جاش هاولی پس از فرار از اوباش ترامپ متعهد شد که فرار نکند

یک منبع نزدیک به رئیس‌جمهور سابق در جریان جلسه استماع به دیلی بیست گفت که ترامپ همچنان ناامیدی خود را از “مجمع یک طرفه” ابراز کرده است، که هیچ فرصتی برای “تقاطع” یا توانایی ترامپ برای “ارائه” نمی دهد. [his] سمت.”

علیرغم کلیپی که به وضوح قانونگذار جمهوری‌خواه را در حال فرار نشان می‌دهد، تقریباً 24 ساعت بعد، او به گروهی از فعالان جوان محافظه‌کار متعهد شد که از جنگ فرار نخواهد کرد.

این منبع که به طور مرتب با ترامپ صحبت می کند، گفت: «هیچ دادگاهی در این کشور وجود ندارد که در آن اجازه داده شود.

جو رادل

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

جو رادل

اواخر پنجشنبه شب، ترامپ در اواخر شب در شبکه اجتماعی خود، Truth Social دچار بحران شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او با افتخار در کنفرانس تابستانی Turning Point USA در تامپا، فلوریدا، عصر جمعه، با اشاره به اینکه او را “خائن” خطاب کردند، گفت: “هی، گوش کن، من می‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم، زیرا از آنها خواسته بودم این کار را با من انجام دهند.” فشار برای “صداقت انتخابات”. او می بالید: «من در 6 ژانویه سال گذشته به ایالت پنسیلوانیا اعتراض کردم.

هاولی ادامه داد: «و من فقط می‌خواهم به همه آن لیبرال‌ها و رسانه‌های لیبرال بگویم، فقط اگر هنوز پیام را دریافت نکرده‌اید، پشیمان نیستم». و من عقب نشینی نمی کنم. من عذرخواهی نمی‌کنم، نمی‌خواهم خفه شوم، از دستت فرار نمی‌کنم.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که هم هاولی و هم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، تلاش می‌کنند تا جلسه استماع بمب در 6 ژانویه را پس بزنند.

او در پایان گفت: “من نمی خواهم زانو را خم کنم.”

شامگاه پنجشنبه، کمیته 6 ژانویه فیلم های خیره کننده ای از فرار سناتور جاش هاولی (R-MO) از جمعی از حامیان ترامپ پخش کرد که چند ساعت قبل دیده شد که او در حال غر زدن بود.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

من انتخاباتی داشتم که از من و کشورمان تقلب و دزدیده شد. ایالات متحده به جهنم می رود، او بعد از نیمه شب عصبانی شد. “آیا قرار است من خوشحال باشم؟”

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید