تیم حقوقی ترامپ در تلاش است تا از ارائه اطلاعات در مورد اینکه آیا اسناد کشف شده در مار-آ-لاگو از حالت طبقه بندی خارج شده است یا نه، جلوگیری کند.

در پرونده ای در 19 سپتامبر، تیم ترامپ برای جلوگیری از افشای جزئیات در مورد مطالب فوق محرمانه، درخواست دیری را درخواست کرد.

تیم او اکنون استدلال می کند که انجام این کار هرگونه دفاعی را که ترامپ در برابر اتهامات بعدی دارد به خطر می اندازد.

وکلای ترامپ در این پرونده نوشتند: «ما با احترام پیشنهاد می‌کنیم که می‌توان تمام مهلت‌ها را تمدید کرد تا امکان ارزیابی واقعی‌تر و کامل‌تر از زمینه‌های اختلاف وجود داشته باشد.

وکلای رئیس جمهور سابق همچنین ضرب الاجل های پیشنهادی دیر را زیر سوال می برند و استدلال می کنند که پیش نویس طرح وی “کل فرآیند بازرسی و برچسب گذاری را فشرده می کند تا تا 7 اکتبر 2022 تکمیل شود.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

وکلای ترامپ استدلال می‌کنند که “زمان و مکانی” برای ترامپ وجود دارد تا “اطلاعات خاصی را در مورد حذف طبقه‌بندی به دادگاه و دولت فاش کند.”. آنها از Dearie می خواهند که تیم خود را ملزم به ارائه اطلاعات در مورد اینکه آیا اسناد از طبقه بندی خارج شده اند یا خیر.

دیری از تیم ترامپ خواست تا اطلاعات خاصی را در مورد پرونده هایی که او ادعا می کند از طبقه بندی خارج کرده است، تحویل دهند.

  • استاد ویژه ترامپ درخواست کرد تیم حقوقی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ با ریموند دیری درگیر شده است.

    Dearie تا 30 نوامبر فرصت دارد تا بررسی اسناد ضبط شده توسط FBI را به پایان برساند. این آژانس در جریان یورش به مار-آ-لاگو، 11 مجموعه اسناد طبقه بندی شده، از جمله برخی از آنها را با علامت “فوق محرمانه” توقیف کرد. وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ با نگهداری اسناد در اقامتگاه خود در فلوریدا، هر یک از سه قانون فدرال – از جمله قانون جاسوسی – را نقض کرده است یا خیر.

    دیاری، 78 ساله، قاضی سابق دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه شرقی نیویورک است. او بنا به درخواست ترامپ به عنوان بازپرس بی طرف شخص ثالث در درگیری حقوقی ترامپ با اف بی آی بر سر اسناد ضبط شده در حمله این آژانس به مار-آ-لاگو منصوب شد. ترامپ در حال پرداخت هزینه های انتصاب استاد ویژه است.

    وکلای ترامپ استدلال می‌کنند که تحویل این اسناد ترامپ را مجبور می‌کند «به طور کامل و مشخص دفاعی را افشا کند» که ممکن است برای مقابله با هرگونه «کیفرخواست بعدی» تلاش کند.

    در مرکز جدیدترین موضوع، مجموعه ای از مواد فوق محرمانه است که در حمله 8 اوت FBI به مار-آ-لاگو کشف و ضبط شد. ترامپ مدعی است که همه چیزهایی را که FBI پیدا کرده است از حالت طبقه بندی خارج کرده است. Dearie از تیم ترامپ می‌خواهد که اطلاعات مشخصی را در مورد اینکه آیا پرونده‌ها از حالت طبقه‌بندی خارج شده‌اند یا خیر، ارائه دهند.

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در CPAC در دالاس، تگزاس، در 6 اوت 2022 سخنرانی می کند.براندون بل/گتی ایماژ

    • دونالد ترامپ

      وکلای ترامپ با استاد ویژه ریموند دیری با مشکل مواجه شده اند.

    • ترامپ توسط وکیل در قانون Ifrah – وکلای جیمز تراستی، کریستوفر کیس، لیندزی هالیگان و ایوان کورکوران نمایندگی می شود.

      هفته گذشته، وزارت دادگستری به تصمیم اولیه قاضی آیلین کانن مبنی بر انتصاب استاد ویژه در این پرونده اعتراض کرد. وزارت دادگستری همچنین درخواست کرده است که تصمیم کانن در مورد اسناد طبقه بندی شده متوقف شود، زیرا در حال آماده کردن یک درخواست تجدید نظر رسمی است که می تواند منجر به طولانی شدن پرونده و راهیابی به دادگاه عالی شود.