جان الیور با دشمن خود بوریس جانسون خداحافظی کرد

اولیور گفت: «بوریس جانسون سرانجام در اوایل این ماه پس از تسلیم شدن به یک سری رسوایی‌ها از سمت خود کناره‌گیری کرد و با انجام این کار، خداحافظی الهام‌بخشی را ارائه کرد.»

HBO

جان اولیور پس از جشن گرفتن بازگشت خود از غیبت یک ماهه با کباب کردن وحشیانه جوش هاولی، بازیکن جمهوریخواه، به آنجا بازگشت. هفته گذشته امشب روز یکشنبه و با پرداختن به استعفای نخست‌وزیر بوریس جانسون، رهبر شیاد و ترامپ‌گرای بریتانیا که در 7 ژوئیه پس از استعفای تعدادی از اعضای حزب محافظه‌کار خود از پارلمان به دلیل رسوایی‌های دولت وی، از سمت خود کناره‌گیری کرد، کار را آغاز کرد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

به گفته اولیور، سوناک «مردی فوق‌العاده ثروتمند است که در یکی از منحصر به فردترین مدارس خصوصی انگلستان تحصیل کرده است – اگرچه به نظر نمی‌رسد که با موفقیت به او یاد بدهد که با بازوهایش چه کند.»

مصاحبه شرم آور بیل ماهر با کریس کومو

یکی از رقبای اصلی برای کنسرت قدیمی جانسون، ریشی سوناک، یکی از اعضای حزب محافظه‌کار است که در جنگ فرهنگی مشغول حمله به «بیهوده‌های بیدار شده» بوده است – همانطور که این روزها که فاقد مواضع سیاسی واقعی هستند، تمایل دارند این کار را انجام دهند. توجه داشته باشید.

یک سخنرانی از جانسون پخش شد که در آن اردک لنگ با موی شل و ول اعلام کرد: «می‌خواهم بدانید که چقدر ناراحتم که بهترین شغل دنیا را رها می‌کنم. اما آنها وقفه هستند.»

“آخ!” الیور فریاد زد. “آنجا عالی نیست، لیز!”

“چه کار می کنی؟!” الیور با تقلید از تکان دادن بازوی سوناک فریاد زد. «در مورد افراد ثروتمند و حرکات دست چیست؟ به نظر می رسد سوناک در مدرسه گذر برای انسان زاکربرگ درس خوانده است. و این حتی یکبار هم نیست. دست هایش را همیشه همینطور حرکت می دهد لعنتی! و به طور معمول، شما می خواهید که دستانتان از آنچه می گویید حمایت و برجسته کنند، نه اینکه به نظر برسید که در یک مسابقه بوکس با صد موش نامرئی هستید!»

“آره، آنها استراحت هستندالیور گفت: ” می دانید، گاهی اوقات بی دلیل کشورتان را از یک صخره عظیم اقتصادی بیرون می برید. سپس در یک سری از ضربات الکلی در نقض قوانین قرنطینه کووید دولت خود شرکت کنید. سپس یکی از اعضای حزب خود را ارتقا دهید [Chris Pincher] متهم به آزار جنسی، بعداً ادعا کرد که شما چیزی در مورد آن نمی‌دانید – فقط برای اینکه معلوم شود که این درست نبوده است. و بسیاری از دولت شما به جای ادامه کار برای شما استعفا دهند. میدونی، وقفه ها

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

سپس لیز تراس، رقیب محافظه کار سوناک، که در طول سخنرانی ها به همان اندازه بی دست و پا است، به نوعی توییتی در ستایش از پدوفیل فقید هیولا، جیمی ساویل، منتشر کرده است، و هنگامی که در سال 2019 در بی بی سی از او پرسیده شد که چه تعداد از 200000 خانه جدید را وعده داده است. ساخت سال 2014 به ثمر نشست، قبل از اینکه میزبان پاسخ دهد، اشتباه کرد، “خب، به یاد آوردن آن آسان است: صفر است. هیچکدام را نساختی.»

HBO

او ادامه داد: «بنابراین، هیچ یک از گزینه‌های رهبری در اینجا خوب نیست، و واقعیت این است که هر کسی که برنده شود، جامی مسموم را به ارث خواهد برد». بوریس جانسون، مردی که هر دوی آن‌ها سال‌ها وقت صرف کرده‌اند، چیزهای زیادی را شکسته است که اکنون باید آن‌ها را تمیز کنند.»

سپس این کمیک به کلیپی از سوناک که در یک سخنرانی که به نظر دوربین تلفن قدیمی ضبط شده بود، حرکات وحشیانه اشاره می کند.