جایی که مسابقه Warnock-Walker با رای گیری زودهنگام در جورجیا در حال برگزاری است

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

طبق گزارش ها، واکر در اولین روز کمپین دور دوم انتخاباتی خود 3.3 میلیون دلار برای کمپین دور دوم جمع آوری کرد. کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات 7 میلیون دلار برای دور دوم تلاش وارناک اختصاص داد.

با این حال، یک نظرسنجی که هفته گذشته توسط AARP منتشر شد، وارناک را با 4 درصد برتری نشان داد، اگرچه واکر در میان رای دهندگان بالای 50 سال پیشتاز بود.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که این دو نامزد دوباره به دور دوم رقابت می‌کنند.

جورجیا با بیش از 143000 رای در اولین روز رای گیری زودهنگام قبل از انتخابات عمومی، رکورد حضور رای دهندگان در سراسر دوره میان دوره ای را به خود بالید.

آخرین میانگین های نظرسنجی FiveThirtyEight نشان می دهد که واکر یک درصد نسبت به Warnock، 47.8 درصد به 46.8 درصد افزایش یافته است.

لفاظی مبارزات انتخاباتی نیز با نزدیک شدن به دور دوم مجدداً افزایش یافته است.

به گزارش آسوشیتدپرس، وارناک گفته است که ستاره سابق NFL “در دروغگویی مهارت دارد” و “جدی نیست”، در حالی که واکر رئیس فعلی را “منافق” خوانده و او را متهم کرده است که به رهبری دموکرات ها خم شده است.

وارناک شخصیت خود را در یک تبلیغ تلویزیونی جدید تبلیغ کرد، پس از اینکه واکر از خود در برابر اتهامات سوء استفاده از همسر سابقش و ادعاهای یک دوست دختر سابق مبنی بر پرداخت هزینه سقط جنین او دفاع کرد.

Warnock دارد اصرار کرد گرجستانی ها “دوباره ظاهر شوند” تا مجدداً برتری اندک 1 امتیازی را که در انتخابات عمومی مشاهده کرد، تأیید کنند.

واکر و وارنوک پس از اینکه هیچ یک از نامزدها بیش از 50 درصد آرا را در انتخابات عمومی میان دوره ای خود کسب نکردند، مجبور شدند تا به دور دوم انتخابات 6 دسامبر به مبارزات انتخاباتی خود ادامه دهند و از آن زمان به تبلیغات کمپین و تلاش های خود برای جمع آوری کمک های مالی افزوده اند.

پیروزی وارناک به این معنی است که دموکرات‌ها اکثریت ناچیز خود را در سنا افزایش می‌دهند، در حالی که پیروزی واکر مجموع کرسی‌های خود را با رای تساوی کامالا هریس، معاون دموکرات، به 50 کرسی حفظ می‌کند.

معاملات جمعه سیاه و سایبر دوشنبه از BestReviews:

جایی که مسابقه Warnock-Walker با رای گیری زودهنگام در جورجیا در حال برگزاری است

از سوی دیگر، حامیان واکر آگهی‌ای منتشر کرده‌اند که وارناک را به سوء مدیریت یک ساختمان آپارتمانی در آتلانتا با پیوند به کلیسایش متهم می‌کنند.

داده‌های وب‌سایت وزیر امور خارجه جورجیا اوایل یکشنبه نشان داد که حدود 90000 رای‌دهنده در حال حاضر تنها یک روز پس از آغاز رای‌گیری زودهنگام در برخی از شهرستان‌های جورجیا – پس از رد درخواست جمهوری‌خواهان برای جلوگیری از رای‌گیری زودهنگام روز شنبه – توسط دادگاه عالی جورجیا، رای داده‌اند.

تصحیح: یک نظرسنجی AARP که هفته گذشته منتشر شد، سناتور رافائل وارنوک (D) نامزد حزب جمهوریخواه هرشل واکر را با 4 درصد برتری نشان داد.

«شخصیت کاری است که وقتی کسی تماشا نمی کند انجام می دهید. این دموکرات در آگهی اخیر خود بدون نام بردن از واکر می گوید: «این کار درست را انجام می دهد، زیرا این کار درست است، و آن را بارها و بارها انجام دهید.

در انتخابات عمومی ۲۰۱۸، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲، یا در دور دوم مجلس سنا ۲۰۲۱، گرجستانی‌ها در روز یکشنبه بیشتر از یکشنبه‌های دیگر رأی دادند. مطابق با کوئنتین فولکس، مدیر کمپین وارناک. The Hill برای تایید این داده ها با وزیر امور خارجه جورجیا تماس گرفته است.

طبق گزارشی از CNBC، تا 16 نوامبر، وارناک تقریباً سه برابر بیشتر از رقیب خود بودجه آماده کرده بود.

رای گیری زودهنگام در جورجیا در جریان است که وعده می دهد یک هفته و نیم مبارزات انتخاباتی فشرده بین هرشل واکر، نامزد حزب جمهوری خواه مجلس سنا و سناتور دموکرات فعلی رافائل وارناک، برگزار شود.

اما دموکرات به طور مستقیم تری دارد زد واکر به خاطر تناقضات آشکارش در مورد سقط جنین.

اگرچه کنترل سنا، همانطور که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند روی خط نیست، گرجستان شاهد حضور بالای رأی‌دهی زودهنگام در دور دوم انتخابات است.