود معرفی کرد.

مگی گفت: «آنچه من می بینم افرادی مانند پسر یا دختر اتحادیه دموکرات است که به دونالد ترامپ رای داده است که برمی گردد، زیرا آنها فترمن را دوست دارند، چیزی که او برای آن ایستاده است، شبیه آنهاست – خالکوبی ها و کمی سیگار کشیدن. . “او آنها را هیجان زده می کند.” (اگرچه فترمن طرفدار قانونی کردن ماری جوانا تفریحی است، او گفته است که خودش از آن استفاده نمی کند.)

در مصاحبه‌های این هفته با دوازده رای‌دهنده مستقل در وست‌مورلند و سایر شهرستان‌های قرمز، هیچ‌کدام به پیشینه‌ی فترمن، یا توصیه‌های پزشکی مشکوک اوز در برنامه تلویزیونی‌اش، یا دیگر مسائل زودگذری که هر دو کمپین سعی کرده‌اند از آن استفاده کنند، صحبت نکردند.

اما مک‌فال، رئیس دموکرات‌ها در شهرستان وست‌مورلند، گفت که تبلیغ حمله‌ای جدید علیه فترمن در رادیو محلی به دنبال تخریب وجهه مردم عادی او بود.

آمالونگ، 74 ساله، یک راننده سابق کامیون، گفت که فترمن رای خود را داشت، اگرچه عمدتاً به این دلیل که معتقد است جمهوری خواهان به حزب شورش تبدیل شده اند. او گفت: «زمانی که جمهوری‌خواه بودم، مستقیماً به جمهوری‌خواه رأی نمی‌دادم. اما از زمانی که 6 ژانویه آمده است، نگاه نمی کنم. من فقط به دموکرات مستقیم ضربه می زنم.”

موضوعی که اغلب توسط رای دهندگان، از جمله برخی از حامیان اوز مطرح می شد، این بود که اوز یک پنسیلوانیایی «واقعی» نبود، زیرا تنها در سال 2020 به ایالت نقل مکان کرد. رایج ترین اعتراض به فترمن این بود که او برای مدت طولانی برای بخشش تلاش کرده بود. مردان زندانی در حال گذراندن حبس ابد به دلیل قتل، که به گفته مقامات زندان هیچ تهدیدی برای امنیت عمومی نیست.

فترمن در نزدیکی یورک، پنسیلوانیا ثروتمند شد. او به مدت 13 سال شهردار برادوک بود، شهری در خارج از پیتسبورگ که در اثر فروپاشی صنعتی ویران شده بود. این شغل سالی 150 دلار حقوق می گرفت و خانواده اش تا زمانی که در 49 سالگی ستوان فرماندار شد از او حمایت کردند.

اگر فترمن با پیروزی‌های بایدن در حومه فیلادلفیا، جایی که شکست ترامپ در سال 2020 رای‌دهندگان تحصیل‌کرده دانشگاهی را از خود دور کرد، تجاوز به بایدن در مناطق قرمز ممکن است ضروری نباشد.

مک فال گفت: «آنچه که من اکنون از رادیو می‌شنوم این است که جان فترمن از والدینش زندگی می‌کند و یک بچه ثروتمند لوس است که وانمود می‌کند مردی از مردم است. -ناراحتی طبقاتی: “من آنچه این شخص دارد ندارم و عادلانه نیست.”

روسی گفت: “رای دهندگانی که اکنون به رنگ قرمز رای می دهند، هیچ برنامه ای برای بازگشت به حزبی که احساس می کنند آنها را ناامید کرده است، ندارند.”

جایانا شیری، یک دانشجوی 28 ساله که با والدینش در فرنچ ویل، پنسیلوانیا زندگی می کند و در حال تحصیل در رشته عدالت کیفری است، از رویکرد فترمن دفاع کرد. او گفت که سیستم زندان افراد زیادی را “که دوباره مرتکب جرم نمی شوند” را حبس می کند. «در دهه 80 چیزی از کنترل خارج شد. مالیات دهندگان آمریکایی مجبور بودند پول نقدی را که به سختی به دست می آوردند برای پرداخت هزینه های مردان یا زنانی که تمام عمر خود را در زندان بگذرانند، جمع آوری کنند.

حدود 100 نفر در پارکینگی در پشت اتوبوس مبارزات انتخاباتی فترمن که شعار «هر شهرستان، هر رأی» مزین شده بود، جمع شده بودند. این همان استراتژی است که فترمن نامزدی سنا خود را بر اساس آن بنا کرده است – سال گذشته با ویدیویی یادآور آهنگ بروس اسپرینگستین اعلام شد که شهرهای کوچکی را نشان می‌دهد که در آن مردم «احساس می‌کنند عقب مانده‌اند» و قول می‌دهد که «فترمن می‌تواند تعداد زیادی از آن رای دهندگان را به دست آورد».

