جان بولتون می گوید سبک دونالد ترامپ «پیر و خسته» است و رأی دهندگان «تنها ترامپ را در مغز خود خاموش کرده اند»

جان آر. بولتون، مشاور امنیت ملی، در حالی که رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ با مارک روته، نخست وزیر هلند در دفتر بیضی شکل در کاخ سفید در روز پنجشنبه، 18 ژوئیه 2019 ملاقات می کند، گوش می دهد.جبین باتسفورد/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

  • ترامپ که اعلام کرد دوباره برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شود، پس از شکست چندین نامزد مورد حمایت او در انتخابات میان دوره ای با واکنش شدید اعضای حزب جمهوری خواه مواجه شد.

    جان بولتون در مصاحبه با گاردین گفت ترامپ پیر و خسته است.

  • دلایل زیادی برای مخالفت با نامزدی ترامپ وجود دارد، اما دلیلی که من اکنون می‌شنوم که در سراسر کشور با حامیانم و دیگران درباره آنچه در 8 نوامبر اتفاق افتاد صحبت می‌کنم، تعداد افرادی است که بولتون روز شنبه در مصاحبه ای با گاردین گفت: ترامپ را در مغز آنها خاموش کرد.

    جان بولتون که مشاور امنیت ملی پرزیدنت ترامپ بود، گفت که رئیس جمهور سابق یک خبر قدیمی است و پس از حضور در انتخابات میان دوره ای از او انتقاد کرد و گفت که جمهوری خواهان به یک «چهره تازه» نیاز دارند.

    دونالد ترامپ؛  جان بولتون

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    حتی اگر سبک او را دوست داشتند، رویکردش را دوست داشتند، سیاست‌هایش را دوست داشتند، همه چیز درباره او را دوست داشتند، نمی‌خواهند ببازند و با توجه به نتایج 8 نوامبر این ترس این است که اگر او نامزدی را کسب کند، نه تنها این نامزدی را کسب کند. او در انتخابات عمومی شکست می خورد، اما تعداد زیادی از نامزدهای جمهوری خواه را با خود به پایین می برد.”

    مشاور سابق امنیت ملی پیشنهاد کرد که جمهوری خواهان به یک “چهره تازه” نیاز دارند.

  • بولتون اصرار داشت که مردم به نامزدی مانند فرماندار فلوریدا نگاه می کنند. فرماندار با اختلاف 20 امتیازی نسبت به چارلی کریست در انتخابات مجدد پیروز شد.

    دیسانتیس به عنوان فرماندار فلوریدا عملکرد بسیار موفقی داشته است. بولتون به گاردین گفت: او در 8 نوامبر با اکثریت زیادی در انتخابات پیروز شد. بسیاری از مردم به او به عنوان نامزد نسل بعدی نگاه می کنند. این یکی از بزرگترین مشکلات ترامپ است – عمل او اکنون قدیمی و خسته شده است.»

    این پس از ناامیدی در درون حزب پس از نتایج انتخابات میان دوره ای رخ می دهد.

اخیراً، بیل بار، دادستان کل سابق، نگرانی های مشابهی را در مصاحبه با PBS تکرار کرد و گفت که ترامپ “ماه هاست که در حال محو شدن است و من فکر می کنم انتخابات میان دوره ای اخیر واقعاً بالون او را پر کرده است.”