تیرانداز نشویل دانش آموز سابق با نقشه دقیق برای کشتن بود

“ما باید عقب نشینی کنیم. باید نفس بکشیم ما باید غصه بخوریم.» پاول پردو، کشیش ارشد کلیسا گفت. “ما باید به یاد داشته باشیم. ما باید برای دیگرانی که عزادار هستند فضا ایجاد کنیم. ما باید فریاد همسایگانمان را بشنویم.»

ریچل دیبل، که در کلیسایی در مجاورت بود، جایی که بچه‌ها را برای جمع‌آوری مجدد با والدینشان می‌بردند، صحنه را به‌گونه‌ای توصیف کرد که همه در “شوک کامل” هستند.

نشویل، تن (AP) – دانش آموز سابقی که به درهای یک مدرسه ابتدایی مسیحی در نشویل تیراندازی کرد و سه کودک و سه بزرگسال را کشت، نقشه دقیق مدرسه را شامل نقاط ورودی احتمالی ترسیم کرده و ساختمان را زیر نظر گرفته بود. قبل از انجام قتل عام

او گفت: «مردم بی اختیار می لرزیدند. “بچه ها… صبح خود را با یونیفورم های کوچک و زیبای خود شروع کردند، احتمالاً تعدادی فروت لوپ داشتند و اکنون تمام زندگی آنها امروز تغییر کرده است.”

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، روز دوشنبه در سخنرانی در کاخ سفید، تیراندازی را “بدترین کابوس خانواده” خواند و از کنگره خواست تا ممنوعیت برخی سلاح‌های نیمه خودکار را مجددا تصویب کند.

اواخر دوشنبه شب، پلیس تقریباً دو دقیقه ویدئوی نظارتی ویرایش شده را منتشر کرد که نشان می‌داد ماشین تیرانداز از زوایای مختلف به سمت مدرسه می‌رود، از جمله زوایایی که در آن کودکان در حال بازی روی تاب در پس‌زمینه دیده می‌شوند. سپس نمای داخلی درهای شیشه‌ای مدرسه را نشان می‌دهد که تیراندازی شده و تیرانداز از یکی از درهای شکسته عبور می‌کند.

قربانیان به نام های اولین دیکهاس، هالی اسکراگز، و ویلیام کینی، همه 9 ساله، و سینتیا پیک، 61 ساله بزرگسال شناسایی شدند. کاترین کونسه، 60; و مایک هیل، 61 ساله.

این مدرسه حدود 200 دانش آموز از پیش دبستانی تا کلاس ششم و همچنین تقریباً 50 کارمند دارد.

مدرسه میثاق که به عنوان وزارت کلیسای پروتستان میثاق تأسیس شده است، در محله مرفه گرین هیلز درست در جنوب مرکز شهر نشویل واقع شده است که کافه معروف Bluebird را در خود جای داده است – مکانی که معمولاً مورد علاقه موسیقی دانان و ترانه سراها است.

___

پلیس اطلاعات نامشخصی در مورد جنسیت عامل تیراندازی داده است. پلیس ساعت ها عامل تیراندازی را یک زن 28 ساله شناسایی کرد و در نهایت فرد را آدری الیزابت هیل معرفی کرد. سپس در یک کنفرانس مطبوعاتی اواخر بعد از ظهر، رئیس پلیس گفت که هیل ترنسجندر است. پس از کنفرانس خبری، دان آرون، سخنگوی پلیس از توضیح بیشتر در مورد چگونگی شناسایی هیل در حال حاضر خودداری کرد.

بر اساس پایگاه داده ای که توسط آسوشیتدپرس و یو اس ای تودی با همکاری Northeastern نگهداری می شود، قبل از خشونت های روز دوشنبه در نشویل، از سال 2006، هفت قتل دسته جمعی در مدارس K-12 رخ داده بود که در آن چهار نفر یا بیشتر در یک دوره 24 ساعته کشته شدند. دانشگاه. در همه آنها تیراندازان مرد بودند.

آرون گفت که در زمان تیراندازی هیچ افسر پلیسی در مدرسه حضور نداشت یا به آن منصوب شده بود زیرا این مدرسه تحت مدیریت کلیسا است.

کریستین هال، نویسندگان آسوشیتدپرس در نشویل، در تهیه این گزارش مشارکت داشتند. دنیس لاووی در ریچموند، ویرجینیا؛ جان رابی در چارلستون، ویرجینیای غربی؛ استفانی دازیو در لس آنجلس; بئاتریس دوپوی و لری فن در نیویورک؛ و لیزا باومن در بلینگهام، واشنگتن. و همچنین محققین AP رندی هرشافت و روندا شافنر در نیویورک.