در سال 2016، خانه‌ای در خارج از Latrobe که مانند پرچم آمریکا با بریدگی بلند ترامپ نقاشی شده بود، صدها نفر را برای گرفتن عکس سلفی جذب کرد. اکنون مالک آن چیزی که به “خانه ترامپ” معروف شد، لزلی روسی، نماینده ایالت جمهوری خواه لاتروب است. او گفت که فترمن هیچ شانسی برای جذب حامیان از دست رفته دموکرات در این شهرستان ندارد.

لاتروب، در مرکز شهرستان وست مورلند، یک شهر آبجوسازی و تولیدی است که در آن اولین تقسیم موز در سال 1904 ایجاد شد. جمعیت آن از سال 1970 به طور پیوسته کاهش یافته است. ممکن است به عنوان یکی از جوامع در ویدیوی اعلامی فترمن عمل کند که “بهترین روزها آن روزها بودند.” یک نسل پیش.»

مصاحبه‌ها حکایتی بود، اگرچه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که فترمن در میان یک گروه بزرگ از رای‌دهندگان در شهرستان‌های قرمز – زنان سفیدپوست طبقه کارگر – برتری دارد. نظرسنجی فاکس نیوز در ماه گذشته نشان داد که او زنان سفیدپوست بدون مدرک دانشگاهی را با 8 درصد برنده شد. شکاف جنسیتی نیز وجود داشت: مردان سفیدپوست بدون مدرک دانشگاهی اوز را با 15 امتیاز ترجیح دادند.

نظرسنجی به طور گسترده ای از این ایده حمایت می کند که فترمن تصویری مشترک با رای دهندگان دارد. در نظرسنجی دانشگاه مونموث این هفته، 57 درصد از رای دهندگان پنسیلوانیا گفتند که فترمن نگرانی های روزمره افرادی مانند آنها را درک می کند. فقط 39 درصد در مورد اوز، جراح قلب سابق و مجری مشهور تلویزیون، همین را گفتند.

آمالونگ گفت: «راستش را به شما بگویم، من تا 6 ژانویه تمام عمرم جمهوری‌خواه بودم و پس از آن به حزب دموکرات روی آوردم.

مک فیلیپس که کمپین سال 2020 بایدن را در پنسیلوانیا نیز اداره می کرد، گفت: «شوق واقعی برای جان در این مناطق قرمز وجود دارد، به گونه ای که قبلاً ندیده بودم. «مردم جان را در کاستکو، در آلدی می‌بینند. او واقعی و یکی از آنهاست. حتی اگر در همه چیز با او موافق نباشند.»

اکنون، در هفته‌های پایانی قبل از روز انتخابات، با نظرسنجی‌ها که نشان می‌دهد رقابتی باریک در رقابت محوری برای کنترل سنا وجود دارد، این پیش‌فرض که فترمن می‌تواند رای‌دهندگان روستایی، از جمله برخی که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق حمایت می‌کنند، به دست آورد، تحت فشار است.

بازدیدکنندگان در 11 اکتبر 2020 در خارج از خانه ترامپ در لاتروب، پانزدهم اکتبر 2020 عکس می گیرند. (نیت اسمال وود/نیویورک تایمز)

مشخص نیست که آیا حملات به پیشینه ممتاز او، که اوز گفته است او را «عوام‌گرای تظاهر می‌کند»، رأی‌دهندگان طبقه کارگر را خاموش می‌کند یا خیر.

او نسبت به هیچ یک از نامزدهای سنا خیلی مشتاق نبود، اما گفت که قصد دارد به فترمن رای دهد.

فترمن برنامه مبارزات انتخاباتی خود را با بهبودی پس از سکته مغزی محدود کرده است و قادر به بازدید از “هر شهرستان” نیست. او با حملات شدید جمهوری خواهان روبرو است که به نظر می رسد رای دهندگان را به شدت تحت تاثیر قرار داده است، به ویژه در مورد سابقه او در جنایت. سهم رای دهندگانی که فترمن را نامطلوب نگاه می کنند، افزایش یافته است، در حالی که بسیاری از جمهوری خواهان با اکراه پشت سر نامزد خود، دکتر مهمت اوز، گرد آمده اند. از آنجایی که فترمن در نظرسنجی در تابستان پیشتاز دو رقمی بود، سخت‌تر شدن رقابت‌ها، در حالی که در یک ایالت میدان نبرد معمول است، باعث افزایش نگرانی دموکرات‌ها شده است.

او گفت: “مگر اینکه فترمن بگوید، “من به خانه شما می آیم و 0.30-06 شما را می برم تا نتوانید گوزن دم سفید خود را شکار کنید.”، “من به او رای می دهم.”

