جان استوارت به طور ماهرانه بینندگان فاکس نیوز را در حین حضور در فاکس نیوز ترول می کند

«این لایحه کاملاً و کاملاً بر مسائل جانبازان متمرکز است. گوشت خوک در آن نیست. این یک اسکناس کوشر است. من می‌گویم «حلال»، اما می‌دانم چگونه ممکن است در این شبکه اجرا شود نمایش روزانه میزبان به طرز حیله‌ای در یک نقطه شوخی کرد.

استوارت، یکی از حامیان پیشرو برای کهنه سربازان و کمک های بهداشتی 11 سپتامبر، به سرعت در روز پنجشنبه اقدام کرد و این کار را انجام داد. مجموعه ای از بازدیدهای رسانه ای برای افزایش آگاهی و انتقاد از جمهوری خواهان به دلیل توقف قانون.

اخبار فاکس

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

همر گفت که سناتور پت تومی (R-PA) نگرانی خود را در مورد “حقه بودجه” در این لایحه ابراز کرد، اما سناتور معتقد است که قانون PACT “در نهایت” تصویب خواهد شد.

این کمدین با افزودن اینکه “در نهایت” مشکلی ندارد، تکرار کرد که در این لایحه هیچ هزینه اضافی وجود ندارد که مستقیماً به مراقبت های بهداشتی جانبازان نمی رود.

بعدازظهر پنج‌شنبه روی پله‌های کنگره گفت: «اگر اینجا اول آمریکاست، آمریکا لعنت شده است». حتی استوارت به طرز شگفت انگیزی ظاهر شد در کانال کابلی راست افراطی نیوزمکس، به مخاطبانش گفت که “هر یک از جمهوری خواهانی که به این لایحه رای منفی دادند، از سربازان حمایت نمی کنند.”

جان استوارت در DC خشمگین است: دامپزشکان می میرند در حالی که حزب جمهوری خواه سنا درگیر «F*ckery» می شود

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

در همان زمان، استوارت از این بخش برای ساختن شوخی های نه چندان ظریف در مورد شبکه و مخاطبان راست آن استفاده کرد.

استوارت پاسخ داد: «اول از همه، این درست نیست. این ماده در لایحه زمانی که 84-14 تصویب شد، وجود داشت. از پت تومی بپرسید زیرا او در 16 ژوئن زمانی که در ابتدا تصویب شد از آن شکایت کرد. هیچ چیز تغییر نکرده است.”

جان استوارت یک روز پس از اینکه از شبکه به دلیل میزبانی نکردن او برای بحث در مورد جلوگیری از لایحه مراقبت های بهداشتی یک جانباز توسط جمهوری خواه صحبت کرد، روز جمعه در شبکه فاکس نیوز ظاهر شد تا به بینندگان غول محافظه کار کابل اطمینان دهد که این قانون هیچ هزینه اضافی در آن ندارد.

او با کنایه گفت: «هیچ گوشت خوکی در آن نیست. «این یک صورتحساب کوشر است. من می‌گویم «حلال»، اما می‌دانم که چگونه ممکن است در این شبکه اجرا شود.»

در طی یک مصاحبه پنجشنبه شب در MSNBC، استوارت به مجری مهدی حسن گفت که فاکس نیوز – که در گذشته بارها میزبان او برای بحث در مورد حمایت از دامپزشکان و اولین پاسخ دهندگان او بوده است – از رزرو کردن او برای صحبت در مورد این موضوع “خودداری کرد”. او مدعی شد: «ما در تمام طول روز از آنها التماس می‌کنیم که روی آنتن بروند تا در نهایت بتوانیم پاسخگویی احتمالی را به این سناتورها ارائه کنیم.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

می‌خواهم برخی از اطلاعات نادرست را که درباره این لایحه منتشر می‌شود، رد کنم: هیچ هزینه‌ای که مربوط به جانبازان نباشد به این لایحه اضافه نشده است. هیچ ترفند بودجه لحظه آخری به این لایحه اضافه نشده است.» از لایحه قانون پیمانی که سنا با 14-84 تصویب کرد، یک کلمه به آن لایحه اضافه نشده است. حتی یک کلمه به آن اضافه نشده است. گوشت خوک اضافه نشده است. هانتر بایدن مخفیانه وارد نشد و در نیمه شب به مخارج نامرتبط اضافه نکرد.

اخبار فاکس

سخنگوی فاکس نیوز صبح روز جمعه به حضور استوارت در گذشته اشاره کرد و گفت که او اکنون دو بار در این شبکه ظاهر می شود.

در اولین مصاحبه اش با اتاق خبر آمریکا، این کمدین مهربان و صمیمانه به گویندگی بیل همر برخورد کرد و بیشتر انرژی خود را صرف ترویج قانون کرد و نگرانی های احتمالی حزب جمهوری خواه در مورد بودجه و هزینه های لایحه را عقب نشینی کرد.

جمهوری‌خواهان سنا چهارشنبه شب لایحه‌ای را که مراقبت‌های بهداشتی را به جانبازانی که در معرض سوزاندن سموم گودال‌ها قرار دارند گسترش می‌دهد، مسدود کردند، حتی اگر همین قانون تنها دو ماه پیش با 84 رای از سنا عبور کرد. از آن زمان دموکرات ها حزب جمهوری خواه را متهم کردند که علیه قانون PACT به عنوان انتقام سناتور جو منچین (D-WV) که اعلام کرد با چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (D-NY) در مورد شرایط آب و هوایی و مالیاتی که مدت ها به دنبال دولت بایدن بود به توافق رسیده است، متهم کردند. صورت حساب