منبع

در بیانیه ای از مدرسه آمده است: “جامعه ما دلشکسته است.” ما در غم از دست دادن بسیار غمگین هستیم و از وحشتی که مدرسه و کلیسای ما را در هم شکست، در شوک هستیم. ما بر محبت به دانش‌آموزان، خانواده‌ها، اساتید و کارکنان خود و آغاز روند بهبودی متمرکز شده‌ایم.»

یک شهر متحیرکننده عصر دوشنبه در طی مراسم های متعدد عزاداری شد. در کلیسای متدیست یونایتد بلمونت، در حالی که حاضران در مراسم بیداری می خواندند، زانو می زدند و شمع روشن می کردند، پس زمینه را پر کرد. آنها از چرخه ملی تیراندازی های خشونت آمیز و مرگبار ابراز تاسف کردند.

او در مصاحبه ای با NBC News گفت که بازرسان بر این باورند که تیرانداز “از اینکه مجبور شده بود به آن مدرسه برود رنجیده بود.”

آرون گفت که دو افسر از یک تیم پنج نفره در پاسخ به تیراندازی کردند و مظنون را در ساعت 10:27 صبح کشتند.

جان دریک، رئیس پلیس متروپولیتن نشویل، دقیقاً نگفت چه عاملی باعث شد تیرانداز صبح روز دوشنبه در مدرسه The Covenant قبل از کشته شدن توسط پلیس تیراندازی کند. اما او نمونه‌های وحشتناکی از برنامه‌ریزی دقیق تیرانداز برای حمله هدفمند ارائه کرد، آخرین مورد از یک سری تیراندازی‌های جمعی در کشوری که به طور فزاینده‌ای از خونریزی در مدارس عصبانی شده است.

قربانیان شامل سه کودک 9 ساله، مدیر ارشد مدرسه، یک معلم جایگزین و یک متولی بودند. در میان هرج و مرج، مراسمی آشنا اجرا شد: والدین وحشت زده به مدرسه هجوم آوردند تا ببینند آیا فرزندانشان در امان هستند یا نه و با گریه بچه های خود را در آغوش گرفتند، و یک جامعه حیرت زده برای قربانیان مراسم بیداری برگزار کردند.

وب سایت The Covenant School، یک مدرسه پروتستانی که در سال 2001 تأسیس شد، یک کاترین کونسه را به عنوان رئیس مدرسه ذکر کرده است. پروفایل لینکدین او می‌گوید که او از جولای 2016 مدرسه را رهبری می‌کرده است. به گفته بازرسان، پیک یک معلم جایگزین و هیل یک نگهبان بوده است.

این پایگاه داده شامل تیراندازی در مدارس که در آن کمتر از چهار نفر کشته شدند، که در سال های اخیر بسیار رایج شده است، نمی شود. به عنوان مثال، تنها هفته گذشته، تیراندازی در مدرسه در دنور و منطقه دالاس در فاصله دو روز از یکدیگر اتفاق افتاد.

مقامات گفتند که هیل به دو سلاح «سبک تهاجمی» و همچنین یک اسلحه دستی مسلح بود. به گفته رئیس، حداقل دو نفر از آنها به طور قانونی در منطقه نشویل به دست آمده اند. پلیس گفت در بازرسی از خانه هیل یک تفنگ ساچمه ای اره شده، یک تفنگ ساچمه ای دوم و سایر شواهد نامشخص دیگر کشف شد.

فیلم‌های بیشتر از داخل نشان می‌دهد که تیرانداز از راهرو مدرسه عبور می‌کند و اسلحه‌ای با لوله‌ای بلند در دست دارد و وارد اتاقی می‌شود که برچسب «دفتر کلیسا» نام دارد، سپس بیرون می‌آید. در بخش پایانی فیلم، تیرانداز را می‌توان دید که با اسلحه کشیده در راهروی طولانی دیگری قدم می‌زند. تیرانداز در حال تعامل با شخص دیگری در ویدئویی که صدا ندارد دیده نمی شود.

فاجعه روز دوشنبه در حدود 14 دقیقه رخ داد. پلیس تماس اولیه در مورد یک تیرانداز فعال را در ساعت 10:13 صبح دریافت کرد

او به خبرنگاران گفت: «ما یک مانیفست داریم، نوشته‌هایی داریم که در مورد این تاریخ، واقعه واقعی، بررسی می‌کنیم. ما نقشه‌ای داریم که نشان می‌دهد چگونه این همه اتفاق می‌افتد.»

آرون گفت که افسران با شنیدن صدای تیراندازی از طبقه دوم شروع به پاکسازی طبقه اول مدرسه کردند. پلیس بعداً گفت که تیرانداز از پنجره طبقه دوم به سمت افسران در حال ورود شلیک کرد و مسلح به مهمات قابل توجهی آمده بود.