جاش هاولی به ویدیویی که در 6 ژانویه از اوباش طرفدار ترامپ فرار می کند پاسخ می دهد و می گوید که از دشمنی با “لیبرال ها” فرار نمی کند.

هاولی قبلا از اقدامات خود در 6 ژانویه دفاع کرده است.

روز جمعه، هاولی گفت که در طول سخنرانی TPUSA از جنگ با “لیبرال ها” فرار نمی کند.

اظهارات هاولی برخلاف تصاویری است که شب قبل توسط کمیته 6 ژانویه پخش شد و سناتور میسوری را در حال فرار از جمعیت ترامپ در روز شورش نشان می داد. این فیلم در رسانه های اجتماعی پخش شد و به سرعت تبدیل به یک میم شد که سناتور را مسخره می کرد.

هاولی طی سخنرانی در کنفرانس Turning Point USA در فلوریدا گفت: «و من فقط می‌خواهم به همه آن لیبرال‌ها و رسانه‌های لیبرال بگویم، فقط اگر هنوز پیام را دریافت نکرده‌اید، پشیمان نیستم». در جمعه. “و من عقب نشینی نمی کنم. من عذرخواهی نمی کنم، نمی خواهم خفه شوم، من از شما فرار نمی کنم.”

کمیته به طنز ویدئو اشاره کرد زیرا هاولی قبلاً دیده شده بود که جمعیت را به هم ریخته و مشت خود را به نشانه همبستگی به سوی معترضان بلند کرده است.

الین لوریا، نماینده دموکرات ویرجینیا، که به رهبری جلسه استماع روز پنجشنبه کمک می کند، گفت: «سناتور جاش هاولی نیز مجبور به فرار شد. همان‌طور که در این عکس می‌بینید، او در همان روز بعد از ظهر قبل از شروع جلسه مشترک، از جبهه شرقی کاپیتول عبور کرد، او مشت خود را به نشانه همبستگی با معترضانی که از قبل در دروازه‌های امنیتی تجمع کرده بودند، بلند کرد.»

جاش هاولی، سناتور جمهوری خواه، یک روز پس از اینکه کمیته 6 ژانویه ویدئویی از فرار او از میان جمعیت طرفدار ترامپ در جریان شورش کنگره 6 ژانویه 2021 ارائه کرد، گفت که از دشمنی خود با لیبرال ها “فرار” نخواهد کرد.

جاش هاولی

روز پنجشنبه، کمیته 6 ژانویه فیلمی از فرار هاولی از جمعیت نشان داد.

  • سناتور جاش هاولی مشت خود را برای همبستگی با شورشیان کنگره در 6 ژانویه 2021 بالا برد.

  • هاولی با اشاره به “اعتراض” خود به تایید انتخابات در سال گذشته اشاره می کرد که او را “خائن” به دلیل فشار برای “صداقت انتخابات” در سال گذشته نامیدند.

    سناتور جاش هاولی، جمهوری خواه از میسوریEvelyn Hockstein/Pool از طریق AP

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع