ثروتمندترین زن آسیا نیمی از ثروت 24 میلیارد دلاری خود را به دلیل بحران فزاینده املاک در چین از دست داد.

آژانس رتبه‌بندی S&P روز سه‌شنبه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن بیان کرد که این شرکت “اکنون انتظار دارد فروش ملک ملی” در سال جاری 28 تا 33 درصد کاهش یابد … تقریباً دو برابر کاهش پیش‌بینی قبلی ما.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگHuiyan که 500 ثروتمند برتر جهان را دنبال می کند، اکنون مجموع دارایی خالص 11.3 میلیارد دلاری دارد که 12.4 میلیارد دلار از سال 2021 کاهش یافته است.

هفته گذشته، خریداران از بیش از 100 شهر گرد هم آمدند و از پرداخت خانه های ناتمام خودداری کردند.

سهام شرکت Huiyan تنها در روز چهارشنبه پس از اعلام این که شرکت به دنبال افزایش 361 میلیون دلاری با فروش سهام جدید با 13 درصد تخفیف در تلاشی ناامیدانه برای جمع آوری پول نقد بیشتر است، نزدیک به 2 میلیارد دلار کاهش یافت.

یانگ هویان، ثروتمندترین زن آسیا، در سال گذشته بیش از نیمی از ثروت 24 میلیارد دلاری خود را از دست داد، زیرا بحران املاک چین همچنان تشدید شده است و خریداران تمایل کمتری به خرید خانه و قیمت مسکن دارند.

این کاهش همچنین گردن و گردن او را با همکار میلیاردر زن چینی، فن هونگ وی، که ریاست شرکت تولید الیاف شیمیایی Hengli Petrochemical را بر عهده دارد و زمانی مایل ها از Huiyan با ارزش 11.2 میلیارد دلار عقب بود، می اندازد. اکنون شکاف آنها تنها به 100 میلیون دلار رسیده است.



منبع

پیش‌بینی می‌شود که فروش املاک در سال جاری حدود یک سوم کاهش یابد. با این حال، کارشناسان به این نتیجه رسیدند که این کاهش احتمالاً دو برابر بدتر بوده است.

این بحران با هزاران خریدار سرخورده تشدید شد که تهدید کرده اند به دلیل تاخیر در ساخت و ساز، پرداخت وام مسکن برای خانه های ناقص خود را متوقف خواهند کرد.

مطالب بیشتر از NextShark: سازندگان #HateIsAVirus درباره مقابله با نژادپرستی و نفرت علیه آمریکایی‌های آسیایی صحبت می‌کنند

اطلاعات بیشتر از NextShark: ربات 60 فوتی و 25 تنی گاندام ژاپن برای اولین بار حرکت می کند

این شرکت که بزرگترین توسعه دهنده املاک و مستغلات کشور از نظر فروش بود، بیش از نیمی از ارزش خود را در سال جاری از دست داد و همچنین تسلیم بحران بدهی شد که بزرگترین توسعه دهندگان کشور را ناامیدانه به دنبال کمک برای بازپرداخت طلبکاران خود کرده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: خانواده تایلندی در هنگام حمله به خانه در استرالیا با چنگال مورد حمله قرار گرفتند

را بخش املاک تقریباً 18 تا 30 درصد از تولید ناخالص داخلی چین را تشکیل می دهد که آن را به بخش مهمی از اقتصاد این کشور تبدیل می کند.

بیشتر از NextShark: خبرنگار 20 ساله سیاتل می گوید که به دلیل پوشش راهپیمایی Proud Boys از کار اخراج شده است.

طبق گزارش ها، این زن 41 ساله بیش از نیمی از هولدینگ کانتری گاردن را دارد که پدرش در سال 2005 به او واگذار کرد.

در سال 2018، هویان درست پایین‌تر از ثروتمندترین مرد چینی، وانگ جیانلین از گروه واندا، با ثروت 28 میلیارد دلاری قرار گرفت که پس از درآمد او افزایش یافت. 2.1 میلیارد دلار در چهار روز اول سال جدید

هویان او را به ارث برد ثروت بی اندازه از پدرش، یانگ گوچیانگ، بنیانگذار کانتری گاردن، که شرکت را در سال 1992 راه اندازی کرد.