ثبت نام در صرافی کوکوین

برای دسترسی به این بخش باید در صفحه اصلی اپلیکیشن روی گزینه Futures کلیک کنید. این بخش از معاملات نیز برای بار اول مانند پنل معاملات مارجین فعال شود. فرآیند فعالسازی این معاملات نیز دقیقا فرآیندی مشابه پنل مارجین را سپری کنید.

صرافی‌های آنلاین بسیاری در زمینه خرید و فروش ارز دییتال نیز فعالیت می‌کنند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توانیم به بایننس و کوکوین اشاره کنیم. نداشته باشید، در روز تا سقف 5بیت کوین امکان معامله برای شما وجود دارد. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید بدون هیچ مانعی بتوانید رو به جلو حرکت کنید، حتماً تمام مراحل تأیید را در صرافی کوکوین به انجام برسانید. لطفا بررسی کنید که آیا حساب شما رد پاکت صادر کرده است یا خیر. اگر رد پاکت صادر کرده باشید و رد پاکت دریافت نشده باشد.

چگونه در صرافی کوکوین ثبت نام کنیم

یکی از عوامل مهم در انتخاب یک صرافی جهت انجام معاملات ارزدیجیتال، بحث کارمزد دریافتی صرافی در معاملات است. لازم به ذکر است این صرافی برای انواع واریزها هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌کند و کارمزد برداشت به نوع رمزارز بستگی دارد. خبر این بود که این صرافی می‌خواهد قوانین خود را سخت‌گیرانه‌تر کند، و به یک موسسه مالی تبدیل شود. به همین دلیل کاربرانی که احراز هویت انجام نداده‌اند، از این به بعد بیشتر از ۰.۰۶ بیت کوین در هر روز نمی‌توانند معامله انجام دهند.

اکثر افراد در بازارهای مالی سرمایه‌ی خود را از دست می‌دهند. باید به پشتیبانی صرافی تیکت بزنید و مدارک شناسایی خود را جهت بازیابی تنظیمات امنیتی ارسال کنید. برای احراز هویت نیاز به بارگزاری مدارک هویتی خود دارید. اما از لحاظ رتبه در کوین مارکت کپ، حجم معاملات و تعداد مشتریان کوکوین عملکرد بهتری نسبت به صرافی کوینکس دارد. هم اکنون حساب شما شارژ شده و شما آماده انجام معامله هستید.

ربات ترید

توجه داشته باشید که اگر بخواین بازیابی کنید نیاز به احراز هویت خواهید داشت که حساب شما رو در معرض ریسک مسدود شدن قرار میده. احتمالا فعالیت مشکوک یا آی پی مشکوک داشتید موقع ورود به صرافی. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام در صرافی کوکوین. الان باید با پشتیبانی صرافی مکاتبه کنید و بگید که نمیدونستید که ترید کاربران کشور شما در کوکوین مجاز نیست و درخواست کنید که اجازه برداشت بهتون بده. بله کاربران ایرانی می توانند با استفاده از ابزارهای تغییر آی پی اقدام به افتتاح حساب در صرافی کوکوین نمایند. احراز هویت در صرافی کوکوین برای کاربران با هویت ایرانی امکان پذیر نمی باشد.

ثبت نام در صرافی کوکوین

تمام‌ کاری که شما باید انجام دهید این است که تعداد رمزارزی را که می‌خواهید بخرید، وارد کنید. سپس روی دکمه آبی‌رنگ و بعد از آن روی دکمه سبزرنگ کلید کنید. بعد از آن، روی گزینه ثبت‌ نام در سمت راست، بالای صفحه کلیک کنید. برای فعال کردن احراز هویت دو عاملی (Two-factor authentication) می‌توانید از سرویس Google Authenticator استفاده کنید.