جاستین آپتون از مارینرز ماموریت خردسالان را رد کرد و FA را انتخاب کرد

سیاتل مارینرز روز جمعه آپتون را به Triple-A Tacoma انتخاب کرد و کهنه سرباز این وظیفه را رد کرد و برای دومین بار در این فصل بازیکن آزاد شد.

___

سیاتل (AP) – جاستین آپتون دوباره یک بازیکن آزاد است.

اسکات سرویس، مدیر سیاتل گفت: “جاستین آپتون چیزهای زیادی به تیم ما اضافه کرد و این در باکس امتیاز یا خط آمار نشان داده نشد.” او در نقطه‌ای به تیم ما پیوست که در آن با مشکل مواجه بودیم. … فوق العاده با ارزش بود، واقعاً با ارزش.»

مارینرز در بازی روز جمعه مقابل هیوستون در یک بازی پیاپی 14 بردی شرکت کرد که یک رکورد کمتر از رکورد ثبت شده در سال 2001 بود.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

آپتون همچنان در این فصل 19.5 میلیون دلار توسط فرشتگان پرداخت می شود که باقیمانده 106 میلیون دلار قرارداد پنج ساله ای است که او در سال 2018 امضا کرد.

هومر آپتون در 2 ژوئیه به دست آمد، زمانی که ضربه انفرادی او بازی را در پیروزی 2-1 مقابل اوکلند به تساوی کشاند.

سیاتل پس از اینکه کایل لوئیس، بازیکن خارج از زمین پس از بهبودی از ضربه مغزی، از لیست مصدومان هفت روزه فعال شد، این حرکت را برای ایجاد فضا در فهرست انجام داد.

آپتون که پس از تمرینات بهاری توسط لس آنجلس آنجلز آزاد شد، در 21 می قراردادی یک ساله با مارینرز امضا کرد. این بازیکن 34 ساله در 17 ژوئن پس از گذراندن چند هفته در Triple-A به تیم لیگ برتر پیوست. و .125 را با شش ضربه و یک هومر در 48 ضربه خفاش زد.