تینا براون می گوید که خاطرات هری هرگز منتشر نخواهد شد و چارلز به ناشران پرداخت خواهد کرد.

براون در مورد خاطرات هری که قرار بود امسال به عنوان بخشی از قرارداد چند میلیون دلاری کتاب منتشر شود، اما به نظر می رسد به تاخیر افتاده است، گفت: «آنها اکنون در این بند هستند، جایی که این همه پول را گرفته اند و هری این کتاب را در جایی قرار داده است که قرار است همه چیز را درباره زندگی وحشتناک خود به عنوان یک خانواده سلطنتی بریزد، اما اکنون او واقعاً در مورد آن شکنجه شده است زیرا می‌داند که اگر این کار را انجام دهد راه بازگشتی وجود ندارد… اگر کتاب ادامه پیدا کند، من فکر نمی کنم راهی برای بازگشت هری وجود داشته باشد. بنابراین دیدگاه من همیشه این بوده است که کتاب روشنایی روز را نخواهد دید.

در Montecito، جایی که آنها زندگی می کنند، عمارت 14 میلیون دلاری آنها در مقایسه با آنچه این افراد دیگر دارند، کلبه ای محقر است.

براون، که یکی از آخرین افرادی بود که دایانا را زنده دید زمانی که او و آنا وینتور برای ناهار در چهار فصل در منهتن (به طور طبیعی) به او پیوست، به جشنواره ادبی هنلی گفت که فکر می کند دایانا از هری می خواهد تا با خانواده اش صلح کند. .

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

سردبیر سابق نمایشگاه Vanity Fair و نیویورکر در یک رویداد ادبی بریتانیا به مناسبت انتشار کتاب سلطنتی جدیدش سخنرانی می کرد. اوراق قصر، تلگراف گزارش شده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

روزا وودز - استخر/گتی ایماژ

تینا براون، سردبیر سابق The Daily Beast و دوست صمیمی پرنسس دایانا، گفته است که معتقد است خاطرات پرنس هری هرگز منتشر نخواهد شد و به شوخی گفت که مگان مارکل ممکن است روزی با ایلان ماسک ازدواج کند. .

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

براون در پاسخ به سوالی درباره گزارش هایی مبنی بر اینکه مگان و هری به دنبال یک خانه جدید هستند، گفت: “بله، و ممکن است در برخی مواقع این خانه بیشتر از خانه جدیدی باشد که او به دنبال آن می گردد… ایلان ماسک هنوز مجرد است، این تنها چیزی است که باید بگویم.”

روزا وودز – استخر/گتی ایماژ

او اضافه کرد که بر اساس استانداردهای همسایه‌های مونتسیتو، آنها فقیر بودند، و گفت: «خیلی خوشایند نیست که یک سلبریتی در لیست D باشید که برای آنها پول کافی ندارد. این یک بازی کاملاً متفاوت است که با آن افراد فوق ثروتمند باشید.

پنجره در حال بسته شدن است، اما من همیشه فکر می‌کردم در مقطعی توافقی انجام می‌شود و چارلز باید پیش پرداخت را بپردازد تا هری این کتاب را ننویسد.»

بر اساس این گزارش در تلگرافبراون گفت: «دیانا بسیار عمل گرا بود. فکر می کنم او به هری می گفت: “این به جایی نمی رسد. شما باید یک معامله بکنید و راهی برای بازگشت پیدا کنید.»

این ادعا در تضاد با گزارش‌های دیروز است که هری صرفاً کتاب را بازنویسی می‌کرد تا با توجه به مرگ ملکه الیزابت، از جمله تغییر افعال زمان حال به زمان گذشته، معنا پیدا کند.