بازدیدکنندگان در 11 اکتبر 2020 در خارج از خانه ترامپ در لاتروب، پانزدهم اکتبر 2020 عکس می گیرند. (نیت اسمال وود/نیویورک تایمز)

موریس ویل، پا. – “نیازی نیست به شما بگویم که دموکرات بودن در شهرستان وست مورلند سخت است.”

کارول دزیاک، 69 ساله، که در بازار کشاورزان نیز خرید می کرد، به یاد می آورد: «مرکز شهر لاتروب، مردم دیوار به دیوار بودند. برای مدتی، این زوج صاحب یک فروشگاه کارت Hallmark بودند، اما مشتریان آن را برای فروشگاه‌های مرکز خرید رها کردند.

مایکل لیتر که در شهرستان میفلین در بخش مرکزی ایالت زندگی می‌کند، گفت: «آنچه مرا در مورد اوز ناراحت می‌کند این است که احساس نمی‌کنم او واقعاً یک پنسیلوانیایی است. با این وجود، او قصد دارد به اوز رای دهد.

او می خواهد یک نگهبان بازی دولتی شود.

در مناطق وسیع روستایی پنسیلوانیا، کمپین فترمن با هدف بهبود عملکرد رئیس جمهور جو بایدن در سال 2020، یکی دیگر از نامزدهایی که از درخواست های Everyman خود حمایت کرد و به سختی ایالت را برعهده داشت.

دزیاک گفت: «من یک دموکرات هستم، اما به دموکرات رأی نمی دهم. او آنچه را که در مورد فترمن در تبلیغات تلویزیونی دیده بود که او را در برابر جرم و جنایت نرم می خواند، دوست نداشت. او گفت: «محکومین اجازه می‌دهند از زندان خارج شوند و این‌ها – فکر می‌کنم این بهترین کار من است.

یک مشاور بازنشسته مواد مخدر و الکل، لیتر، 66 ساله، گفت: «قطعاً نمی‌خواهم فترمن در آنجا باشد. او خیلی طرفدار جنایت است.»

در یک سخنرانی که فقط پنج دقیقه به طول انجامید، فترمن به حامیان خود در شهرستان وستمورلند، که ترامپ در سال 2020 با 28 درصد برنده شد، گفت که “ما باید با افزایش آرا، شهرستان های قرمز را مسدود کنیم”. فترمن که هنوز پس از سکته مغزی خود در ماه مه بهبود می یافت، روان اما با وقفه و با فاصله بین کلمات صحبت می کرد. این نشان می‌دهد که چگونه کمپین او مجبور شده است از تکیه بر جذابیت فترمن در مقابل جمعیت، در ظاهر بی‌نقص در طول بهار، به استراتژی متمرکز بر رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی تبدیل شود. یک مناظره با اوز برای 25 اکتبر برنامه ریزی شده است.

او با کد لباس فترمن متقاعد نشد. “میدونی اون از نظر من چه شکلیه؟” لیتر گفت. او شبیه یک معتاد به هروئین است. آنها تنها کسانی هستند که در تابستان هود می پوشند.»

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

فترمن در مصاحبه‌ای گفت که خانواده‌اش از انتخاب زندگی او برای کار «در جامعه‌ای رها شده» حمایت کرده‌اند. او کمک های خانواده اش را پنهان نگذاشته است، هرچند که این کمک ها چندان شناخته شده نیست.

شاری، دختر یک معدنچی زغال سنگ گفت که به ریشه روستایی خود در مرکز پنسیلوانیا و استقلال سیاسی خود افتخار می کند. او گفت: “لعنتی بله، من فکر می کنم من یک آدم قرمز هستم، اما نه، من یک دموکرات یا یک جمهوری خواه نیستم.”

برندن مک فیلیپس، مدیر مبارزات انتخاباتی فترمن، گفت که او انتظار دارد که فترمن درصد بیشتری از آرا را در شهرستان های قرمز نسبت به بایدن دو سال پیش کسب کند.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

بسیاری از جذابیت‌های فترمن به مکان‌های روستایی و طبقه کارگر فراتر از ایده‌های سیاستی او برای گسترش پهنای باند یا «ساخت چیزهای بیشتر در آمریکا» است. قدرت او برند اوست – که در لباس‌های غیررسمی، سر تراشیده شده و خالکوبی‌ها گنجانده شده است که نشان می‌دهد او یک سیاستمدار معمولی نیست.

لری مگی، یک کمیسر دموکرات در شهرستان واشنگتن، یک منطقه یقه آبی در جنوب غربی پنسیلوانیا، گفت که فترمن با رای دهندگان طبقه کارگر که دموکرات ها را رها کرده بودند، نفوذ می کرد.